Naiset! Maximekko muoti on hirvitys näky!!!!
Ei sovi muille, kuin korkeintaan äitiysmekoksi viimisillään raskaana oleville naisille.
Kommentit (29)
Vielä hirvvittävämpi näky on sun otsikkosi.
Ihan paras jos on epävarma jaloistaan, kuten meitsi. Ne ei rusketu sitten millään niin must on kiva käyttää mekkoo ja olla silti kesäinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Ei sovi mun pituiselle läskille vartalolle. Käytän farkkuja ja paitaa.
Ei ne kaikki ole makkarankuoria. Itse suosin malleja, jotka ovat ylhäältä tiukempia ja alhaalta löysempiä, peittää mahan. T. toinen lyhyt läski
Läskiä on monessa paikassa. Myös selässä. En voi käyttää vartalon myötäistä yläosaa. Ei ole kenkiä mikä sopii mekon kanssa.
Ja määkö olin raukka yltiöonnellinen ku löysin ihanan ja edullisen mekon LIDLISTÄ.
Nojaa, kuole rauhassa traumoihisi, aion edelleen käyttää sitä. Mullon muuten nyt leggarit, tiukka pitkä toppi (ja kaksi lasta, toim. Huom!) Ja REINOT. Bwahhahah.
Vierailija kirjoitti:
Siitä se lähti kirjoitti:
Totta. Ei se pue ketään, ei edes äitiysmekkona. Se on taas näitä ns. suuren maailman julkkisten tuomia muotivillityksiä. Joku heistä on vain joku aamu tuntenut taas olevansa maailman rumimman näköinen, ottanut puhelun stailaajalleen. Tämä sitten etsinyt koko kaupungin läpi että löytänyt sen "säkin" johon julkkis haluaa tänään rumana pukeutua ja se säkki oli maximekko ;D
Mikä Luojan lahja meidän maamme mammoille, noille pyyleville selluperseille, pukeutua suonikohjut peittävään maximekkoon ah!!! Mitäs sexikkyydestä, eihän teitä pyyleviä selluperseitä kukaan muutenkaan kattelis ;D
Miksi pitäisi näyttää seksikkäältä? Ketä varten. Nyt me odotamme sinulta, muodin asiantuntijalta, pukeutumisvinkkejä. Ei muuta kun laita kuvasi jotta tiedämme mikä on sitä oikeaa pukeutumista ;)
Juu, en myöskään pukeutuisi moiseen yömekkoon. En ole nähnyt ainuttakaan kaunista maximekkoa, enkä ainuttakaan naista jota kyseinen hurstana kaunistaisi. Lähinnä tulee just mieleen nainen, joka vetänyt ylleen yömekon kun ei muuta ole laittaa.
Maksimekko on kesällä ihan ok. Malleja on vaikka minkälaisia ja jokaiselle varmaan löytyy jotain jos haluaa. Mullakin on uusi ja olen alle 160cm vähän ylipainoinen.
harmittaaks sua ku ei pakarat vilku hameen alta ja muutenkin maximekko on suht peittävä?? maksimekot on ihania kun ei tarvii pelätä että mikään näkyy ja ottaa rennosti :)
Aion pukeutua huomenna maksimekkoon, sillä en jaksa tänään(kään) sheivata sänkisiä sääriäni. Cry me a river!
Minä tykkään pukeutua maksimekkoon, koska se on vilpoisempi kuin housut ja peittää sääreni, joihin on taas kerran iskenyt karvatupen tulehdus. Ai että on ihanaa olla nainen, kun säärikarvat on pakko poistaa, mutta siitä seuraa karvatupen tulehdus, jolloin sääret muuttuvat punakirjaviksi niin ettei kuitenkaan voi kulkea julkisilla paikoilla sääret paljaana. Miehillä on kesäpukeutuminen niin kahdehdittavan helppoa. Sortsit vaan jalkaan ja karvat leyhyen ulos ovesta.