Kehtaatteko olla alasti puolisonne nähden?
Itse en tähän pysty ja aloin miettiä, onko se kuinka yleistä. En siis esimerkiksi kehtaisi mennä puolisoni kanssa saunaan tai vaihtaa vaatteita/pukeutua pesun jälkeen hänen läsnäollessaan tai ylipäänsä näyttäytä missään tilanteessa alasti/alusvaatteissa miehen nähden.
En tiedä, pitäisikö asialle tehdä jotain ja jos pitäisi niin mitä. Tämä vaikuttaa todella negatiivisesti itsetuntooni, joten siinä mielessä ei varmaankaan ole tervettä jatkaa tällaisessa tilanteessa.
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet käsittämättömän rajoittunut ja huonon itsetunnon omaava tyyppi. Oma puoliso on normisti juurikin se, jonka kanssa jaetaan kaikki, jopa alastomuus. Miehesi ansaitsee parempaa.
Et selvästikään lukenut ketjua. En ole rajoittunut ja aloitin tämän suhteen juuri tuolla mentaliteetilla. Olin valmis aivan normaalisti jakamaan alastomuuden, mutta se oli mies, jolle alastomuuteni ei kelvannut, vaan hänen toiveestaan pidän kehoni nyt piilossa. Ap
Minäkään en aiemmin kehdannut juuri näyttäytyä miehelle alasti. Se oli ihan suhteen alussa, kun oltiin molemmat vielä melkein teinejä. Nykyään olen varmistunut siitä, että tykkään itsestäni tällaisena ja niin myös mieskin minusta, joten aika vapaasti voin hillua kotona alastikin. Joskus läpsytellään kilvan pömppiksiä seinään, siis kaadutaan kevyesti vatsa edellä kiviseinään, niin kuuluu hassu napsaus kun napa osuu siihen :D Tää on meidän huisin hauska oma juttu, kumpikin käkättää ihan hulluna niille napsauksille ja lätsähdyksille :D
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet käsittämättömän rajoittunut ja huonon itsetunnon omaava tyyppi. Oma puoliso on normisti juurikin se, jonka kanssa jaetaan kaikki, jopa alastomuus. Miehesi ansaitsee parempaa.
Ap tässä ansaitsee parempaa.
Minäkin nuorempana olin alasti mieheni seurassa, eikä se tuottanut mitään ongelmia
Iän karttuessa normaalipainoiseen kehooni on tullut muutoksia
Mieheni , että näytän ikäisekseni ihan ok
Miksen aikaisemmin ollut kiinnostunut seksistä, kun vartaloni oli hyvännäköinen jne...
nykyään käyn mieluimmin yksin saunassa ja pukeudunkin aamuisin mielummin saunassa
Ymmärrän kysyjää hyvin
Kun sitä nukkuu alasti, eikä ole lapsia, niin hampaiden pesu ja aamiainenkin sujuvat nakuna. Vaatteet päälle suihkun jälkeen.
Onpa erikoinen ketju. Alusta asti ollaan tyttöystävän kanssa hengailtu alasti ilman mitään ongelmaa. Ja jos toinen on vessassa pesemässä hampaita niin kusella voi käydä, mutta ei sentään kakkosella :)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu 6v mieheni kanssa yhdessä. Olen 26v ja mieheni 41v. En ole KERTAKAAN, IKINÄ, KOSKAAN, ollut alasti mieheni seurassa. Saunassa päälläni on aina pyyhe. En vain kehtaa näyttää kroppaani miehelleni, koska olen n. 10kg ylipainoinen.
Mies on sanonut monta kertaa, että häntä ei haittaa, tykkään muhkummista naisista ja diipadaapa, mutta ei se siltikään vaan lohduta :( Ja joo, laihdutan kokoajan ja olenkin saanut jo kiloja pois. Mies ei ikinä ole painostanut laihduttamaan, olen tehnyt sen itseni vuoksi.
Mieheni kehuu mua kauniiksi, muodokkaaksi naiseksi ym ym, mutta en näe itseäni sellaisena. Olen aika tiimalasivartalo kropaltani, mutta siltikin! Olen ylipainoinen sen 10kg ja se on fakta!
Kun harrastamme seksiä, mulla on paita vähintäänkin aina päällä :(
Mene terapiaan, hyvä ihminen! Nyt heti! Sinulla on pahasti vaurioitunut kuva itsestäsi ja vartalostasi. Ylipaino voi harmittaa, se on ok ja siitä on terveellistä päästä eroon, mutta omaa vartaloaan ei pidä vihata vaan rakastaa. Tuollainen minäkuva vahingoittaa parisuhdettasi itsesi lisäksi. Olet ihanalle miehellesi ja erityisesti itsellesi velkaa sen, että käyt juttelemassa psykologin kanssa ruumiinkuvastasi. Se on tosi tavallista, eikä sitä tarvi pelätä tai hävetä. Pää pitää parantaa siinä missä murtunut jalkakin. Ylipainon ei pitäisi estää sinua rakastamasta itseäsi. Itsekin olen plösö, mutta estoitta heitän vaatteet nurkkaan upean miehen edessä. Seksikkäintä on itseluottamus ja sensuelli estottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Wau, teillä kuitenkin on (jonkinlaiset) parisuhteet. Mulla häpeä omasta vartalosta on tehokkaasti estänyt kaikenlaiset viritelmänpoikasetkin.
En ole edes kauhean lihava, vähän ylipainoinen 162/65 vain. Mutta kun aivan lapsesta asti on iskostettu päähän, että olen väärän muotoinen. Olin 7-vuotias, kun rumaa mahaani kommentoitiin aikuisten puolelta. Teini-iässä pojat nauroivat päin naamaa, jos menin juttelemaan. Parikymppisenä sanottiin suoraan, että sori, mutta etsin kaunista/kuumaa naista. Kolmekymppisenä en ole enää lähestynyt yhtäkään miestä.
En ole siis koskaan ollut miehen edessä alasti, koska kukaan mies ei ole mua niin halunnut nähdä. Ja kaikkien näiden pitkien hiljaisten vuosien aikana olen kyllä elävästi päässäni kirjoittanut jo etukäteen, miten moinen tilanne tulisi menemään. Ja kuinka murskana sitä sitten olisi, jos joku todella näkisi mut sellaisena kuin olen, ja siinä hetkessä toteaisi, että laitapa naikkonen vaatteet takaisin päälle, jottei silmät pala.
En tiedä pystynkö koskaan kokeilemaan.
Säkin tarvitset terapiaa. Varaa aika psykologille ja ala pelastaa loppuelämääsi. Ehdit vielä. Sussa ja sun vartalossasi ei ole mitään vikaa. Sä oot vaan jääny jumiin siihen uskomukseen, jonka muut on istuttanu sun päähän. Tarvitsetko sitä uskomusta vielä? Millaista elämä olisi ilman sitä uskomusta? Lähde ottamaan selvää. Et häviä yhtään mitään, mutta voit voittaa elämäsi ja itsetuntosi takaisin.
Mies on itse hyväkuntoinen ja kroppainen, iteltä löytyy löllyvää ja ylimääräistä plus vielä alustava vauvamaha joka vaan näyttää lisäläskiltä näillä viikoilla.
Hyvin kehtaan olla alasti, mies etsii dopperilla sydänäänet ja saunotaan ja suihkussa käydään yhdessä. Alasti saatetaan viettää päiviäkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kaikki tosi nuoria ja timmejä vai kehtaako joku vähön vanhempi ja/tai tavisvartaloinen/pyöreäkin ehkä olla alasti puolison seurassa? Tämä varmaan on aika merkittävä tekijä. Ap
Kolmen lapsen äiti oon, 43-vuotias ja reilusti ylipainoinen, eikä tee tiukkaa oleilla Eevan asussa puolison nähden.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa. Mies sanoi minua norsuksi kun painoin 65 kg ja nyt painan 85 kg. Pimeässä peiton alla harrastetaan seksiä. Myös riipputisseistäni kommentoi jo alhaisilla painoilla. Aloin lihoa, kun ei enää välittänyt minusta ja paljastuikin toinen nainen, joka oli minua vanhempi mutta anorektinen kropaltaan. Mies valisti minua, että reidessä ei saa olla pullistumaa siellä ylhäällä, vaan pitää olla suora!
Miksiköhän edes on kanssasi enää?
Pikemminkin Sinun pitäisi kysyä miksi edes olet tuollaisen kanssa enää.
Pullistuma reidessä?
Lemppaa nyt tuo heppu ja ala elää omaa elämää, tarvitsee sinut vain kynnysmatokseen.
Kyllä kehtaan oikein hyvin olla alasti puolisoni seurassa, samoin rakastajani ja oikeastaan ihan kenen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kehtaan oikein hyvin olla alasti puolisoni seurassa, samoin rakastajani ja oikeastaan ihan kenen vaan.
Ja olen lähes 100 kiloinen nainen.
Pitääkö seksiä tehdessä, todellakin olla alapää paljaana, alapää paljaana?
Kun luin aloituksen, ajattelin, että siinä on joku lähes teini, joka hihittelee, jos pitäisi riisua alasti. Hihii, mies näki minun etupyllyn ja hihii, minun tissit. Huoh! Ole nyt minkä ikäinen tahansa, niin kasva aikuiseksi. Mitä ukkosi sanoo tuohon ylenmääräiseen ujosteluusi? Oletko nähnyt ukkosi alasti?
Kyllä. Omalla ulkonäöllä ja sen tasolla ei ole mitään merkitystä. Nukun alasti ja kekkaloin alasti ja jos en voisi olla niin kotonani, haluaisin elää mieluimmin yksin kuin miehen kanssa. Eihän se olisi koti, jos ei saisi rennosti olla miten haluaa olla.
Sen sijaan en välitä sekasaunoista enkä sauno edes muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kun luin aloituksen, ajattelin, että siinä on joku lähes teini, joka hihittelee, jos pitäisi riisua alasti. Hihii, mies näki minun etupyllyn ja hihii, minun tissit. Huoh! Ole nyt minkä ikäinen tahansa, niin kasva aikuiseksi. Mitä ukkosi sanoo tuohon ylenmääräiseen ujosteluusi? Oletko nähnyt ukkosi alasti?
Lukekaa hyvät ihmiset ketjua edes vähän ennen kuin kommentoitte. Näihinkin kysymyksiin löytyy jo vastaus ja lisäksi AP kertoo, ettei tällaista ongelmaa ole muisen ihmisten kuin puolison kanssa, eikä ole ollut aiemmissa suhteissakaan. Mies ei halua nähdä AP:ta alasti ja harrastaa tämän kanssa seksiäkin vain pilkkopimeässä tai niin että AP:lla on vaattet päällä.
Minusta olisi todella huolestuttavaa, jos en kehtaisi olla alasti oman avomieheni seurassa. Hän on juuri se ihminen, joka on nähnyt minusta kaiken ja joka tietää minusta kaiken.
Kehtaan. Olen tosi lihava, enkä edes sellainen urheilullinen lihava, vaan oikeasti tosi löysä ja roikkuva lihava. Mulla on hirveästi erilaisia arpia ja muita inhottavia jälkiä kehossani. Vartaloni on yleensä ihan vitivalkoinen. Tissit ovat löysät ja roikkuvat, nännit sellaiset isot ja pehmeät vaahtokarkit. Olen ihan raskausarpien ja kaikkien muiden arpien peittämä, löllö, valkoinen möhkäle. :D Oikeesti. En varmasti ole mitenkään päin katsottuna mikään esteettinen näky. Mutta alasti kehtaan olla, ja miehenikin aina yrittää kurkkia ja kerta toisensa jälkeen haluaa mua katsella ja koskettaa. Mulla on aina ollut todella huono itsetunto, mutta mieheni ansiosta se on edes vähäsen parantunut. En mä alusta saakka kehdannut alasti mieheni edessä olla. Se luottamus on turvallisuudentunne on kehittynyt ajan kuluessa. Kiitos miehen, joka ei ole puolella sanallakaan koskaan mun kehoani halveksinut tai muutakaan negatiivisuutta sitä kohtaan osoittanut.
Ootko lukenut minkälainen ap:n mies on?