Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttimies aukaisi ensimmäisen oluen... :(

Vierailija
28.07.2017 |

Tästä se alkaa taas, pitkä yksinäinen naisettomuuden täytteinen viikonloppu... :(
Oletteko naiset nyt tyytyväisiä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme! Hauskaa viikonloppua.

Vierailija
2/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat liian kiireisiä karvaisten pakaroiden kanssa uhratakseen ajatustakaan kilttimiehen ahdingolle, tämä on valitettava totuus :\

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt vittu tuo mustamaalaaminen jo.

Vierailija
4/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkaisin itsekin, mutta mies suuttuisi, kun tulee töistä ja olen humalassa!

Vierailija
5/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehet eivät kaljottele.

Vierailija
6/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on illalla tinder-treffit. Sama daami tullut nähtyä jo 2 kertaa ja nyt ne kuuluiset kolmannet treffit, tässä aamulla siivoilin kämppää, pitäis pestä pyykit, vaihtaa lakanat, partiriaika on 16.45. Perjantait on aina etäpäiviä duunista, niin kerkee sähköpstit hoitaa mut muuten työ jää tänään vähemmälle. Ja joo, olen luonteeltani ihan kiltti?

Vierailija
7/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettet ole vain tavallinen juoppo?

Mies

Vierailija
8/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin perjantain kunniaksi omistan sinulle tämän kappaleen 😊 ❤️

Vierailija
9/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit miehet eivät kaljottele.

Ehkäpä hän tekeekin jotain tuhmaa kaljapäissään. Jään jännityksellä odottamaan seuraavaa raportointia.

Vierailija
10/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhmanainenkin avasi. Piti ottaa aurinkoo koko viikonloppu, mutta otankin olutta sateessa.

Vierailija
11/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa syy kelpaa kyllä pullon aukaisuun, se on monesti nähty. Sinulla on ihan vakisyy, niin ei tarvi keksiä joka päivälle omaa.

Vierailija
12/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja sinulle mutta ei voi kuin olla tyytyväinen ettei kukaan nainen joudu kestämään tuollaista syyllistävää marttyyri-ankeuttajaa, joka oikeuttaa ryyppäämisen naisella. Näin tapahtuisi myös parisuhteessa jos mies sellaisen löytäisi. Sittenhän vasta olisikin naisen syytä ryyppääminen. Ja kun nainen kyllästyisi ja jättäisi, taas olisi lupa ryypätä.

Vierailija
13/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättäisit sen kaljan pois niin ehkä se nainenkin jostain tupsahtaisi. Ihan vinkkinä vain.

Vierailija
14/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko naiset nyt tyytyväisiä?

Kipaisepa minullekin kaupasta pari kylmää sidukkaa niin enköhän sitten ole. =)

Vierailija
15/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo syrjäytynyt ulisija olet.

Päätä jo päiväs. Mieluiten heti.

Palstalla on todella outoja naisia.

Vierailija
16/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on todella outoja naisia.

Missä ylhäällä lukee, että nainen kirjoittanut;)? . Paranoidinen, känninen ja kilttimies... Auts.

Vierailija
17/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä rikos? Nettivinkaan varuilta.

Vierailija
18/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kokeilisit joskus avata viimeisen? Raittiudella et automaattisesti naista löydä mutta ei se ole pahitteeksikaan. Rahat säästyy, hormonitoiminta normalisoituu ja mieli kirkastuu. Aloita vaikka lenkkeily/pyöräily sen lisäksi. Elämänlaatu rupeaa nousemaan kummasti, tuolla alkoholinkittaamisella jäät ikuisesti noihin huonoihin ajatusmalleihin kiinni.

Vierailija
19/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on illalla tinder-treffit. Sama daami tullut nähtyä jo 2 kertaa ja nyt ne kuuluiset kolmannet treffit, tässä aamulla siivoilin kämppää, pitäis pestä pyykit, vaihtaa lakanat, partiriaika on 16.45. Perjantait on aina etäpäiviä duunista, niin kerkee sähköpstit hoitaa mut muuten työ jää tänään vähemmälle. Ja joo, olen luonteeltani ihan kiltti?

Sisäinen fuckboy löytyy sinustakin

Vierailija
20/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kokeilisit joskus avata viimeisen? Raittiudella et automaattisesti naista löydä mutta ei se ole pahitteeksikaan. Rahat säästyy, hormonitoiminta normalisoituu ja mieli kirkastuu. Aloita vaikka lenkkeily/pyöräily sen lisäksi. Elämänlaatu rupeaa nousemaan kummasti, tuolla alkoholinkittaamisella jäät ikuisesti noihin huonoihin ajatusmalleihin kiinni.

Olen tuon viestin 19 kirjoittanut kilttimies ja täysin raitis. En ole koskaan käyttänyt alkoholia, enkä myöskään tupakoinut, en juo edes kahvia. Ravintolassakin siis aina vain vissylinjalla. 

Kuntoilen 5 päivänä viikossa. Tänä kesänä (vapusta laskien) olen pyöräillyt yli 1500 kilometriä ja kävellyt/hölkännyt yli 300 kilometriä. 

Olen toki hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta elämänlaatu ei välttämättä kovin häävi ole, sillä elämästäni puuttuu se olennaisin, nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän