Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ottaisitko elämänkumppaniksi 170cm pitkän miehen?

Vierailija
30.07.2017 |

Tai edes deiteille? Oma näkemykseni on, että naiset "näkevät" vain tietyn pituusrajan yli olevat miehet, joka on 178cm minimissään.

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi. Mutta olenkin oikea pituusrasisti. Miehen täytyy olla minua pidempi vielä kun laitan korkokengät jalkaan. Muuten en vain syty.

Näin ajattelee suurin osa suomalaisista naisista kokemukseni mukaan.

Vierailija
42/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 cm ja olen koko ikäni preferoinut about itseni kokoisia miehiä. Nykyinen mies on 172 cm. Minua ei myös haittaa lainkaan jos mies on siro ja laiha. Naispuolisilta tuttavilta kuulen joskus näitä "tuulennussima pulkannaru" -juttuja miesmaustani mutta ihan sama mulle. Saanpahan pitää aarteeni itselläni, kun osalle ei kelpaa pienikokosempi mies.

Miehen lyhyys on minulle turn-off vain silloin, jos kyseinen mies tiedostaa liikaa lyhyytensä ja häpeää sitä + pyrkii kompensoimaan. 

Kun on itse sovussa kroppansa kanssa niin on helppo olla itsevarma, ja ulkoisista seikoista piittaamatta rauhallinen itseluottamus on mun mielestä seksikkäintä miehessä.

Vierailija
44/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pituus on ihan ok vaikka itse olen pidempi. Se on kuitenkin välitön turnoff jos mies kokee pituutensa jotenkin ongelmaksi, huomauttelee pituuserostamme tms. Miehen täytyy olla sinut mittansa kanssa.

Vierailija
45/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon ite 155cm niin joo kyllä kelpaa vaikka saman pitunenki mies :D oltais hobitteja sit yhessä <3 mut ois kyllä vaihtelua lyhyempi mies ku yleensä mun miehet on aina ollu 185cm ---->. Pisin oli 202cm. Nykynen avopuoliso on 190cm. 

Oletko ikinä pysähtynyt ajattelemaan miksi kaikki miehesi ovat olleet yli 185 cm? Voit täällä sanoa että ottaisit 155 cm miehen mutta todellisuudessa alitajuntaisesti valitset vain pitkiä miehiä.

Vierailija
46/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mieheni on 174cm ja ihan hyvä pituus, eikä varmasti olisi juttu kaatunut vaikka olisi sitä lyhyempikin. Itse olen 162cm.

Vierailija
47/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm. Mies 168 cm. Käytän korkokenkiä, miksipä en!

Vierailija
48/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa, olen joskus seurustellut 170cm pitkän miehen kanssa. Erosimme hänen aloitteestaan, eli miehen pituus ei siihen vaikuttanut.

Vierailija
49/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai edes deiteille? Oma näkemykseni on, että naiset "näkevät" vain tietyn pituusrajan yli olevat miehet, joka on 178cm minimissään.

Kyllä! Naimisissa melkein parikymmentä vuotta. Olen sentin-pari pitempi.

Vierailija
50/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lyhyys on minulle turn-off vain silloin, jos kyseinen mies tiedostaa liikaa lyhyytensä ja häpeää sitä + pyrkii kompensoimaan.

En tiedä tarkkaan mitä tarkoitat "kompensoimisella", mutta itse olen huomannut lyhyiden miesten olevan tavallista "äkäisempiä" tai luonnekkaampia. Tällä he ilmeisesti kompensoivat lyhyyttään, koska lyhyttä miestä ei yleensä kuunnella.

Vierailija
51/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olemme naimisissa edelleen :-) <3

Vierailija
52/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin, jos hän olisi ok. Olen itse 175cm nainen ja olen seurustellut itseäni lyhyempien miesten kanssa.

Vierailija
53/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen 165 cm ja nuorena seurustelinkin 170 cm pitkän miehen kanssa. Suhde ei kariutunut miehen pituuteen vaan siihen, että mies petti. Tosin tarkemmin ajatellen pettäminen saattoi osaltaan johtua siitä, että lyhyys tuntui vaivaavan miestä, joten ehkä hän koki olevansa enemmän "mies" kun pyöritti sivusuhdetta. Ihan sama, veemäinen tyyppi oli. Taitaa nykyään olla kolmatta kertaa avioliitossa (me emme olleet naimisissa), joten ottajia on pituudesta huolimatta ollut.

Vierailija
54/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 165 cm, mies 171cm. Naimisissa 29 v. En vaihtaisi!699

Vierailija
55/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Olisit 20 senttiä minua pidempi.

Vierailija
56/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei, olen 158cm.

Vierailija
57/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 172 cm, en vaihtaisi. Lyhyempikin poikakaveri on ollut, eikä sekään suhde pituuteen loppunut.

Vierailija
58/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailtiinpa tässä ketjussa mitä vain, niin todellisuudessa suurin osa miehistä haluaa itseään lyhyemmän naisen ja suurin osa naisista itseään pidemmän miehen. Ei kaikki, mutta suurin osa. Onneksi naisten keskipituus kuitenkin on selvästi pienempi kuin miehillä, joten vaikka 170 cm mies onkin keskimääräistä miestä lyhyempi, niin naisten keskipituus on ainakin wikipedian mukaan Suomessa vain noin 165 cm, joten lyhyempiä naisia löytyy varmasti ja paljon. Lyhyellä miehellä ei ehkä ole mahdollisuuksia moniin pitkiin naisiin, mutta lähes kaikki muutkin ominaisuudet karsivat aina pois osan potentiaalisista kumppaneista. Jos on liian laiha niin osa ei kiinnostu ja jos on liian lihava niin se taas karsii osan muista pois jne

Vierailija
59/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon ite 155cm niin joo kyllä kelpaa vaikka saman pitunenki mies :D oltais hobitteja sit yhessä <3 mut ois kyllä vaihtelua lyhyempi mies ku yleensä mun miehet on aina ollu 185cm ---->. Pisin oli 202cm. Nykynen avopuoliso on 190cm. 

Oletko ikinä pysähtynyt ajattelemaan miksi kaikki miehesi ovat olleet yli 185 cm? Voit täällä sanoa että ottaisit 155 cm miehen mutta todellisuudessa alitajuntaisesti valitset vain pitkiä miehiä.

Voi olla tai sitten ei. Kyllä mä olen monesti ihastunu lyhyempiinkin miehiin mutta vastakaikua olen jostain syystä saanut vaan näiltä pidemmiltä? Olenko sitten ylempää katsottuna nätimpi xD en tiedä. Olen seksiä harrastanut kerran minua vain pari senttiä pidemmän miehen kanssa ja pakko sanoa että se oli aika kivaa! ei ollut ongelmia asennoissa ja seisaaltaankin paneminen suihkussa onnistui täydellisesti. Pitkien miesten kaa aina saa soveltaa että mikä toimii.

Vierailija
60/167 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157 cm ja ottaisin vaikka itseäni lyhyemmän miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan