Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, ahdistaisiko jos tuntematon nainen kehuisi teitä?

Vierailija
27.07.2017 |

Tuli mieleen, kun näin eilen jollain naisella todella kauniin mekon ja olisi tehnyt mieli kehua sitä. Olen vähän ujo ja ajattelin heti, että se nainen ahdistuu, jos tuntemattomana menen kehumaan. Olen siis itsekin nainen. Näin kerran myös todella suloisen koiran ja olisi tehnyt mieli kehua sitäkin, mutta en uskaltanut. :D Minusta vaan kehuja ja kohteliaisuuksia pitäisi antaa enemmän. En vaan halua ahdistella ketään.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ahdistuisi, mutta en kyllä tiedä, miten pitäisi reagoida. 

Vierailija
2/33 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistaisi, mutta olen huomannut että jotkut menee ihan hämilleen kun kehun heitä. Olen sanonut monille naisille, että näyttävät nätille tai että kivat vaatteet tjtn? Ei taida olla oikein sanottu tässä maassa?

Olen viettänyt aikaani ulkomailla, missä ihan normaalia. Täällä katsotaan kieroon ja luullaan lesboksi tjtn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kehusta. Olisin otettu, jos joku tulisi kehumaan esim. vaatteita, kampausta yms. mutta ulkonäköön tai vartaloon liittyvä kehu ahdistaisi, olisi kyseessä sitten tuntematon nainen tai mies.

Vierailija
4/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, kun näin eilen jollain naisella todella kauniin mekon ja olisi tehnyt mieli kehua sitä. Olen vähän ujo ja ajattelin heti, että se nainen ahdistuu, jos tuntemattomana menen kehumaan. Olen siis itsekin nainen. Näin kerran myös todella suloisen koiran ja olisi tehnyt mieli kehua sitäkin, mutta en uskaltanut. :D Minusta vaan kehuja ja kohteliaisuuksia pitäisi antaa enemmän. En vaan halua ahdistella ketään.

En ahdistuisi kunhan nainen ei pukeudu lökäpöksyihin flanelliin ja lippikseen.

Vierailija
5/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut kohteliaisuuksia toisille naisilla ja vain yksi on tähän mennessä näyttänyt kärttyisältä: kauniiseen hämähäkinseittipuseroon pukeutunut Tuska-vierailija vuosia sitten. 

Minulle sanoivat ihmiset ulkomailla kivoja asioita, joten päätin tehdä samoin.

Vierailija
6/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu.

Vierailija
7/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien naisten kehut on mieluisimpia. Silloin tietää, ettei tuo ainakaan kehu ihan vain siksi että kaverin mekkoa on pakko kehua. :) Ainakin itse pyrin aina uskaltautumaan kadulla tai kaupassa kehumaan, jos jollakulla on esim. tosi upeat kengät tai kampaus. Harvoin sitä teen, mutta joskus täytyy, kun ei saa silmiään irti jostakin yksityiskohdasta! Eikä koskaan ole kukaan vilkaissut vihaisesti takaisin, ilahtuneilta ovat vaikuttaneet. Miehiltä en halua kehuja, mutta naisten kehujen oletan yleensä olevan vilpittömiä.

Vierailija
8/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ahdistuisi, mutta en kyllä tiedä, miten pitäisi reagoida. 

Kiva, kiitti! (moi)

Vierailija
9/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monesti mennyt kehumaan tuntemattomia naisia ja monet heistä vaikuttavat vaivautuneilta vaikkei minulla ole mitään taka-ajatuksia. Olen vain reagoinut johonkin silmää piristäneeseen juttuun.

Vierailija
10/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen puheterapeutti kehui aikoinaan todella kauniiksi. Olihan se vähän outoa. Olisin ymmärtänyt paremmin esim. kampauksen tai vaatteen kehumisen kuin sen, että hän kehui yleisesti ulkonäköäni.

Vierailija
11/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vieläkin sekaisin, kun eräs tuntematon nainen tuli kehumaan takkiani vuonna 1999

Vierailija
12/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pidetään ihmistä hulluna, jos toista kehuu. Olen asunut ulkomailla, jossa ihan normaalia tuollainen tuntemattomille juttelu ja kehuminen. Täällä oletetaan automaattisesti, että on joku mt- potilas jostakin syystä:(

Vierailija
13/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin. Mulle tulee tosi hyvä mieli kun joku kehuu. Viimeksi joku nainen tuli sanomaan, et mun hiukset on tosi kauniit, sopii mulle ja et pidä toi tyylis. :) Hymyilin leveästi loppupäivän. Itsekin olen kehunut tuntemattomia. Kukaan ei ainakaan tähän asti ole ottanut pahalla tai ainakaan näyttänyt sitä.

Vierailija
14/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistaisi, koska olet nainen. Sinulta olisi ihan mukavaa saada kehuja, koska niiden takana ei olisi mitään taka-ajatusta kuin joillakin miehillä. 

Vierailija
15/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdistaisi, koska olet nainen. Sinulta olisi ihan mukavaa saada kehuja, koska niiden takana ei olisi mitään taka-ajatusta kuin joillakin miehillä. 

BREAKING NEWS, ne kehuu ulkomailla ihan miehetkin tuttuja naisia. "kiva pusero sulla tänään" jne. todella hämmentävää kaiken kaikkiaan.

Vierailija
16/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kehuja usein ja se on todella ilahduttavaa ja piristää päivää. Kiitän aina tällaisesta yllättävästä palautteesta, koska kunnioitan ihmisiä jotka uskaltavat kehua tuntemattomankin laukkua tai kampausta.

Pyrin myös itse antamaan tällaista positiivista palautetta, kun näen jotain kaunista. Siitä saa itselleenkin hyvän mielen jos joku ilahtuu.

Vierailija
17/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BREAKING NEWS, ne kehuu ulkomailla ihan miehetkin tuttuja naisia. "kiva pusero sulla tänään" jne. todella hämmentävää kaiken kaikkiaan.

Ulkomailla voi olla meno toinen, mutta minä asun Suomessa ja puhun suomalaisista. 

Vierailija
18/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, päinvastoin. Mulle tulee tosi hyvä mieli kun joku kehuu. Viimeksi joku nainen tuli sanomaan, et mun hiukset on tosi kauniit, sopii mulle ja et pidä toi tyylis. :) Hymyilin leveästi loppupäivän. Itsekin olen kehunut tuntemattomia. Kukaan ei ainakaan tähän asti ole ottanut pahalla tai ainakaan näyttänyt sitä.

Säästän vaivaa ja komppaan tätä. :) 

Vierailija
19/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muutaman kerran kehunut tuntemattomia naisia, esim. heidän kenkiään ja meikkiä :D iloisesti kiittivät, tämä kenkätapaus kertoi mistä on ostanut ne.

Itseäni on vain muutaman kerran kadulla joku nainen kehunut (ellei lasketa mukaan baarijonoja ja baarin naisten vessaa, jossa kehut lentelevät joka suuntaan), sekä useamman kerran kauppojen kassat kehuneet esim. kynsiä tai hiuksia. Ihana fiilis tulee :)

Vierailija
20/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku mies kehuu mun puseroa, oletan, että hän tällä kehulla hakee vain tekosyytä tuijotella tissejäni ihan avoimesti. Ei lämmitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan