Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piknikillä Kustaanmiekalla ja nainen kysyy "Siis onko tää meri?"

Vierailija
28.07.2017 |

Ollaan tunnettu pari viikkoa, eikä mitään teinejä enää. Petyin pahasti yleissivistyksen tasosta, kun eväskorin avattuamme nainen katsoo ulapalle ja kysyy tosissaan "Siis onko tää meri?". Varmaan ihan järvessä seilattiin Suomenlinnaan vai oisko ollut lammikko... tän suhteen jatko on vaakalaudalla.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä oli treffit, niin saattoihan tyttö olla vain hermostunut, ja sen myötä lipsahtaa toteamus kysymyksenä pihalle? Ehkä kuitenkin tulisi hyväksyä, ettei muutamilla ensimmäisillä treffeillä kykene antamaan aivan täydellistä ja perinpohjaista kuvaa itsestään vastakumppanille?

Ja tämä näin vanhemman miehen näkökulmasta.

Vierailija
62/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ollut vaikuttunut, kun lapsena näin Itämeren ekan kerran. Tampereella kun asuu, isojen järvien välissä, niin Itämeri Helsingista katsoen ei paljon järvestä eronnut.

Koska molemmat ovat märkiä? Jos nostaa hieman katsetaan, huomaa että Suomenlahden vastarantaa ei näe eikä silmillä pysty sanomaan loppuuko vesi Tallinnassa vai Libyan rannikolla. Monen mielestä tämä poikkeaa Näsijärvestä.

Vierailija kirjoitti:

Joten ymmärrän kyllä naisen reaktion, pienen pettymyksen jos odotti jotain isompaa.

Ai silloin illalla kuten joku aiemmin jo kommentoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katso joskus muutakin kuin niitä tissejä jos parisuhdetta etsit.

Se voi olla vaikeaa jos ne on isot tissit.

Vierailija
64/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuolinen treffikumppani kutsui kukassa pörräävää kimalaista ampiaiseksi ja varista harakaksi. Väitti vielä vastaan, kun yritin hienovaraisesti korjata. Lisäksi tekstiviestit vilisi solkenaan yhdyssana- ja muita kirjoitusvirheitä, joten mielenkiintoni sammui.

Vierailija
65/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä, joka oli mukava, komea ja fiksun oloinen. En kuitenkin tapaillut enää sen jälkeen, kun selvisi, ettei mies osaa keittää kananmunia, kuoria perunoita, keittää puuroa, kuoria mandariinia ja teevettäkin yritti keittää paistinpannulla. Joo, ei kiitos. Luulisi jo tuossa iässä (yli 30v.) oppineen.

Vierailija
66/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä EN IKINÄ vois seurustella miehen kanssa joka kirjoittelee Vauva-palstalle. En kehtaa edes tunnustaa että kirjoittelen itse...

Vierailija
67/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuju kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ollut vaikuttunut, kun lapsena näin Itämeren ekan kerran. Tampereella kun asuu, isojen järvien välissä, niin Itämeri Helsingista katsoen ei paljon järvestä eronnut.

Koska molemmat ovat märkiä? Jos nostaa hieman katsetaan, huomaa että Suomenlahden vastarantaa ei näe eikä silmillä pysty sanomaan loppuuko vesi Tallinnassa vai Libyan rannikolla. Monen mielestä tämä poikkeaa Näsijärvestä.

Vierailija kirjoitti:

Joten ymmärrän kyllä naisen reaktion, pienen pettymyksen jos odotti jotain isompaa.

Ai silloin illalla kuten joku aiemmin jo kommentoi?

Asun Helsingissä. Ei siellä ole vielä aava rannaton ulappa vastassa. Sitä paitsi Näsijärvikin on iso. Olen käynyt kummassakin vesistössä veneilemässä. pitää merellä mennä kauemmas että näkee vain vettä, vettä, vettä...

Vierailija
68/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun deitti (kylläkin mies) oli myös hieman pihalla maantiedosta, kun juttelimme matkailusta. Luuli mm.

- New Yorkia USA:n pääkaupungiksi

- Egyptiä muinaiseksi maaksi, jota ei ole enää olemassa

- Hong Kongia kaupunhin sijasta vaate- ja lelumerkiksi (Made in Hong Kong)

Luulin jo olevani piilokamerassa. No, olipa ainakin hauskat treffit. Olisi melkein tehnyt mieli mennä toisillekin, koska seura oli hulvatonta :'D

Vierailija
69/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei sitä yhden kysymyksen perusteella laitettais suhdetta katkolle. Tuollainen voi olla huono vitsi tai ihan vaan aivopieru.

esim duunissa pyysin aikuista apukokkia hakemaan persiljaa lisää, kuten hän on monesti tehnyt. Siihen se jähmetty paikoilleen ja jäi miettimään... sitten kysyi, "sorry, mutta mikä on persilja?" Ihan fiksu ihminen muuten, mutta joskus sitä jää jumiin. :D

Vierailija
70/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen oli kotoisin?

Mun uusiseelantilainen tuttava oli oikeasti tosi hämmästynyt siitä että Itämeri on meri. Koska heilläpäin meressä on isot aallot... Ja toi itämeri nyt sattuu olemaan tommonen rapakko ja sinä päivänä aika tyynikin.

Höpöhöpö, ihan samanlaista liplatusta siellä on kuin Itämerelläkin. Juuri tuli pitkältä reissulta Uudesta Seelannista ja aallokkoa näkyi vain parina päivänä. 

Vierailija
71/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaverina nainen, joka on todella älykäs, hyvässä duunissa ja kouluttautunut. Miesten läsnäollessa "söpöilee" ja heittäytyy täysin bimboksi. Ahdistaa oikein seurata vieressä, mutta uppoaa miehiin kuin häkä. Sepä se vasta vituttaakin.

Vierailija
72/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen oli kotoisin?

Mun uusiseelantilainen tuttava oli oikeasti tosi hämmästynyt siitä että Itämeri on meri. Koska heilläpäin meressä on isot aallot... Ja toi itämeri nyt sattuu olemaan tommonen rapakko ja sinä päivänä aika tyynikin.

Höpöhöpö, ihan samanlaista liplatusta siellä on kuin Itämerelläkin. Juuri tuli pitkältä reissulta Uudesta Seelannista ja aallokkoa näkyi vain parina päivänä. 

Jaaha.

No, tämä kiwi  asuu Okarassa, siellä jossain etelässä käsittääkseni. Itsehän en ole koko maassa ikinä käynytkään joten en tiedä heidän merensä aalloista mitään...

Vierailija
73/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaverina nainen, joka on todella älykäs, hyvässä duunissa ja kouluttautunut. Miesten läsnäollessa "söpöilee" ja heittäytyy täysin bimboksi. Ahdistaa oikein seurata vieressä, mutta uppoaa miehiin kuin häkä. Sepä se vasta vituttaakin.

Tämä! Ehkä miehet kokee sitä kautta olevansa vahvoja, viisaita ja kunnioitettavia? Ap:lla taitaa olla miehinen itsetunto kohdillaan kun ei tällainen käytös hivele. Pisteet siitä.

Vierailija
74/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä taas usein ihan fiksummillakin voi olla ihan onneton yleissivistys vaikkapa terveys- ja ravintoasioista, jos ei sitten ole ko. asioilla hifistelevä terveysfanaatikko.

Yksi tuntemani lisensiaatin tutkinnon suorittanut uskoi vahvasti, että yhdynnässä tuleva siemenneste lihottaa naisia, koska niin usein naiset alkavat lihoa mentyään naimisiin.

Vierailija
75/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa ihan niiden miesten yleissivistykseltä, joita olen joutunut elämässäni tapailemaan. Ja olen siis NAINEN. Minulta on kysytty mm. "Kuka oli Hitler?" ja "Ai, onko Suomessa ollut joskus sotakin!" Jne, jne.

Parasta oli, kun yksi lähti ulkomaan matkalle ja lähetti minulle kortin Suomeen: "Terveisiä täältä Euroopasta!"

Vierailija
76/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärggh. En tajua kuka haluaisi olla, saatika esittää tyhmää... Siinä ei ole mitään hienoa, eikä söpöä mielestäni.

Vierailija
77/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kenelle hyvänsä tulla black out joskus. Itse asun noin 40km sisämaahan päin eräästä rannikkokaupungista. Käyn tuossa kaupungissa melko usein, mutta nimenomaan sisämaan puoleisessa osassa, mihin meri ei mitenkään näy. Sitten kerran tuli asiaa sinne merenpuoleiseen osaan ja olin ihan huuli pyöreänä, että mikäs vesistö tuossa on. Suunnilleen olin jo googlettamassa kun vasta hoksasin, että meri tietenkin. En vain heti hahmottanut, että se meri oikeasti on niin lähellä.

Vierailija
78/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vaan nauranut. Jokainen päästää joskus suustaan sammakoita.

Vierailija
79/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onks se meri?

Vierailija
80/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisä-Suomessa asuneena olin vähän pettynyt kun ekan kerran Helsingissä näin merivettä. Ne lätäköt on niin pieniä ja sameita, ettei ne näytä mereltä sellaisena kuin sitä kuvittelee. Iso järvi näyttää melkein enemmän mereltä kun ne rannikon vedet. Nyt siihen on jo tottunut, ja tietää suunnilleen missä sitä merta on, jos tietää missä päin on. Päältä päin katsoen sitä ei kyllä mistään erota. Haisee erilaiselle, kun sitä alkaa ajatella.

Mutta muuten on pakko sanoa, että olet varmaan niitä, joiden mielestä koulutus on ihan epäolennaista puolison valinnassa. Mutta kyllä sillä jotain tekemistä ylrissivistyksen laajuuden kanssa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi