Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttimies aukaisi ensimmäisen oluen... :(

Vierailija
28.07.2017 |

Tästä se alkaa taas, pitkä yksinäinen naisettomuuden täytteinen viikonloppu... :(
Oletteko naiset nyt tyytyväisiä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kummallista, jos jonkun elämän olennaisin asia on vastakkainen sukupuoli. Tosin noh, ehken sitä näin vapaaehtoisesti seksittömänä sinkkuna kykenisi koskaan ymmärtämäänkään.

Vierailija
22/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kokeilisit joskus avata viimeisen? Raittiudella et automaattisesti naista löydä mutta ei se ole pahitteeksikaan. Rahat säästyy, hormonitoiminta normalisoituu ja mieli kirkastuu. Aloita vaikka lenkkeily/pyöräily sen lisäksi. Elämänlaatu rupeaa nousemaan kummasti, tuolla alkoholinkittaamisella jäät ikuisesti noihin huonoihin ajatusmalleihin kiinni.

Olen tuon viestin 19 kirjoittanut kilttimies ja täysin raitis. En ole koskaan käyttänyt alkoholia, enkä myöskään tupakoinut, en juo edes kahvia. Ravintolassakin siis aina vain vissylinjalla. 

Kuntoilen 5 päivänä viikossa. Tänä kesänä (vapusta laskien) olen pyöräillyt yli 1500 kilometriä ja kävellyt/hölkännyt yli 300 kilometriä. 

Olen toki hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta elämänlaatu ei välttämättä kovin häävi ole, sillä elämästäni puuttuu se olennaisin, nainen.

Jos tosiaan tuntuu että elämästä olennaisin puuttuva asia on nainen niin silloin kyse on tyhjästä päästä. Mars kirjastoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kokeilisit joskus avata viimeisen? Raittiudella et automaattisesti naista löydä mutta ei se ole pahitteeksikaan. Rahat säästyy, hormonitoiminta normalisoituu ja mieli kirkastuu. Aloita vaikka lenkkeily/pyöräily sen lisäksi. Elämänlaatu rupeaa nousemaan kummasti, tuolla alkoholinkittaamisella jäät ikuisesti noihin huonoihin ajatusmalleihin kiinni.

Olen tuon viestin 19 kirjoittanut kilttimies ja täysin raitis. En ole koskaan käyttänyt alkoholia, enkä myöskään tupakoinut, en juo edes kahvia. Ravintolassakin siis aina vain vissylinjalla. 

Kuntoilen 5 päivänä viikossa. Tänä kesänä (vapusta laskien) olen pyöräillyt yli 1500 kilometriä ja kävellyt/hölkännyt yli 300 kilometriä. 

Olen toki hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta elämänlaatu ei välttämättä kovin häävi ole, sillä elämästäni puuttuu se olennaisin, nainen.

Jos tosiaan tuntuu että elämästä olennaisin puuttuva asia on nainen niin silloin kyse on tyhjästä päästä. Mars kirjastoon!

Sieltä kirjastostako niitä naisia saa, vai miksi moinen neuvo?

Kirjasto on varmaan melko haasteellinen paikka iskeä naista, siellä kun pitää olla hiljaa ja kaikki keskittyy enempi omiin juttuihinsa.

Vierailija
24/25 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä kirjastostako niitä naisia saa, vai miksi moinen neuvo?

Kirjasto on varmaan melko haasteellinen paikka iskeä naista, siellä kun pitää olla hiljaa ja kaikki keskittyy enempi omiin juttuihinsa.

Kyllä sieltäkin voi saada, mutta tuskin sinä. Kyse tyhjästä päästä.

Jos sitä naista ei nykytilassa löydy, voit joko

a) hankkia muuta sisältöä elämääsi harrastusten, kiinnostuksenkohteiden seuraamisen ym. muodossa ja naisiin "tulee jos on tullakseen"-asenne, tai

b) katkeroitua ja syyllistää ja haukkua naisia siitä, etteivät he halua olla kanssasi kun elämässäsi ei ole sisältöä ilman naista, jolloin annat treffeillä kuvan epätoivoisesta, takertuvasta ja itsesäälissä vellovasta ihmisestä, joka naisia ei ainakaan saa (eikä miehiäkään).

Niiden kiinnostuksenkohteiden etsimiseen kirjasto on ihan hyvä paikka. Voi sitten olla jotain yhteisiä kiinnostuksenkohteita jonkun naisen kanssa, jolloin olet kiinnostavampi myös parisuhdemielessä. Etenkin jos ei voi ulkonäöllä ratsastaa, niin pitäisi olla jotain, mistä joku voisi kiinnostua. Epätoivo ei ole sellaista. Tietysti olettaen että olet oikeasti kiltti etkä katkera naisvihaaja, joka väittää olevansa kiltti koska ei hakkaa naisia (minimioletus eikä meriitti).

Haluaisin sanoa, että kokeile etsiä niitä muitakin kiinnostavia juttuja kuin se myyttinen naapurintyttö, mutta tiedän ettei kilttimiehen luonteeseen kuulu kehittää itseään millään tavalla vaan jatkaa samaa itkuvirttä jännämiehistä jotka saa naisia. Ei siis maksa vaivaa minulle. Tuossa yllä on ohjeet jos kiinnostaa, mutta veikkaanpa, että tekemättä jää.

Vierailija
25/25 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne naiset tähän kuuluu?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi