Naiset, ahdistaisiko jos tuntematon nainen kehuisi teitä?
Tuli mieleen, kun näin eilen jollain naisella todella kauniin mekon ja olisi tehnyt mieli kehua sitä. Olen vähän ujo ja ajattelin heti, että se nainen ahdistuu, jos tuntemattomana menen kehumaan. Olen siis itsekin nainen. Näin kerran myös todella suloisen koiran ja olisi tehnyt mieli kehua sitäkin, mutta en uskaltanut. :D Minusta vaan kehuja ja kohteliaisuuksia pitäisi antaa enemmän. En vaan halua ahdistella ketään.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdistaisi, koska olet nainen. Sinulta olisi ihan mukavaa saada kehuja, koska niiden takana ei olisi mitään taka-ajatusta kuin joillakin miehillä.
BREAKING NEWS, ne kehuu ulkomailla ihan miehetkin tuttuja naisia. "kiva pusero sulla tänään" jne. todella hämmentävää kaiken kaikkiaan.
Kun joku mies kehuu mun puseroa, oletan, että hän tällä kehulla hakee vain tekosyytä tuijotella tissejäni ihan avoimesti. Ei lämmitä.
ja mä luulin olevani alussa miesten kanssa, huh
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pidetään ihmistä hulluna, jos toista kehuu. Olen asunut ulkomailla, jossa ihan normaalia tuollainen tuntemattomille juttelu ja kehuminen. Täällä oletetaan automaattisesti, että on joku mt- potilas jostakin syystä:(
oletanko nyt oikein, että vieraille puhuvat ovat suomalaisessa kulttuurissa mielenterveyspotilaita? jaa, siinä tapauksessa tässä maassa ei ole ainuttakaan normaalia, jokainen ihminen puhuu, usein jopa päivittäin, vieraille ihmisille.
absurdi tarina tämä Suomen tarina, miten on selvitty näin psyykkisesti sairaan joukon kanssa 100-vuotiaaksi asti, minusta asiaa olisi syytä ihan vähän juhlia eli sekoilla tuntemattomien kanssa-
nyt kauppaan ja sekoilemaan, aion tänäänkin tervehtä ja kiittää kassaa. Crazyyy!!!!!
tulipa taas nytkin sekoiltua kun ilmaisin itseäni VIERAILLE IHMISILLE
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kehuja usein ja se on todella ilahduttavaa ja piristää päivää. Kiitän aina tällaisesta yllättävästä palautteesta, koska kunnioitan ihmisiä jotka uskaltavat kehua tuntemattomankin laukkua tai kampausta.
Pyrin myös itse antamaan tällaista positiivista palautetta, kun näen jotain kaunista. Siitä saa itselleenkin hyvän mielen jos joku ilahtuu.
Kiva mieli tuli tästä, juuri noin! :)
Hymyilen ja kiitän kehuista. Piristävät päivää!
ajatelkaa miten sekaisin media on kun se puhuu päivittäin 5miljoonalle vieraalle ja tuntemattomalle ihmiselle? ilmankos tyyli onkin mitä on, kehuja on sieltä turha odottaa. kyllä näin on marjat.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen ja kiitän kehuista. Piristävät päivää!
Kiitos myös hänelle, joka sen (ihmeen) tekee :)
Kehun usein muiden naisten vaatteita. Koskaan kukaan ei ole ainakaan näyttänyt pahastuneensa.
Mä olen addiktoitunut tuoksuihin, joskus tekisi mieli lähestyä ja kehua tuoksua ja tiedustella mitä tuoksua hän käyttää. Mutta en ole vielä uskaltautunut. Asuin pitkään pois Suomesta ja siellä totuin satunnaisiin kehuihin ja niitä antamaan, mutta täällä se vain on erilaista. Voisin kuvitella jonkun mykistyvän ja pakenevan ja siksi ehkä pidättäydyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdistaisi, koska olet nainen. Sinulta olisi ihan mukavaa saada kehuja, koska niiden takana ei olisi mitään taka-ajatusta kuin joillakin miehillä.
Mistä sinä voit tietää mitä kehuvan naisen päässä liikkuu? Sehän voi olla lesbo/bi joka haluaa pöksyihisi.
Olen sekä saanut kehuja että kehunut itse, varsinkin vaatteiden ja muiden vastaavien kehuminen on varsin neutraalia josta äärimmäisen harva ottaa itseensä. Suoranaisesti ulkonäön kehuminen (onpa sulla kauniit kasvot, tjsp) on vähän riskialttiimpaa. Toisaalta koiran kehuminen on se kaikkein neutraalein juttu, kun silloin ei kommentoida kyseistä ihmistä millään tavalla. Erityisesti se, että sanoo kehunsa ja jatkaa matkaansa on hyvin helppo ja selkeästi vilpitön tapa toimia, joskus kaikenlaiset markkinoijat ja muut saattavat kehaista ja jäädä sitten juttelemaan tyrkyttäen sitä tuotettaan, mikä on ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen addiktoitunut tuoksuihin, joskus tekisi mieli lähestyä ja kehua tuoksua ja tiedustella mitä tuoksua hän käyttää. Mutta en ole vielä uskaltautunut. Asuin pitkään pois Suomesta ja siellä totuin satunnaisiin kehuihin ja niitä antamaan, mutta täällä se vain on erilaista. Voisin kuvitella jonkun mykistyvän ja pakenevan ja siksi ehkä pidättäydyn.
Kysy vaan rohkeasti. En ole koskaan kysynyt mitä tuoksua joku käyttää mutta olen kehunut usein jotain vaatetta ja kysynyt mistä se on hankittu ja 100% kerroista kysymyksestä on ilahduttu.
Tämä selvä! Se on hyvä asia se! :)