Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskimmat työkaverit ikinä!

Kypsäkypsempi
28.07.2017 |

Olisi kiva kuulla minkälaisten työkavereiden kanssa olette joutuneet/joudutte työskentelemän.
Mun mielestä pahimpia on selän takana haukkujat ja sellaset jotka lusmuilee oman vuoronsa ja seuraava saa tehdä kollegan hommat omiensa lisäksi.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit, jota keksivät koko ajan itselleen ja työtovereilleen lisää töitä, joista ei ole oikeasti hyötyä. Pääsevät johtoryhmään ekaa kertaa ja sieltä alkavat pompottaa muita typerillä ja turhilla lisähommilla. Esimerkiksi laittavat muut raportoimaan kaikesta heille ja kyttäävät joka asiaa. Pelisilmän puute on pahin puute. Tekevät vain itsestään vihattuja ja luovat huonoa ilmapiiriä.

Tää vois olla mun kirjoittama! Esimiehen pitäisi älähtää, jos joku alkaa keksimällä keksiä lisätöitä itselleen tai muille. Siinä jää sit ydinduuni tekemättä tai tehdään vasurilla, kun pitää juosta tekemässä ylimääräisiä puuhailuja, joista ei ole firmalle mitään hyötyä. Pahimassa tapauksessa niistä on haittaa.

Vierailija
42/52 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivousalalla. Olen joutunut puuttumaan parin työntekijän hommiin, koska he ovat tehneet huonoa laatua. Toinen työntekijä ei ole enää työnantajani palveluksesta ja toisen jatko on vielä auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ikävä ihminen oli sellainen jolla oli tosi vahvat mielipiteet ja tiesi mielestään parhaiten. Saattoi olla töykeä työkavereiden lisäksi asiakkaille. Lyttäsi murskaavasti työkavereiden ideoita. Meni sellaiseksi, että ihmiset välttelivät työvuoroja hänen kanssaan. 

Nykyisessä duunissa on yksi osatyökykyinen, tekee siis vajaata viikkoa. Valitettavasti silti paljon poissaoloja, enkä sano että aiheettomia. Mutta sitten kun on paikalla, höpöttää vaan henk koht asioita, yrittää saada muita tekemään töitään, liehuu ympäriinsä eikä saa mitään aikaan. Heittäytyy avuttomaksi. En kestä.

Vierailija
44/52 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo, tyhmä, luuseri.

Vierailija
45/52 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyfirmassa on onneksi keskimäärin hyvä henki mutta x vuotta sitten eräs esimies oli kyllä niin mulxku kuin voi olla. Satuin olemaan hänen suosiossaan mutta korpesi silti koko ajan kun näki millaista peliä hän pelasi. Hän mm. yritti jotenkin ostaa minulta ja työpariltani luottamusta kertomalla erään työtoverimme terveydentilasta asioita jotka eivät olisi kuuluneet meidän korviimme millään tavalla. Keski-ikäinen, perheellinen mies, siis tämä esimies.

Tällä hetkellä on pahimpana riesana (onneksi vain!) päällepäsmäri joka sotkeutuu jok'ikiseen asiaan josta sattuu vähänkään kuulemaan. Sitten valittaa kiirettä omalla vastuualueellaan kun viettää puolet päivästä aivan muita juttuja sohlaamalla. Kai pitäisi olla kiitollinen ettei tätä pahempaa ole niskassa juuri nyt.

Vierailija
46/52 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha 55v ukko, joka tottunut liian hyvään eikä tee töitten eteen mitään. Pomokin piettää ukkoa töissä vain sen takia kun on pakko eikä voi antaa potkuja. Vituttaa vain kun itse joutuu tekemään tuon turhakkeen puolestakin työt. 

Vierailija
47/52 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitoalalla ja meillä on ihan huippuporukka, on kyllä vähän ns. Spessumpi työ. Töihin on aina kiva mennä ja meillä on hauskaa yhdessä.

Joo ja tätähän ei kysytty, mutta halusin kertoa kun vaan huonoa oli hoitoalasta :)

Vierailija
48/52 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tänne Viking Linen laivoihin monenlaista mahtuu. Enimmäkseen porukkaa joka on vaan ajautunut alalle ja jäänyt sitten pykimään ilman suurempaa suunnitelmaa tai ambiota. Sattuman seilaajaa.

Vakinaistamisista tapellaan ankarasti, joka johtaa juurikin paskanpuhumiseen.

Kun vielä asutaan työviikot yhdessä kellon ympäri niin kyllä siinä yksityisyys kärsii vaikka sitä yrittäisikin säilyttää. Kaikki asiat tiedetään ja juorutaan.

Viimeisen työkeikan tein Amprella laivalla ja kyllä allekirjoitan tän saman!!!

Ne ns. Vakituiset työntekijät on todella myrkkyä! Juoruaminen, pilkkaaminen, vähättely, vastaamatta jättäminen, silmien pyörittely, selän kääntäminen.. ym oli joka ikinen päivä.

Palkan takia ok. Mutta se ilmapiiri oli sairas.

Vierailija
49/52 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa muistella näitä enää. Kaikenlaista väheksyntää sekä työ"kavereilta" että asiakkailta, sekoja esimiehiä, kyttäämistä, nälvimistä. Yksi työntekijä ihan oikeasti käveli perässäni ja oikein kyttäämällä kyttäsi minua ja odotti koska keksii jotain, mistä voisi aukoa päätään ja haukkua minua. Se (en pysty käyttämään siitä oliosta hän-sanaa) on aivan sairas ihminen!!

On ollut ihan kivojakin työpaikkoja, mutta valitettavasti ovat harvassa. En enää jaksa edes hakeutua "oikeisiin" töihin. Minulla on nyt täysin etänä tehtävä osa-aikainen työ. Nyt ei ole ketään hengittämässä niskaan ja kiusaamassa. Esimieheni on kiva ja reilu. Tykkään itsenäisestä työstä. Myös asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä. Osaan vaikka mitä, kunhan saan tehdä asiat omalla tyylilläni ilman, että joudun jatkuvasti kuuntelemaan väheksyviä kommentteja ja kiusaamista.

Vierailija
50/52 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% huonot duunikaverit saa mellastaa ja kiusata meidän työyhteisössä. Johtuu esimiehen typeryydestä ja ammattitaidottomuudesta. Tietoja pimitetään, mitään ei saa kysyä yms. Ja esimies on sydänystävää näiden kiusaajien kanssa. Olen nyt sairauslomalla ja takaisin en mene. Itsetunto nollissa, totaalisesti. Itken joka päivä.

Tuo on niin käsittämätön ilmiö miten esimies on usein sydänystävää kiusaajien kanssa ja yhdessä työpaikassa meidän esimies oli se joka " kiusaamiskerhoa" veti. Savustivat monta työntekijää ulos käytöksellä joka oli kuin suoraan yläasteella. Selän takana juoruilu,selkään puukotus yms

Vierailija
51/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi pikkuprinsessaa leikkivä teinitason akka tullut töihin joka alkanut käskyttää muita kollegoita varsinkin vahempia tekijöitä ja selittää heille selviä asioita " pätevänä". Dunning kruger käyösmalli vahva ja on jo pomon suosiossa tietty

Vierailija
52/52 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkein kamalin työkaveri oli ihminen joka nosti itsensä yhteisten pelisääntöjen yläpuolelle: ei koskaan noudattanut niitä, paitsi jos se ajoi hänen omaa asemaansa. Palavereissa puhuttuihin asioihin viitatessa sanoi aina, ettei ollut koskaan kuullut puhuttavan koko aiheesta vaikka oli mukana jokaisessa palaverissa. Lisäksi tämä henkilö laiminlöi vastuualueensa täysin ja eräskin projekti venyi tämän vuoksi 4kk..! Hän yritti myös vierittää syyn oman vastuualueensa hoitamattomista tehtävistä muiden harteille. Tämän lisäksi hän saattoi yhtäkkiä ampaista työpisteesi viereen vaatimaan, että keskeytät omat työsi ja autat häntä. Jos joku häntä rupesi auttamaan niin jokaisella kerralla tämä auttaja huomasi vain tekevänsä koko työtehtävän itse ilman tämän henkilön pienintäkään panosta. 

Lisäksi tämä henkilö saattoi sotkea työpaikan yhteisiä tiloja ja jättää sotkunsa niille sijoilleen toisten siivottavaksi. 

Siis jotenkin tätä kirjoittaessa on edes vaikea uskoa, että näin kamalaa tyyppiä on edes olemassa, mutta valitettavasti hän on täysin todellinen henkilö.