Kondomi hajosi viime yönä, kysymyksiä jälkiehkäisystä
Löytyykö kyseinen pilleri ihan vain hyllyltä vai pitääkö vuoronumeron kautta mennä selittämään tilannetta? Kuinka varmasti pilleri toimii, pääsemme apteekkiin noin seitsemäksi eli yhdynnästä aikaa alle vuorokausi? Kuukautiset loppuivat lauantaina, joten ei pitäisi olla riskialttein ajankohta. Millaisia oireita voi tulla? Olemme menossa juuri tänä iltana tapaamaan poikaystävän vanhempia, en ole tavannut heitä ennen. Ikävää jos olen sitten siellä aivan huonovointinen. Onneksi poikaystävä lupautui tulemaan ostoksille kanssani, hermostuttaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten puhut poikaystävästä jos olet aikuinen?
Niin, olisin voinut kirjoittaa miesystäväkin. Olemme kahdenkympin puolivälissä. En nyt tiedä miksi iälläni on tässä edes väliä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti lääkäri ja apteekkihenkilökunta tuntui ajattelevan että mitään ehkäisyä ei ollut käytetty ylipäätään.
Kävin itse hakemassa je-pillerin apteekista, ja apteekkari siinä kyseli että pitäisikö varata lääkäriin aika, että onko ehkäisyasiat kunnossa. Sanoin vain että juuri sieltä tässä tulinkin, ja ostan vain varmuudeksi je-pillerin lääkekaappiin koska lopetimme juuri pillerini... "Aijaa, no sehän on hyvä." Joo.
On se varmaan vieläkin siellä kaapissa, vanhaksi mennyt varmasti kyllä ajat sitten kun ei ole vieläkään ollut tarvetta.
Ap tässä. Ajattelin vain kertoa, etten kokenut kuin pientä päänsärkyä. Ihan vain siksi kirjoitin lopun jutulle jos tätä jonain päivänä päätyy lukemaan joku samassa tilanteessa. Toki pitää nyt vahtia jos silti olisi raskaana.
Kiitos kommentistasi, olen nyt päättänyt ottaa sen heti. Mielummin mahdollisesti huono ensivaikutelma kylässä kuin raskaus. Kuulemma vanhemmat ovat rentoja ihmisiä, joten turhaan riskeeraan. E-pillerit eivät aikoinaan mitään järkyttäviä oireita minulle aiheuttaneet, joten viestisi vähän tsemppasi.