Piknikillä Kustaanmiekalla ja nainen kysyy "Siis onko tää meri?"
Ollaan tunnettu pari viikkoa, eikä mitään teinejä enää. Petyin pahasti yleissivistyksen tasosta, kun eväskorin avattuamme nainen katsoo ulapalle ja kysyy tosissaan "Siis onko tää meri?". Varmaan ihan järvessä seilattiin Suomenlinnaan vai oisko ollut lammikko... tän suhteen jatko on vaakalaudalla.
Kommentit (114)
Naiset kiinnittävät huomionsa erilaisiin asioihin kuin miehet. Useimpia ei kiinnosta mikään sellainen, joka ei liippaa elämää. Esimerkiksi erilaiset koneet ja laitteet, aineista matematiikka, fysiikka, kemia, filosofia ja maantiede kiinnostaa syvällisemmin vain muutamaa prosenttia naisista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kiinnittävät huomionsa erilaisiin asioihin kuin miehet. Useimpia ei kiinnosta mikään sellainen, joka ei liippaa elämää.
Se riittää, koska elämän jatkuminen maapallolla on kiinni siitä että naiset kiinnostuvat miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso osa ihmisistä on sitten mielestäsi sivistymättömiä. Olen ollut oppaana saaristossa ja useimmiten kysytty kysymys, kun olimme ryhmän kanssa saaressa, oli se, että onko tuo vesialue tuossa nyt meri? Ihan oikeastiko se on Itämeri eikä joku järvi?
Jepjep. Olette tilanneet retken saaristoon ja ajaneet tänne rannikolle. Jotta järvellehän minä teidät sitten vein, tottakai.
Eli en nyt sinuna hylkäsi naista tuon perusteella. Hän on vaan sisä-Suomesta. Ei se ole hänen oma vikansa.
Mitä se tähän vaikuttaa, että osa muistakin ihmisistä on sivistymättömiä tai yksinkertaisesti tyhmiä? En minä ainakaan halua silti sellaisen kanssa seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä ystävä joka oli asunut ihan koko ikänsä Lapissa eikä ikinä edes nähnyt merta ym.. ja silti se vaan haki kapteenikouluun ja tuolla se jossain Afrikan edustalla seikkailee jo kolmatta kuukautta..
Olen Lapista enkä tiedä kyllä ketään joka ei olisi täysi-ikäisuyteen mennessä merta nähnyt. Taisit nyt vähän juksata.
Lapista on lyhyt matka vähän isommalle lätäkölle, jota Jäämereksi kutsutaan eikä Kemiin/Ouluun nyt kummoinen matka ole.
Meri on muuallakin kuin Helsingissä, Kotkassa ja Turussa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Naiset kiinnittävät huomionsa erilaisiin asioihin kuin miehet. Useimpia ei kiinnosta mikään sellainen, joka ei liippaa elämää. Esimerkiksi erilaiset koneet ja laitteet, aineista matematiikka, fysiikka, kemia, filosofia ja maantiede kiinnostaa syvällisemmin vain muutamaa prosenttia naisista.
Puhu vaan omasta puolestasi. Normaali yleissivistys, johon tuo ap:n esimerkki kuuluu, kiinnostaa kyllä useimpia normaaliälyisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi. Normaali yleissivistys, johon tuo ap:n esimerkki kuuluu, kiinnostaa kyllä useimpia normaaliälyisiä naisia.
Naiset ja miehet todella kokevat maailmaa eri tavoin. Tässä esim. National Geographicin kansantajuinen esitys aiheesta: http://news.nationalgeographic.com/news/2012/09/120907-men-women-see-di…
Sen siitä saa, kun sieltä tinderistä valkkaa vain niitä salitypyjä.
Varmaan myöhemmin illalla hän olis kysyny että,"siis onko tää penis"?
Mikä on Kustaanmiekka? Saari? t: nainen
Näytettiin uudelle siivoojatytölle, että mitkä alueet sen kuuluu siivota. Mukaan kuului myös aulan hissi. Neito varmisti vielä, että pitääkö hänen imuroida hissi joka kerroksessa. Sanottiin vaan, että kyllä. Mitäpä siihen tekemään asiasta liian monimutkaista. Jäätiin vaan odottelemaan, että kuinka kauan sillä menee huomata, että imuroidessaan hissiä esim. kerroksesa numero 5, hän tulee ajattelleeksi, että hetkinen, olenkohan tämän jo tässä tehnyt...
Mä aina maistan sitä, jos oon epävarma. Merivesi on suolaista.
t. Tarja-Tuulikki
Vierailija kirjoitti:
Mä aina maistan sitä, jos oon epävarma. Merivesi on suolaista.
t. Tarja-Tuulikki
Paitsi Itämeri, joka ei ole juurikaan suolaista.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Funktionaalisessa mielessä aivotoiminta on hyvin erilaista miesten ja naisten välillä. Tai voisi sanoa, että miehet ovat kallellaan yhteen suuntaan, naiset toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos eka kertaa näkee meren, on varmasti vaikuttunut. Vrt "onko tämä nyt shampanjaa"
En mä ainakaan ollut vaikuttunut, kun lapsena näin Itämeren ekan kerran. Tampereella kun asuu, isojen järvien välissä, niin Itämeri Helsingista katsoen ei paljon järvestä eronnut. En mä silloin Helsingistäkään vaikuttunut, iso kaupunki mutta kuitenkin pieni.
Joten ymmärrän kyllä naisen reaktion, pienen pettymyksen jos odotti jotain isompaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan myöhemmin illalla hän olis kysyny että,"siis onko tää penis"?
Ja todennut, että on aikaisemmin nähnyt vaan k-rpiä, jotka ovat niitä isoja ja paksuja.
Me katseltiin mökkiä Rymättylästä, rantaviivaa oli ja hintakin aika sopiva, oltiin jo menossa katsomaan kun tajuttiin, ei se ollutkaan MERI. Aina oppii uutta.
No oma vikasi täysin. Valitsit ilmeisesti naisen pelkän ulkonäön perusteella, eli katso joskus muutakin kuin niitä tissejä jos parisuhdetta etsit.
No eihän se oikeastaan meri olekaan vaan murtovesilätäkkö.
Miehiä saa arvostella julkisesti ja ääneen. Naisia ei ollenkaan milloinkaan.