Nainen, ottaisitko elämänkumppaniksi 170cm pitkän miehen?
Tai edes deiteille? Oma näkemykseni on, että naiset "näkevät" vain tietyn pituusrajan yli olevat miehet, joka on 178cm minimissään.
Kommentit (167)
Otin jo sentin lyhyemmän eli ei kiitos.
Poikaystäväni on tismalleen tuon pituinen ja minä kolme senttiä lyhempi. Täytyy myöntää, että välillä mua kismittää, että jopa ihan tavallisissa lenkkareissa olen miestäni pidempi, mikäli hänellä on jalassa ohutpohjaiset kesäkengät tmv. Talviaikaan olen myös ulkona yleensä pidempi nilkkureissa, vaikken käytäkään varsinaisesti korollisia kenkiä. Muuten kaikki on kuitenkin kohdillaan, joten kovin iso ärsytyksen aihe tämä ei loppujen lopuksi ole. Mieheni on kuitenkin tukevampi ja isokokoisempi kuin minä ja esim sohvalla loikoillessa pääsen mukavasti kainaloon ja pystyn tuntemaan oloni pieneksi. Jotain sellaista suojelunomaisuutta siltä mieheltä kaipaa luonnostaan.
Jos mieheni olisi myös hintelä, kuten minä, en tiedä olisinko aikoinaan hullaantunut häneen. Olisin ehkä kokenut itseni kovin isoksi ja ällöttäväksi pienen miehen rinnalla. Hassua avautua tästä ja näin kirjoitettuna vaikutan varmasti pinnalliselta, mutta todellisuudessa tämä pituusasia on aika pieni osa kokonaisuutta kuitenkin eikä vaikuta rakkauden määrään mitenkään. Omassa päässä on asennekorjaus paikallaan aina välillä tämän asian kanssa :D
Olen 170 ja mies 192. En halua korkkareissa taluttaa mitään pikkukaveria.
Olen 169 ja yleensä alle 172 cm miehet on mua lyhyempiä. Miehet ei osaa kulkea selkä suorassa. Seukkasin vähän aikaa 170 cm miehen kanssa, mutta en päässyt sohvalla kainaloon ellen ois mennyt suunnilleen makuuasentoon. Oli myös kummallista kun mies oli sekä minua että poikaani lyhyempi. Ei vaan kerrassaan pysty. Kivoja miehiä oon skipannut tämän takia...
Vierailija kirjoitti:
Tai edes deiteille? Oma näkemykseni on, että naiset "näkevät" vain tietyn pituusrajan yli olevat miehet, joka on 178cm minimissään.
En ottaisi.
Häivy, apina.
En usko... vaikka olen "vain" 165cm...Varsinkaan jos on laiha....filis on kun seukkaisi jonku murrosikäisen keskenkasvuisen pojanlopin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lyhyys on minulle turn-off vain silloin, jos kyseinen mies tiedostaa liikaa lyhyytensä ja häpeää sitä + pyrkii kompensoimaan.
En tiedä tarkkaan mitä tarkoitat "kompensoimisella", mutta itse olen huomannut lyhyiden miesten olevan tavallista "äkäisempiä" tai luonnekkaampia. Tällä he ilmeisesti kompensoivat lyhyyttään, koska lyhyttä miestä ei yleensä kuunnella.
Mä taas olen huomannut lyhyiden miesten olevan ihan tavallisia. Oma miehenikin on suht lyhyt - temperamentiltaan rauhallinen, harkitseva, luotettava, lempeä. Näitä piirteitä miehessä aina arvostan, hyvän ulkonäön lisäksi.
Exät ovat olleet keskimittaista pidempiä. Pituus voi mun miehellä olla melkein mitä vaan mutta vakaasta, turvallisesta luonteesta en tingi. :)
Olisi samanpituinen kuin minä. Ja hyvin voisin ottaa, mutta en kyllä paljoa lyhyempää haluaisi.
Pituus miehessä ei ole tärkeintä, ei lähelläkään, mutta kyllä mä vähän nautin kun oma mies on 185cm :)
Mistä meille 190cm miehille riittää naisia jos pikkumiekkosetkin pääsee apajille?
