Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ottaisitko elämänkumppaniksi 170cm pitkän miehen?

Vierailija
30.07.2017 |

Tai edes deiteille? Oma näkemykseni on, että naiset "näkevät" vain tietyn pituusrajan yli olevat miehet, joka on 178cm minimissään.

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kirjoitat virheellisesti 170 cm.

Vierailija
102/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ottaisi. Olen itse puoli senttiä yli, joten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vaan eipä minunkaan hyllyvät reiteni, olemattomat rintani ja litteä pyllyni kaikille kelpaa.

Elämä on, aina ei voi voittaa ja muita kuluneita latteuksia.

Vierailija
104/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, tunnen miehen, joka omasta mielestään ei saa naisia, koska on liian pitkä. Tosin ongelma taitaa ennemminkin olla laihuus ja se, että itsetuntonsa on olematon. Mutta tasan ei käy onnen lahjat...

Vierailija
105/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin, minulle juuri sopiva koska olen 155 cm. Mutta kuten joku mainitsi, niin kannattaa hankkia vähän massaa tai ainakin itsevarmuutta. Muuten naisesta itsestään tuntuu liian isolta tai että mies jotenkin jää alakynteen.

Vierailija
106/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Vaan eipä minunkaan hyllyvät reiteni, olemattomat rintani ja litteä pyllyni kaikille kelpaa.

Ero vain tosin on, että voit tehdä jotain ym. asioille jos siltä tuntuu. Esim. kuntosali, rasvaimu reisille, rintaimplantit, perseimplantit jne. Mitä mies voi tehdä pituudelleen? (ai niin ei mitään...)

Vierailija
107/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi jo kirjoitti:

Otin, minulle juuri sopiva koska olen 155 cm. Mutta kuten joku mainitsi, niin kannattaa hankkia vähän massaa tai ainakin itsevarmuutta. Muuten naisesta itsestään tuntuu liian isolta tai että mies jotenkin jää alakynteen.

Kaikki 155 cm naiset on jo varattuja. Ja yleensä juuri niiden 185+ cm miesten toimesta, jostain syystä. Lisäksi suomalaisten naistenkin keskipituus on jotain 167 cm joten myös 155 cm naiset ovat harvinaisia.

Vierailija
108/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170cm pitkä "mies", ei jatkoon

Kiitos rehellisyydestä. Tämä on mielipide, jonka suurin osa suomalaisista naisista allakirjoittaa nykyään. 170 cm ja alle olevat miehet tulevat kuolemaan sukupuuttoon.

Ja mitä sen jälkeen? Miesten keskipituus kasvaa ja 180-senttisiä aletaan pitää lyhyinä?

Kun ihan oikeasti mikään ei ole pituudesta kiinni. Tunnen lukuisia alle 170-senttisiä parisuhteessa eläviä miehiä. Tää on taas tätä palstahorinaa.

Toki näitä aikoinaan 20-30 vuotta sitten parisuhteita lyhyiden miesten kanssa solmineita on, ja sellaisia jotka ovat joskus nuoruudessaan seurustelleet lyhyen miehen kanssa, mutta silti se nykyinen, tällä vuosikymmenellä otettu aviomies/lasten isä on vähintään 178 cm tai pidempi. Tämä on alitajuntaista, jossa nainen haluaa pitkän miehen valitessaan parhaat geenit lapsilleen. Pitkä mies=naisten silmissä paremmat geenit. Lyhyt mies=ei jatkoon, kuole pois.

Mun mies on 171 cm ja olen nyt raskaana. Mun pikkuveljet on 170 cm ja 167 cm. Molemmilla on pyörinyt tyttöjä ympärillä aina ihan haitaksi asti. Toinen on naimisissa ja kahden lapsen isä, toinen on 25-vuotias ja nyt saman naisen kanssa yhdessä 3 vuotta, odottavat esikoistaan.

Mutta saat toki olla sitä mieltä, että lyhyys on kohdallasi se määrittävä tekijä. Itse olen valinnut mieluummin lapseni isäksi ja aviomieheksi lyhyemmän mutta hauskan ja ihanan miehen, kuin marisijan oli pituus sitten mitä vain. Ja ennen tätä nykyistä miestä olen seurustellut sekä lyhyempien että pidempien kanssa, mutta en tiedä tarkkaan kenenkään pituutta, kun eivät ole siitä numeroa tehneet.

Vierailija
109/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen mies, jonka kanssa on lapsia, on 180 cm. Mutta jos tuo 170-senttinen ei olisi pettänyt, olisin yhtä hyvin voinut päätyä hänen kanssaan naimisiin ja perustamaan perhettä. Eli pituus ei ollut mikään ongelma vaan miehen luonne.

Olin kuitenkin oikeassa, miehesi pituus on yli 178 cm. Voit toki täällä sanoa, että alkaisit perustamaan perhettä lyhyemmän kanssa, mutta todellisuus on toinen.

Huoh. En perustaisi perhettä pettäjän kanssa, oli pituus mikä tahansa. Pituus ei myöskäänmitenkään vaikuttanut siihen että päädyin yhteen nykyisen mieheni kanssa. Kun suurin osa miehistä on yli 170-senttisiä niin on jo tilastollisesti todennäköisempää että kumppani on 180 cm kuin 170 cm.

Mutta ehkä on niin, että monilla lyhyillä miehillä on huono itsetunto, ja se tekee heistä vaikeita kumppaneita.

Vierailija
110/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Ero vain tosin on, että voit tehdä jotain ym. asioille jos siltä tuntuu. Esim. kuntosali, rasvaimu reisille, rintaimplantit, perseimplantit jne. Mitä mies voi tehdä pituudelleen? (ai niin ei mitään...)

Molemmat voi lopettaa tuon rasittavan marinan.

Vähän niinku mulla oli eksä, jolla oli ihan normaalinkokoinen penis. Oli kuitenkin jostain syystä vakuuttunut, että se on pieni ja aina seksin aikana jankutti kuinka ei musta varmaan tunnu miltään ja turhaan hän edes yrittää kun kikkeli ei ole jättimäinen ja eikä varmasti kannata edes suuseksiä antaa, kun kuitenkin haluaisin jotain jättimelaa. Oikein rypi siinä itsesäälissään, jolle ei ollut edes perusteita.

Arvaa jätinkö sen peniksen vai tuon jankutuksen takia?

Vierailija
111/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Oma mies 170 cm ja atleettinen. Itse tosin olen 158 :) Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että oman pituiseni vähän häiritsisi kyllä.

Vierailija
112/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee pitkiä ihmisiä, jotka ovat koko elämänsä yrittäneet näyttää pienemmiltä. Ryhti tosi huono. Olit sitten pitkä tai pätkä, ole sitä ylpeästi ja selkä suorana. Ihmisen karisma tulee sisältä.

Vierailija
113/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 171 cm ja olen nyt raskaana. Mun pikkuveljet on 170 cm ja 167 cm. Molemmilla on pyörinyt tyttöjä ympärillä aina ihan haitaksi asti. Toinen on naimisissa ja kahden lapsen isä, toinen on 25-vuotias ja nyt saman naisen kanssa yhdessä 3 vuotta, odottavat esikoistaan.

Mutta saat toki olla sitä mieltä, että lyhyys on kohdallasi se määrittävä tekijä. Itse olen valinnut mieluummin lapseni isäksi ja aviomieheksi lyhyemmän mutta hauskan ja ihanan miehen, kuin marisijan oli pituus sitten mitä vain. Ja ennen tätä nykyistä miestä olen seurustellut sekä lyhyempien että pidempien kanssa, mutta en tiedä tarkkaan kenenkään pituutta, kun eivät ole siitä numeroa tehneet.

Sanot ettet tiedä tarkkaan kenenkään pituutta, mutta silti tiedät tarkalleen miehesi olevan 171 cm sekä veljesi olevan 170 cm ja 167 cm. Ok. Sanoisin, että tämä jossain määrin häiritsee sinua kuitenkin alitajuntaisesti koska olet näin perillä kaikkien tarkoista pituuksista.

Vierailija
114/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, että mies on pituiseni. 170cm on pidempi kuin minä, joten kelpaa kyllä.

Vierailija
115/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu on kuulema helpompaa saman pituisen kanssa. Mutta en kyllä haluaisi 150 cm miestä itselleni, koska vieläkin "koulukiusaaminen" soi korvissa: "kato toi olis sulle sopiva pari" jos kaverit näki lyhyen pojan...

Vierailija
116/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suurin osa miehistä on yli 170-senttisiä niin on jo tilastollisesti todennäköisempää että kumppani on 180 cm kuin 170 cm.

Mutta ehkä on niin, että monilla lyhyillä miehillä on huono itsetunto, ja se tekee heistä vaikeita kumppaneita.

Itse asiassa keskipituus 180 cm tarkoittaa, että lyhyempiä ja pidempiä on yhtä paljon. Ei siis, että suurin osa miehistä on yli 170 cm.

Toisaalta naiset alitajuntaisesti valitsevat pitkiä miehiä koska se on sosiaalisesti hyväksytympää ja kerää enemmän arvostusta yhteiskunnalta.

Elokuvien miespäänäyttelijä on yleensä pitkä. Lyhyet miespäänäyttelijät keräävät kritiikkiä jos eivät ole koomikkoja tai muuten "ei vakavissa" rooleissa.

Vierailija
117/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin.

Mutta kuka ottaisi minut, olen vain 158 cm pitkä ja tähän mennessä en ole kelvannut kenellekään koska olen kuulemma liian lyhyt kun otan korkkarit pois.

N29

Vierailija
118/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot ettet tiedä tarkkaan kenenkään pituutta, mutta silti tiedät tarkalleen miehesi olevan 171 cm sekä veljesi olevan 170 cm ja 167 cm. Ok. Sanoisin, että tämä jossain määrin häiritsee sinua kuitenkin alitajuntaisesti koska olet näin perillä kaikkien tarkoista pituuksista.

Eh, kuules pässi. Kai me nyt ollaan perhepiirissä pituuksista keskusteltu, kun on mitattu kaikki lapset ja nyt lapsenlapset "samalle nurkalle". Ja kerro miksi mun veljien pituudet mua vaivaisi?

Eksien pituuksia en muista - yksi oli selvästi alle 170, pari oli yli 180 ja yksi melkeen kaksimetrinen. Olivat veljiini verrattuna pitkiä, paitsi tuo yksi. En ole kirjoittanut mihinkään ylös pituuksia, vaikka varmaan sinä pituusfriikki kuvitteletkin, että naiset pitää näistä jotain kirjaa, merkkailee siihen tiedot ja taidot ja ottaa vuosien jälkeen yhteyttä pisimpään lapsenhankintamielessä.

Vierailija
119/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh, kuules pässi. Kai me nyt ollaan perhepiirissä pituuksista keskusteltu, kun on mitattu kaikki lapset ja nyt lapsenlapset "samalle nurkalle". Ja kerro miksi mun veljien pituudet mua vaivaisi?

Eksien pituuksia en muista - yksi oli selvästi alle 170, pari oli yli 180 ja yksi melkeen kaksimetrinen. Olivat veljiini verrattuna pitkiä, paitsi tuo yksi. En ole kirjoittanut mihinkään ylös pituuksia, vaikka varmaan sinä pituusfriikki kuvitteletkin, että naiset pitää näistä jotain kirjaa, merkkailee siihen tiedot ja taidot ja ottaa vuosien jälkeen yhteyttä pisimpään lapsenhankintamielessä.

Itse en kyllä muista tai edes tiedä kenenkään pituuksia, en sisarusteni tai vanhempieni tai exien.

Vierailija
120/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas naisten itsepetos huipussaan. Kelpaisi lyhyempikin mies, mutta sattumoisin valitsin kuitenkin sen vähintään 180cm pitkän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi