Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ottaisitko elämänkumppaniksi 170cm pitkän miehen?

Vierailija
30.07.2017 |

Tai edes deiteille? Oma näkemykseni on, että naiset "näkevät" vain tietyn pituusrajan yli olevat miehet, joka on 178cm minimissään.

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170cm pitkä "mies", ei jatkoon

Kiitos rehellisyydestä. Tämä on mielipide, jonka suurin osa suomalaisista naisista allakirjoittaa nykyään. 170 cm ja alle olevat miehet tulevat kuolemaan sukupuuttoon.

Vierailija
82/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kiinnostuisin lyhyestä miehestä, mutta ongelma ei varsinaisesti ole lyhyys vaan se, että kaikilla lyhyillä miehillä jotka olen tavannut, on huono itsetunto. Ja minä en millään jaksa huonolla itsetunnolla varustettua miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manlet ei ole mies, eli kysymys on epälooginen

Manlet tarkoittaakin juuri itseään hyväksymätöntä, pituuttaan kompensoivaa miestä, jollaista moni nainen kammoksuu.

Vierailija
84/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni. En tykkää mistään 190cm miehistä. Olet juuri sopiva noin..:)

Vierailija
85/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisha se mua 10cm pitempi 😏

Vierailija
86/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rehellisyydestä. Tämä on mielipide, jonka suurin osa suomalaisista naisista allakirjoittaa nykyään. 170 cm ja alle olevat miehet tulevat kuolemaan sukupuuttoon.

Ja mitä sen jälkeen? Miesten keskipituus kasvaa ja 180-senttisiä aletaan pitää lyhyinä?

Kun ihan oikeasti mikään ei ole pituudesta kiinni. Tunnen lukuisia alle 170-senttisiä parisuhteessa eläviä miehiä. Tää on taas tätä palstahorinaa.

Vierailija
87/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin nettideittipalvelun kautta rakkaani. Hän on 168 senttiä pitkä. Hän on komea, seksikäs, älykäs, sivistynyt ja hauska. Meillä molemmilla on lapsia ja rakennamme uusperhettä.

Deittailin useampaa miestä, ennen kuin löysin tämän minulle oikean. Miehet olivat kaikki eripituisia, ja tämä rakkaani oli kaikista lyhin. Olen itse saman pituinen.

Vierailija
88/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen lyhyys on minulle turn-off vain silloin, jos kyseinen mies tiedostaa liikaa lyhyytensä ja häpeää sitä + pyrkii kompensoimaan.

En tiedä tarkkaan mitä tarkoitat "kompensoimisella", mutta itse olen huomannut lyhyiden miesten olevan tavallista "äkäisempiä" tai luonnekkaampia. Tällä he ilmeisesti kompensoivat lyhyyttään, koska lyhyttä miestä ei yleensä kuunnella.

No eipä tuo pituus siihen vaikuta kuunnellanko vai ei. Ja lyhyiden miesten äkäisyys on lähinnä stereotypia. Moni lyhyt mies on kiltti ja rauhallinen ja pitää kompensointia nolona, mutta sitten jostain aina löytyy tällainen tapaus ja päästään sanomaan, että tuollaisia ne kaikki ovat.

Perinteisesti Suomessa johtajat ovat aina pitkiä. Luuletko tämän olevan sattumaa?

Ehkäpä siihen vaikuttaa muitakin tekijöitä. Onhan tosin joku pressakin ollut 170-senttinen (en tarkoita Halosta).

Vierailija
89/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomoni on joku 2-metrinen eikä häntä kuuntele tai ota vakavasti kukaan. Liittyy persoonaan, ei pituuteen. Ja on myös laiha.

Vierailija
90/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
91/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoleonista  Staliniin ja Putiniin asti todella merkittävät johtajat ovat olleet varreltaan vähäisiä. Tosin pitkiäkin - kuten Trump - huippujohtajiakin on... 

Vierailija
92/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sen jälkeen? Miesten keskipituus kasvaa ja 180-senttisiä aletaan pitää lyhyinä?

Kun ihan oikeasti mikään ei ole pituudesta kiinni. Tunnen lukuisia alle 170-senttisiä parisuhteessa eläviä miehiä. Tää on taas tätä palstahorinaa.

Toki näitä aikoinaan 20-30 vuotta sitten parisuhteita lyhyiden miesten kanssa solmineita on, ja sellaisia jotka ovat joskus nuoruudessaan seurustelleet lyhyen miehen kanssa, mutta silti se nykyinen, tällä vuosikymmenellä otettu aviomies/lasten isä on vähintään 178 cm tai pidempi. Tämä on alitajuntaista, jossa nainen haluaa pitkän miehen valitessaan parhaat geenit lapsilleen. Pitkä mies=naisten silmissä paremmat geenit. Lyhyt mies=ei jatkoon, kuole pois.

Vierailija
93/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176cm pitkä, joten en ottaisi. Todennäköisesti en pitäisi itseäni lyhyempää miestä miehekkäänä.

Vierailija
94/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta ainakin sadattuhannet naiset Suomessa ovat valinneet jonkun  n. 170 senttiä pitkän miehen kumppanikseen ja  puolisokseen ...

Vierailija
95/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa, kunhan on iso sitten muualta.

Toki korkokenkien käytöstä pitäisi sitten luopua.

Vierailija
96/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut. Itse olen 152 senttiä pitkä. Mies on minulle just passeli.

Vierailija
97/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki näitä aikoinaan 20-30 vuotta sitten parisuhteita lyhyiden miesten kanssa solmineita on, ja sellaisia jotka ovat joskus nuoruudessaan seurustelleet lyhyen miehen kanssa, mutta silti se nykyinen, tällä vuosikymmenellä otettu aviomies/lasten isä on vähintään 178 cm tai pidempi. Tämä on alitajuntaista, jossa nainen haluaa pitkän miehen valitessaan parhaat geenit lapsilleen. Pitkä mies=naisten silmissä paremmat geenit. Lyhyt mies=ei jatkoon, kuole pois.

Ei sitten mieleesi ole juolahtanut, että meitä naisia, jotka eivät halua lapsia lyhyiden sen paremmin kuin pitkienkään miesten kanssa, on aina vain enenevässä määrin? Näin joka tapauksessa on, joten olet täysin väärässä.

Vierailija
98/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arviolta ainakin sadattuhannet naiset Suomessa ovat valinneet jonkun  n. 170 senttiä pitkän miehen kumppanikseen ja  puolisokseen ...

Nyt puhutaankin tosin nykyisyydestä ja tulevaisuudesta.

Vierailija
99/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä seksissä, luotettava kumppani ja kestää olla yksinkin eli ei tarvitse holhoojaa tai äitiä

Vierailija
100/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 176cm pitkä, joten en ottaisi. Todennäköisesti en pitäisi itseäni lyhyempää miestä miehekkäänä.

Toki jokaisella on oikeus miesmakuunsa, ei siinä mitään. Ihmettelen vaan joidenkin tapaa liittää pituus miehekkyyteen - varsinkin, jos sanoja on itse pitkä nainen. Aito miehekkyys tulee sisältä, mutta tässä puhutaan ilmeisesti vain ulkoisista seikoista. Parta, matala ääni, isot lihakset, kalju, iso penis. Nämä kaikki alle 176-senttisellä miehellä ja vaikutelma on mikä, naisellinen? Vai pikkupoikamainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän