Nainen, ottaisitko elämänkumppaniksi 170cm pitkän miehen?
Tai edes deiteille? Oma näkemykseni on, että naiset "näkevät" vain tietyn pituusrajan yli olevat miehet, joka on 178cm minimissään.
Kommentit (167)
Mun mies on 195 cm pitkä, mutta vatsan ympärys on varmasti tuo 170 cm.
En, koska olen itse 175 cm. Mutta kaverini 170 cm ja 163 cm ottivat kumpikin 170 cm mittaisen miehen. Ainakin kotikaupungissani Turussa tuntuu kaikki miehet olevan mua lyhyempiä ja varattuja kuitenkin, niin kyllä ne 170 cm ja lyhyemmätkin miehet vaan kelpaa. Jos olet 170 cm mies, etkä saa naista, on vika jossain muussa kuin pituudessasi.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olen 165 cm ja nuorena seurustelinkin 170 cm pitkän miehen kanssa. Suhde ei kariutunut miehen pituuteen vaan siihen, että mies petti. Tosin tarkemmin ajatellen pettäminen saattoi osaltaan johtua siitä, että lyhyys tuntui vaivaavan miestä, joten ehkä hän koki olevansa enemmän "mies" kun pyöritti sivusuhdetta. Ihan sama, veemäinen tyyppi oli. Taitaa nykyään olla kolmatta kertaa avioliitossa (me emme olleet naimisissa), joten ottajia on pituudesta huolimatta ollut.
Eli nuoruudessasi seurustelit lyhyen miehen kanssa. Anna kun arvaan, nykyinen miehesi, jonka kanssa olet mahdollisesti lapsia tehnyt, on kuitenkin vähintään 178 cm tai pitempi?
Näin 162cm pitkänä naisena tuo 171cm pitkä mieheni on juuri täydellisen mittainen.
Kun halaan sitä takaapäin,saan just sopivasti painaa posken siihen lapojen väliin :)
Vierailija kirjoitti:
Onko hän raskaana?
Vähän liian pitkä omaan makuun mutta toisaalta jos luonne on kiva niin miksipäs ei.
Haaveilin aina pitkästä miehekkäästä miehestä jolla olisi leveät hartiat ja isot kädet. Otin sitten 170 cm aika hintelän miehen jolla on loistava huumorintaju ja sielukkaat silmät. Hyvin on mennyt kohta 30 vuotta.
Otin. Melkein 20 vuotta oltiin yhdessä, sitten mies lähti toisen naisen matkaan. Ei rikas, ihan tavis, mutta kummasti näytti kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän raskaana?
Täytyy selvittää asia.;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olen 165 cm ja nuorena seurustelinkin 170 cm pitkän miehen kanssa. Suhde ei kariutunut miehen pituuteen vaan siihen, että mies petti. Tosin tarkemmin ajatellen pettäminen saattoi osaltaan johtua siitä, että lyhyys tuntui vaivaavan miestä, joten ehkä hän koki olevansa enemmän "mies" kun pyöritti sivusuhdetta. Ihan sama, veemäinen tyyppi oli. Taitaa nykyään olla kolmatta kertaa avioliitossa (me emme olleet naimisissa), joten ottajia on pituudesta huolimatta ollut.
Eli nuoruudessasi seurustelit lyhyen miehen kanssa. Anna kun arvaan, nykyinen miehesi, jonka kanssa olet mahdollisesti lapsia tehnyt, on kuitenkin vähintään 178 cm tai pitempi?
Nykyinen mies, jonka kanssa on lapsia, on 180 cm. Mutta jos tuo 170-senttinen ei olisi pettänyt, olisin yhtä hyvin voinut päätyä hänen kanssaan naimisiin ja perustamaan perhettä. Eli pituus ei ollut mikään ongelma vaan miehen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin, jos hän olisi ok. Olen itse 175cm nainen ja olen seurustellut itseäni lyhyempien miesten kanssa.
Mitä tekisit, jos komea pitkä mies 185+ cm, eli miltei päätä pitempi tätä 170 cm miestäsi, tulisi ja alkaisi flirttailla kanssasi täysin ohittaen oman lyhyen miehesi? Itse olisit suurinpiirtein samalla korkeudella 185+ cm miehen kanssa korkokenkien kanssa.
Mikä ihmeen kysymys tuo on? :D Vähän kuin joku kysyisi minulta mitä tekisin, jos joku kaunotar tulisi flirttailemaan kanssani ja ohittaisi arkisen näköisen naiseni. Tokihan sitä rakkaansa jättää siihen paikkaan heti, kun paremman näköinen osoittaa vähänkin huomiota, näinhän se aina menee - NOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lyhyys on minulle turn-off vain silloin, jos kyseinen mies tiedostaa liikaa lyhyytensä ja häpeää sitä + pyrkii kompensoimaan.
En tiedä tarkkaan mitä tarkoitat "kompensoimisella", mutta itse olen huomannut lyhyiden miesten olevan tavallista "äkäisempiä" tai luonnekkaampia. Tällä he ilmeisesti kompensoivat lyhyyttään, koska lyhyttä miestä ei yleensä kuunnella.
No eipä tuo pituus siihen vaikuta kuunnellanko vai ei. Ja lyhyiden miesten äkäisyys on lähinnä stereotypia. Moni lyhyt mies on kiltti ja rauhallinen ja pitää kompensointia nolona, mutta sitten jostain aina löytyy tällainen tapaus ja päästään sanomaan, että tuollaisia ne kaikki ovat.
171 on mieheni ja 20 vuotta olen sitä jaksanut katsella
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen mies, jonka kanssa on lapsia, on 180 cm. Mutta jos tuo 170-senttinen ei olisi pettänyt, olisin yhtä hyvin voinut päätyä hänen kanssaan naimisiin ja perustamaan perhettä. Eli pituus ei ollut mikään ongelma vaan miehen luonne.
Olin kuitenkin oikeassa, miehesi pituus on yli 178 cm. Voit toki täällä sanoa, että alkaisit perustamaan perhettä lyhyemmän kanssa, mutta todellisuus on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lyhyys on minulle turn-off vain silloin, jos kyseinen mies tiedostaa liikaa lyhyytensä ja häpeää sitä + pyrkii kompensoimaan.
En tiedä tarkkaan mitä tarkoitat "kompensoimisella", mutta itse olen huomannut lyhyiden miesten olevan tavallista "äkäisempiä" tai luonnekkaampia. Tällä he ilmeisesti kompensoivat lyhyyttään, koska lyhyttä miestä ei yleensä kuunnella.
No eipä tuo pituus siihen vaikuta kuunnellanko vai ei. Ja lyhyiden miesten äkäisyys on lähinnä stereotypia. Moni lyhyt mies on kiltti ja rauhallinen ja pitää kompensointia nolona, mutta sitten jostain aina löytyy tällainen tapaus ja päästään sanomaan, että tuollaisia ne kaikki ovat.
Perinteisesti Suomessa johtajat ovat aina pitkiä. Luuletko tämän olevan sattumaa?
Manlet ei ole mies, eli kysymys on epälooginen
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin tuppaa katsomaan lyhyitä miehiä alaspäin. Ei vain fyysisesti.
Harvemmin heterot katsovat toisen pituutta. Ehkä joku, jolla on ongelmia itsensä kanssa? Itselleni tuli tämä yllätyksenä, kun aikuistuin ja huomasin monien itseäni parikyt senttiä pitempien kavereideni katsovan mua ylöspäin.
Mitä tekisit, jos komea pitkä mies 185+ cm, eli miltei päätä pitempi tätä 170 cm miestäsi, tulisi ja alkaisi flirttailla kanssasi täysin ohittaen oman lyhyen miehesi? Itse olisit suurinpiirtein samalla korkeudella 185+ cm miehen kanssa korkokenkien kanssa.