Itse olen n. 170cm ja täytyy myöntää, että viime vuosina olen kiinnostunut vain samanpituisista tai hiukan minua pidemmistä miehistä. Ja jos tarkemmin miettii, olen tainnut vain kerran elämässäni ihastua yli 180 cm pitkään mieheen.
Ollaan molemmat 170cm. En tajua, miksi naiset haluavat pitkiä (so. itseään pidempiä) miehiä, esimerkiksi suihkuseksi (ja muutenkin seksi seisaallaan) onnistuu paremmin samanpituisen kanssa ;)
Tottakai ottaisin, jos miehessä olisi kaikki oikeasti tärkeät asiat kohdallaan! Olisin muutenkin mielummin lyhyen kuin pitkän miehen kanssa,vaikka olen itse 170cm. Haluan ylettyä pussaamaan :) .
Wallah kirjoitti:
Ollaan molemmat 170cm. En tajua, miksi naiset haluavat pitkiä (so. itseään pidempiä) miehiä, esimerkiksi suihkuseksi (ja muutenkin seksi seisaallaan) onnistuu paremmin samanpituisen kanssa ;)
Juu, ihmiset valitsevat kumppanin ihan vain sillä perusteella, että suihkuseksi onnistuu. Ei millään muulla mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväni on tismalleen tuon pituinen ja minä kolme senttiä lyhempi. Täytyy myöntää, että välillä mua kismittää, että jopa ihan tavallisissa lenkkareissa olen miestäni pidempi, mikäli hänellä on jalassa ohutpohjaiset kesäkengät tmv. Talviaikaan olen myös ulkona yleensä pidempi nilkkureissa, vaikken käytäkään varsinaisesti korollisia kenkiä. Muuten kaikki on kuitenkin kohdillaan, joten kovin iso ärsytyksen aihe tämä ei loppujen lopuksi ole. Mieheni on kuitenkin tukevampi ja isokokoisempi kuin minä ja esim sohvalla loikoillessa pääsen mukavasti kainaloon ja pystyn tuntemaan oloni pieneksi. Jotain sellaista suojelunomaisuutta siltä mieheltä kaipaa luonnostaan.
Jos mieheni olisi myös hintelä, kuten minä, en tiedä olisinko aikoinaan hullaantunut häneen. Olisin ehkä kokenut itseni kovin isoksi ja ällöttäväksi pienen miehen rinnalla. Hassua avautua tästä ja näin kirjoitettuna vaikutan varmasti pinnalliselta, mutta todellisuudessa tämä pituusasia on aika pieni osa kokonaisuutta kuitenkin eikä vaikuta rakkauden määrään mitenkään. Omassa päässä on asennekorjaus paikallaan aina välillä tämän asian kanssa :D
Harvinaista rehellisyyttä naisen suusta. Anonyymi keskustelupalsta on juuri sitä varten, että voi kertoa miltä oikeasti tuntuu. Aivan tavallista varmaa, että tuollainen juurikin toisinaan häiritsee, mutta ei ole mikään kynnyskysymys. Itse huomasin saman exässäni, että häntä toisinaan harmitti pituuteni. Hän oli minua noin 5cm lyhyempi ja sanoi toisinaan korkkareita käyttäessään, että olemme saman mittaisia. Sitten kun hän oli ilman kenkiä ja minulla oli jotkut vähän korkeammat kengät jalassa, niin sanoi kuinka ihanan pitkä olin. Eli selvästi hän olisi toivonut minun olevan pidempi, mutta ei se mikään kynnyskysymys ollut.
Ottaisin jos et ole luuviulu luikku. Raamikas olla pitää.
No mikä ettei eli ottaisin jos kaikki 171 cm ja sitä pidemmät olisi maailmasta loppu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas naisten itsepetos huipussaan. Kelpaisi lyhyempikin mies, mutta sattumoisin valitsin kuitenkin sen vähintään 180cm pitkän.
Vaikea valita, jos lähes kaikki tuntemani miehet nyt vaan ovat yli 178-senttisiä. Pituudella ei ole minulle mitään väliä.
Toki. Nykyinen on noin 173cm, itse ole 170cm. Minusta on kiva että pystyy luontevasti mm. Takaapäin halimaan häntä kin olaan melkein saman piuiset