Mikä on huonoin elokuva, minkä olet koskaan nähnyt?
Perustele myös kuitenkaan spoilaamatta koko juonta.
Minulla on kaksi.
Ensimmäinen on Jäätikön uhka. Tuli joskus Foxilta. Katastrofielokuva. Juoni toimi aluksi, mutta sitten alkoi alamäki. Ensinnäkin elokuva näytti siltä, että se olisi kuvattu minun takapihallani talvella. Visuaaliset efektit olivat surkeita. Toiseksi näyttelijät olivat yhtä hyviä kuin lapset koulun kevätjuhlissa.
Toinen oli Suicide Squad. Kaikilta muilta osin upea elokuva, mutta kun se juoni vaan oli surkea eikä toiminut.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The wicker man, uudempi versio, jossa pääosassa Nicholas Cage. Alkuperäisestä tykkäsin kovasti, mutta tämä uusi, missä Nicholas pätkii feministinoitia turpaan, herätti lähinnä myötähäpeää.
Alkuperäinen on hyvä, mutta se uusi ei ole likikään niin hyvä. Olisivat voineet tehdä sen uuden erilailla ja paremmin. Vanha on vuodelta -73 ja siinä on kaksi samaa näyttelijää kuin -74 tehdyssä bond-leffassa Mies ja kultainen ase: Bond-tytön näyttelijä ja Scaramancan näyttelijä.
Ja pääosassa alkuperäisen The Equalizerin (Kutsukaa McCall) Edward Woodward.
VIsa Mäkisen Puupää elokuvat. Niiden rinnalla Uuno Turhapurotkin on taidetta.
Manaaja on ainakin täsin yliarvostettu.
Ensimmäinen Luokkakokous vielä menetteli, mutta kakkososa oli ihan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Ex machina
Tämä oi hyvä ja siinä oli se kaunis alaston japanilainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex machina
Tämä oi hyvä ja siinä oli se kaunis alaston japanilainen nainen
Ja siksi sitä kaikki elokuaa hyväksi kehuneet tapittivatkin. Mulle olisi kelvannut kaunis japanilainen mies kelteisillään. Voisin hyvinkin olla nyt sitä mieltä, että olipa hyvä leffa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs me spartalaisset (alkup. "Meet the Spartans")
Todella väsynyt, huonon mukahauskan huumorin ryydittämä parodia "300" -leffasta. Nukahdin puolivälissä; myöhemmin katsoin loppuun, mutta enpä olisi mitään menettänyt vaikka olisin jättänyt katsomattakin.
Voiko muka tehdä huonomman kuin se 300. Aivan hirveää kuraa.
Frankenstein tms. PIlasi sen yhden aloittelevan tähden uran.
Woody Allenin leffat.Surkea näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Star wars. Tulee mieleen Juhan af Grannin ufodokumentit.
George Lucasin olisi pitänyt tehdä vain se alkuperäinen trilogia: Star Wars (1977), The Empire Strikes Back (1980) ja Return of the Jedi (1983). Ne myöhemmät lisäosat olivat tarpeettomia. Tuo alkuperäinen trilogia vaikutti myös siihen että elokuvastudiot alkoivat panostamaan enemmän scifi-aiheisiin filmeihin 1970-luvun lopulta alkaen.
Samoin minua ihmetettää miten monta supersankarielokuvaa viime vuosina on tehty eikä niissä riitä että mukana olisi vain Superman tai Batman.
Salatut Elämät Merellä. Tarvitseeko edes perustella?
Rocky V.
Ainoa elokuva, josta olen lähtenyt kesken pois.
Kakkossijalla: Kotimainen elokuva Lapin Kullan Kimallus, joskus v. 2000.
En ole varma. Kaksi elokuvaa olen katsonut kokonaan, alusta loppuun: Mozartista kertovan elokuvan (en muista nimeä), ja Veljeni vartija.
Katsoin nämä elokuvat niin eri ikäisenä ja välissä oli vuosikymmeniä aikaa, joten en osaa yhtään sanoa, kumpi olisi ollut huonompi tai edes parempi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita esim
1. Rita Hayworth - avain pakoon (1994)
2. Kummisetä (1972)
3. Kummisetä osa II (1974)
4. Yön ritari (2008)
5. Pulp Fiction: Tarinoita väkivallasta (1994)
Väärä ketju, täällä kysyttiin huonoimpia leffoja.
Eat, pray, love. Puolet elokuvasta mietittiin kaverin kanssa, että koska se elokuva oikein alkaa ja toinen puoli mietittiin, että eikö tämä jo lopu. Ylipitkä matkailumainos.
50 Shades of gray. Aivan kaamea.
Ponterosa!!! Kotimainen klassikko;)
Star wars. Tulee mieleen Juhan af Grannin ufodokumentit.