Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa miten Jyväskylä yrittää niin kovasti vaikuttaa sivistyneeltä kaupungilta yliopistoineen

Vierailija
28.07.2017 |

Vaikka todellisuudessa kyseessä on yksi juntti kylä ralleineen. Luulisi, että kaupunki haluaisi päästä tuollaisesta rallien kaltaisesta imagohaitasta eroon vihreiden kohta ollessa suurin puolue.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta! Hae yliopistoon uudestaan taas keväällä, onnistut kyllä!

Vierailija
2/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto! 😁😅🙃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, oletpa sitkeä tätä virttä laulaessasi! :)

Ralli tuo hyvää imagoa kaupungille ja se kelpaisi muillekin kaupungeille oikein hyvin jos vaan saisivat.

Vierailija
4/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Eikö AP päässyt JYU:n sisälle tänäkään vuonna? Ei muuta kuin hakemusta vetämään seuraavaan hakuun ja nyt uudella innolla pääsykoekirjojen pariin!

Vierailija
5/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka todellisuudessa kyseessä on yksi juntti kylä ralleineen. Luulisi, että kaupunki haluaisi päästä tuollaisesta rallien kaltaisesta imagohaitasta eroon vihreiden kohta ollessa suurin puolue.

Pitäskö ne MM-rallit järkätä siellä Kärsämäellä?

Vierailija
6/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Eikö AP päässyt JYU:n sisälle tänäkään vuonna? Ei muuta kuin hakemusta vetämään seuraavaan hakuun ja nyt uudella innolla pääsykoekirjojen pariin!

Olen kyllä jo opiskellut täällä pari vuotta, mutta haaveilen pois muuttamisesta.

Vierailija
7/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä jo opiskellut täällä pari vuotta, mutta haaveilen pois muuttamisesta.

Toteuta haaveesi ja lähde menemään! Mitä täällä valitat.

Vierailija
8/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sut sinne ralleihin raahasi? Jätä se juntti.

Vierailija
9/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 60-luvulla jo ralleissa mukana isäni ja setieni kanssa, kun pikataival oli siihen aikaan kodin lähellä ja huoltopiste kodin pihassa (lupa oli tottakai kysytty). Sen jälkeen olen ollut rallihulinoissa mukana enemmän ja vähemmän - mies ja poika usein toimitsijoinakin.

Nyt ei enää kiinnosta ja muut jatkavat sitä touhua. Yleensä siirryn pois kaupungin lähistöltä ja tyttöni perhe on "motissa" kotonaan jonkun aikaa pikataipaleen takia. Ei se kuitenkaan harmita. Rallit tuo kuitenkin rahaa kaupunkiin ja oheistapahtumia myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme