Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piknikillä Kustaanmiekalla ja nainen kysyy "Siis onko tää meri?"

Vierailija
28.07.2017 |

Ollaan tunnettu pari viikkoa, eikä mitään teinejä enää. Petyin pahasti yleissivistyksen tasosta, kun eväskorin avattuamme nainen katsoo ulapalle ja kysyy tosissaan "Siis onko tää meri?". Varmaan ihan järvessä seilattiin Suomenlinnaan vai oisko ollut lammikko... tän suhteen jatko on vaakalaudalla.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika paljon muita avuja että tuosta voi eteenpäin jatkaa. En pystyisi.

Mies

Vierailija
2/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka. Olette molemmat tyytyväisempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä taas usein ihan fiksummillakin voi olla ihan onneton yleissivistys vaikkapa terveys- ja ravintoasioista, jos ei sitten ole ko. asioilla hifistelevä terveysfanaatikko.

Vierailija
4/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa ihmisistä on sitten mielestäsi sivistymättömiä. Olen ollut oppaana saaristossa ja useimmiten kysytty kysymys, kun olimme ryhmän kanssa saaressa, oli se, että onko tuo vesialue tuossa nyt meri? Ihan oikeastiko se on Itämeri eikä joku järvi?

Jepjep. Olette tilanneet retken saaristoon ja ajaneet tänne rannikolle. Jotta järvellehän minä teidät sitten vein, tottakai.

Vierailija
5/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nainen vastasi kun kysyit Suomenlinnasta palatessa, onko tämä Helsinki?

Vierailija
6/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso osa ihmisistä on sitten mielestäsi sivistymättömiä. Olen ollut oppaana saaristossa ja useimmiten kysytty kysymys, kun olimme ryhmän kanssa saaressa, oli se, että onko tuo vesialue tuossa nyt meri? Ihan oikeastiko se on Itämeri eikä joku järvi?

Jepjep. Olette tilanneet retken saaristoon ja ajaneet tänne rannikolle. Jotta järvellehän minä teidät sitten vein, tottakai.

Eli en nyt sinuna hylkäsi naista tuon perusteella. Hän on vaan sisä-Suomesta. Ei se ole hänen oma vikansa.

Vierailija
7/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eka kertaa näkee meren, on varmasti vaikuttunut. Vrt "onko tämä nyt shampanjaa"

Vierailija
8/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös miettiä onko tämä nyt jo se ihan oikea meri eikä jotain merenlahtea tms.

Vierailija
9/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös miettiä onko tämä nyt jo se ihan oikea meri eikä jotain merenlahtea tms.

Merenlahti ei ole merta? Ok.

Vierailija
10/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olisit voinut sanoa siihen että "Joo ja sulla on muuten hyvät tissis", niin sopisitte täydellisesti toisillenne.

t. toisen ketjun innoittamana...

Vierailija
11/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eka kertaa näkee meren, on varmasti vaikuttunut. Vrt "onko tämä nyt shampanjaa"

Onko nykysuomessa mahdollista kasvaa täysi-ikäiseksi käymättä kertaakaan rannikolla ja vastaamatta maantiedon kokeessa kysymykseen maamme vesialueista?

Vierailija
12/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä ystävä joka oli asunut ihan koko ikänsä Lapissa eikä ikinä edes nähnyt merta ym.. ja silti se vaan haki kapteenikouluun ja tuolla se jossain Afrikan edustalla seikkailee jo kolmatta kuukautta..

Vierailija
13/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyllä melko vähä-älyinen.

Vierailija
14/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä nimeltään Suomenlahti siinä kohtaa.

Vierailija
15/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään. Minun naisystävälleni tuli yllätyksenä ettei juna väistä risteyksissä.

Vierailija
16/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se nainen siitä oli mieltä, kun kerroit, että sinä et lue blogeja, mutta käyt kyllä vauvapalstalla arvostelemassa treffikumppaneitasi?

Totesiko hän, että siinäpä miehinen ja sivistynyt mies minun makuuni?

Vierailija
17/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään yleissivistys ei ole 100% täydellinen, ja kaikki joskus unohtaa jotain tai aivoihin tulee oikosulku.

Vierailija
18/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on pahempi? Luulla Itämerta järveksi vai itkeä treffejä vauvapalstalla?

Vierailija
19/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se nainen siitä oli mieltä, kun kerroit, että sinä et lue blogeja, mutta käyt kyllä vauvapalstalla arvostelemassa treffikumppaneitasi?

Totesiko hän, että siinäpä miehinen ja sivistynyt mies minun makuuni?

Parempi vauvapalstalla kuin kavereiden kesken ääneen julkisissa liikennevälineissä, kuten naisporukoiden kuulee nykyään arvostelevan miehiään.

Vierailija
20/114 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nainen oli kotoisin?

Mun uusiseelantilainen tuttava oli oikeasti tosi hämmästynyt siitä että Itämeri on meri. Koska heilläpäin meressä on isot aallot... Ja toi itämeri nyt sattuu olemaan tommonen rapakko ja sinä päivänä aika tyynikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä