Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ottaisitko elämänkumppaniksi 170cm pitkän miehen?

Vierailija
30.07.2017 |

Tai edes deiteille? Oma näkemykseni on, että naiset "näkevät" vain tietyn pituusrajan yli olevat miehet, joka on 178cm minimissään.

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kiinnostuisin lyhyestä miehestä, mutta ongelma ei varsinaisesti ole lyhyys vaan se, että kaikilla lyhyillä miehillä jotka olen tavannut, on huono itsetunto. Ja minä en millään jaksa huonolla itsetunnolla varustettua miestä.

Suosittelen tapaamaan miehiä muuallakin kuin peräjunttilan paikallisessa. Yliopistolla on vaikka minkä mittasia hyväitsetuntoisia miehiä

Vierailija
142/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jos rakaisin häntä ja hän minua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wallah kirjoitti:

Ollaan molemmat 170cm. En tajua, miksi naiset haluavat pitkiä (so. itseään pidempiä) miehiä, esimerkiksi suihkuseksi (ja muutenkin seksi seisaallaan) onnistuu paremmin samanpituisen kanssa ;) 

Juu, ihmiset valitsevat kumppanin ihan vain sillä perusteella, että suihkuseksi onnistuu. Ei millään muulla mitään väliä.

No äääh, en mä nyt tätä tarkoittanut :D Tarkoitin siis, että omanpituisissa miehissä on hyvätkin puolensa ;) 

Vierailija
144/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 170 ja mies vielä joitain senttimetrejä minua lyhyempi. Pois en vaihtaisi!

Vierailija
145/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Liian lyhyt. T. 165 cm pitkä nainen

Vierailija
146/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 169 senttinen, joten en pitäisi 170 sentin pituutta luonnollisestikaan ongelmana. Miehen pituus on mulle aika lailla yhdentekevä asia parinvalinnassa. Itse olen 168 cm pitkä.

Vierailija
147/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas naisten itsepetos huipussaan. Kelpaisi lyhyempikin mies, mutta sattumoisin valitsin kuitenkin sen vähintään 180cm pitkän. 

Vaikea valita, jos lähes kaikki tuntemani miehet nyt vaan ovat yli 178-senttisiä. Pituudella ei ole minulle mitään väliä.

Tottakai, koska et halua tutustua lyhyempiin miehiin. 

Vierailija
148/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin , mutta ottaisiko mies minua kun olen vain 154 cm . Minulle tuo on kuitenkin ihannepituus miehellä, kun tykkään käyttää korkkareitakin joskus. Ja pussaamaan pitää ylettää 😘

Vierailija
149/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas naisten itsepetos huipussaan. Kelpaisi lyhyempikin mies, mutta sattumoisin valitsin kuitenkin sen vähintään 180cm pitkän. 

Vaikea valita, jos lähes kaikki tuntemani miehet nyt vaan ovat yli 178-senttisiä. Pituudella ei ole minulle mitään väliä.

Tämä jo kertoo karua kieltään. Tietämättäsi tutustut vain yli 178 cm pitkiin miehiin, ja alitajuntaisesti ohitat lyhyemmät. Mutta pituudella ei ole sinulle mitään väliä...

Vierailija
150/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 165cm pitkä, enkä näe siinä mitään ongelmaa. Olen itsekin jonkin verran lyhyt, 154 cm pitkä.

Vierailija
151/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mun mies on juurikin tuon 170 cm. Aivan sopiva pituus, kun olen itse 157 cm. Mun näkökulmasta hän on suorastaan pitkä! :-)

Vierailija
152/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.170-175 cm paras pituus. Kunhan ei ole laiha, eikä liian pumpattu, vaan sellainen  vähän raamikkaampi. Itse olen 171 cm. Oma mies melkein 190 cm ja niskat vaan kipeytyy suudellessa...

Vierailija
153/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

möh kirjoitti:

n.170-175 cm paras pituus. Kunhan ei ole laiha, eikä liian pumpattu, vaan sellainen  vähän raamikkaampi. Itse olen 171 cm. Oma mies melkein 190 cm ja niskat vaan kipeytyy suudellessa...

"Hieman" ristiriitaa taas tässä kerronnassasi. 170-175 cm on mielestäsi "paras", mutta kuitenkin oma miehesi on "sattumalta" melkein 190 cm.

Vierailija
154/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi alle 180 cm miehen kanssa liikkua ulkona. Kaikki luulisivat, että olen poikani tai jonkun lapsen kanssa liikkeellä.

Vierailija
155/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaakin. Pidän enemmän hoikista miehistä kuin bodatuista lihaskimpuista, vaikka mies olisi sen 170 cm. Itse olen roteva, rintava nainen, pituutta 170 cm.

Vierailija
156/167 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi kyllä lyhyempikin mies, vaikka omani onkin 183 cm pitkä. Tämä ei ole itsepetosta vaan totuus.

En sinusta tiedä, mutta minulla ei ole koskaan pyörinyt ihania ja kanssani parisuhteeseen haluavia miehiä ympärillä niin paljon, että olisin jokaisesta sopivasta valita sen, jonka pituus sattuu minua miellyttämään eniten. Silloin kun oman mieheni tapasin, hän oli moneen vuoteen ainoa mies, jonka kanssa kaikki natsasi. Jonka kanssa olimme luonteeltamme samankaltaisia, halusimme tulevaisuudelta samoja asioita ja kaiken lisäksi ihastuimme juuri toinen toisiimme. Kun tuollaisen helmen kohtaa, siitä kannattaa pitää kiinni.

En tiedä, olisiko minun kaiketi pitänyt hylätä kaikin tavoin aivan ihana mies vain siksi, että hän on yli 170 senttiä pitkä? Olisitko sinä sitten tyytyväinen? Uskoisitko sitten, että miehen pituudella ei oikeasti ole minulle mitään väliä, jos olisin hylännyt hyvän miehen siksi, että hän on pitkä?

Tajuatko ollenkaan, miten typerää on olettaa, että nainen ei lyhyttä miestä kelpuuttaisi vain siksi, että se jonka kanssa hän rakastui, ei ole lyhyt? Oletatko myös, että mies jonka vaimo on tummahiuksinen, ei vaaleaa naista olisi huolinut, jos kaikin tavoin ihana vaalea nainen olisi hänen kohdalleen oikeaan aikaan osunut? Entä sinä itse? Valitsetko sinä puolisosi pituuden tai vaikkapa hiusten värin perusteella? Jos et, niin koetko hylkiväsi blondeja naisia rakastuessasi brunetteen?

Vierailija
157/167 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170cm pitkä "mies", ei jatkoon

Kiitos rehellisyydestä. Tämä on mielipide, jonka suurin osa suomalaisista naisista allakirjoittaa nykyään. 170 cm ja alle olevat miehet tulevat kuolemaan sukupuuttoon.

Huh, onneksi olen 171 cm! Parisuhteessa elän, niin tuo yksi sentti oli kyllä ratkaisevan tärkeä :)

Vierailija
158/167 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin , mutta ottaisiko mies minua kun olen vain 154 cm . Minulle tuo on kuitenkin ihannepituus miehellä, kun tykkään käyttää korkkareitakin joskus. Ja pussaamaan pitää ylettää 😘

Ottaisin. Nyksänikin on 156cm. Voisin ottaa vaikka 150 cm. Olen itse rahtusen päälle 170 cm ja voisin ottaa itseäni pidemmänkin. Eli toisin sanoen naisen pituudella on mulle hyvin vähän merkitystä :)

Vierailija
159/167 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaakkin. Mutta olen itse 175 cm pitkä nainen. Ottaisitko sinä ap minut, kun olen sinua selvästi pidempi?

En ole ap, mutta ottaisin vaikka olenkin muutaman sentin sinua lyhyempi.

Vierailija
160/167 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin. Exä oli 185cm, nyxä 170cm. Molemmat hoikkia, nyxällä enemmän lihaksia. Itse olen 160cm, hoikka minäkin. Aika hurjaa, että ihan itse vapaaehtoisesti erosin pitkästä miehestä ja sitten otin lyhyemmän, eikö? Nyxä on aivan ihana luonteeltaan eikä mulla ole koskaan ollut kenenkään muun seurassa yhtä hyvä olla. Ja se onkin se merkitsevä valintakriteeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme