Naiset! Maximekko muoti on hirvitys näky!!!!
Ei sovi muille, kuin korkeintaan äitiysmekoksi viimisillään raskaana oleville naisille.
Kommentit (29)
Ai, minä rakastan maksimekkoja! Pidän niitä usein, ovat niin mukaviakin. Ihanan viileitä myös helteillä. Nätit sandaalit ja kivat korut vielä, niin kesälookini on valmis. 😊
Todella tyylikäs mutta pitää olla pitkä ja hoikka niin parhaimman näkönen. Eli ei mulle (lyhyenläntä pullukka :/)
Sehän on maailman mukavin ja helpoin vaate! Ja pukee muuten ihan ketä vain!
Ap:n kirjoitusvirheet korrelloivat täysin viestin sisällön kanssa. Töllääjä haluaa persesortseja ja vesirajamekkoja. Oks!
Joissakin makseissa on turhan tiukka helma ja se tekee kävelystä ankkamaista. Ehkä siitä äitiysfiilis?
Itse olen mieltynyt sellaisiin, joissa on halkio. Suosikissani on halkiot molemmilla sivuilla ja ihan poikkeuksetta joka kerta saan kehuja kun pidän sitä päälläni. On kivan kesäinen, mutta ei paljasta säärtä niin paljon kuin shortsit ja minit. Kieltämättä minulla on itsevarmempi olo myös se päällä joten olen varmaan myös helpommin lähestyttävä. Mistä päästäänkin siihen, että tärkeintä on että oma olo on vaatteessa mukava!
Mitä vaatetta suosittelisit n.170cm pitkälle, ylipainoiselle +35v kesävaatteeksi kun seuraavat ovat hyiyäk:
-maksimekot
-tunikat
-caprit
-legginsit
-lyhyet sortsit
-minihameet
-puoleensääreen ulottuvat hameet
-trikootopit jotka paljastavat muodot
-telttamaiset löysät vaatteet
-säähän sopimattomat vaatteet kuten tummat farkut, hupparit yms.
Vai haluatko ylipainoisten, vanhojen ja muuten kauneusihanteeseen sopimattomien ihmisten kulkevan alasti?
Ja just ostin Keskisen Vesalta maksimekon alle viidellä eurolla. Niin tykkään, päällä nytkin :)
Näyttää pitkällä ja hoikalla oikein hyvältä. Suorastaan hienolta.
Mun ihan lempparivaate kesäisin. Ei paljasta ns heikkoa kohtaani eli jalkoja, viileä ja niitä on vaikka missä väreissä ja kuoseissa. 😍
Siitä se lähti kirjoitti:
Totta. Ei se pue ketään, ei edes äitiysmekkona. Se on taas näitä ns. suuren maailman julkkisten tuomia muotivillityksiä. Joku heistä on vain joku aamu tuntenut taas olevansa maailman rumimman näköinen, ottanut puhelun stailaajalleen. Tämä sitten etsinyt koko kaupungin läpi että löytänyt sen "säkin" johon julkkis haluaa tänään rumana pukeutua ja se säkki oli maximekko ;D
Mikä Luojan lahja meidän maamme mammoille, noille pyyleville selluperseille, pukeutua suonikohjut peittävään maximekkoon ah!!! Mitäs sexikkyydestä, eihän teitä pyyleviä selluperseitä kukaan muutenkaan kattelis ;D
Miksi pitäisi näyttää seksikkäältä? Ketä varten. Nyt me odotamme sinulta, muodin asiantuntijalta, pukeutumisvinkkejä. Ei muuta kun laita kuvasi jotta tiedämme mikä on sitä oikeaa pukeutumista ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaatetta suosittelisit n.170cm pitkälle, ylipainoiselle +35v kesävaatteeksi kun seuraavat ovat hyiyäk:
-maksimekot
-tunikat
-caprit
-legginsit
-lyhyet sortsit
-minihameet
-puoleensääreen ulottuvat hameet
-trikootopit jotka paljastavat muodot
-telttamaiset löysät vaatteet
-säähän sopimattomat vaatteet kuten tummat farkut, hupparit yms.
Vai haluatko ylipainoisten, vanhojen ja muuten kauneusihanteeseen sopimattomien ihmisten kulkevan alasti?
Ejjjj, ylipainoisten,vanhojen ja muuten kauneusihanteeseen sopimattomien ihmisten kuuluu tietty pysyä kotona. Siellä voi sit pukeutua miten tykkää, kunhan ei mee liian lähelle ikkunoita.
Voi käydä jonkun silmään kipeetä, jos näkee hyllyvän allin, vatsamakkaran tai jotain muuta painajaismaista.
Aion pukeutua maksimekkooni myös huomenna, siinähän juntti tölläät:-D
Itse keski-ikäisenä olen aina kateellisena katsellut näitä maxi-mekkoja naisten päällä. Ensimmäistä kertaa elämässäni rohkaistuin ostamaan mekon ja en koskaan parempaa hellevaatetta ole päälläni pitänyt. Viileä ja mukava. Tiedoksi ap, jalassani ovat vielä varvasandaalit.😊
En käytä. Ei sovi mun pituiselle läskille vartalolle. Käytän farkkuja ja paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ejjjj, ylipainoisten,vanhojen ja muuten kauneusihanteeseen sopimattomien ihmisten kuuluu tietty pysyä kotona. Siellä voi sit pukeutua miten tykkää, kunhan ei mee liian lähelle ikkunoita.
Voi käydä jonkun silmään kipeetä, jos näkee hyllyvän allin, vatsamakkaran tai jotain muuta painajaismaista.
Musta tuntuu siltä että muutama painajainen tekisi tuollaisille ääliöille vain hyvää. >:)
10
Vaalea maksimekko päälle ja pönäkkä suomalainen persjalkainenkin nainen näyttää kreikkalaiselta jumalattarelta. :D
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Ei sovi mun pituiselle läskille vartalolle. Käytän farkkuja ja paitaa.
Ei ne kaikki ole makkarankuoria. Itse suosin malleja, jotka ovat ylhäältä tiukempia ja alhaalta löysempiä, peittää mahan. T. toinen lyhyt läski
Mekko on vaatteista mukavin. Älä katso, jos että kestä.