Ihaninta mitä sinulle tapahtui tänään..?
Purkitetaanpa isoja tai pieniä mukavia juttuja :)
Kommentit (43)
Mansikanmyyjä laittoi muutaman ylimääräisen marjan, kun ostin litran mansikoita.
sinkkum
Mansikkarasia olikin hypermarketissa enää vain kolme euroa, ostin kaksi.
Ystävä kertoi odottavansa vauvaa ❤️
10 v poikani halusi halata minua, kun palasin töistä <3
Auringon paiste , lämpö , pääskyset vielä lentelivät ja sain rauhassa lukea hyvän kirjan loppuun . Aloitin vielä toisenkin jospa huomenna saisin samanlaisen ihanan kesäpäivän ja kirjan taas loppuun.
Vauva 2kk jokelteli pitkään ja hartaasti ja minä tunsin valtavaa rakkautta. Enpä taida tarvita mitään tuon kummempaa ollakseni onnellinen. :)
Mies ja lapset! Mies pussasi heti aamusta ja illalla kysyi rakastanko❤️ Lapsi sanoi, että Äiti on ihana ja aamulla otti unenpöpperöisenä heti käyttämäni aluspuseron ja nuuhki sitä sohvalla kun piti mennä hampaan pesulle, pikkuinen rakastaa Äitin tuoksua. Tässä elämässä parasta on läheiset. Siunattu olo heistä!
Kun selviydyin ahdistavasta, jokapäiväisestä kauppareissusta ( paniikkihäiriö ). Ostin itselleni kylmän Fostersin ja korkkasin sen just.
Mies pussasi ja kertoi rakastavansa :)
2 v tyttäreni kömpi aamulla sänkyyni nallensa kanssa, muiskautti minulle pusun ja antoi halin ja nukahti vielä hetkeksi viereeni. :') ❤
Mentiin kihloihin ja syötiin sen kunniaksi jäätelöä ja mansikoita.
Löysin pitkään(!) etsimäni täydellisesti sopivat kävelykengät ja kaiken kukkuraksi huimalla aleprosentilla.
Onnistuin poistamaan vaikean tahran tekstiilistä ja pääsin pitkästä aikaa saunaan. Jeesus toki on elämäni valo niin tänään kuin kaikkina muinakin päivinä.
Tein aivan helekutin hyvää pizzaa
Yksi ihana ihminen oli olemassa tänäänkin.
Kaupungilla tuli vastaan kaunis tyttö, joka hymyili katsoen minua silmiin.
Parasta ovat olleet oman tytön, miehen ja koiran pienet rakkaudenosoitukset. Mies keitti kahvia minulle, tyttö kysyi, että voidaanko mennä yhdessä huomenna uimaan ja koira hyppäsi viereen sohvalla.