Ihaninta mitä sinulle tapahtui tänään..?
Purkitetaanpa isoja tai pieniä mukavia juttuja :)
Kommentit (43)
Ihana ketju. Ihmiset ovat ihania.
Oon murehtinut yhtä isoa laskua, jota ei ole varaa maksaa. Tänään järjestyi juuri sen verran ylimääräistä rahaa ja kyllä on helpottunut olo.
Se tunne kun huomasin ihmisten olevan siltikin hyviä.
Selvisin työpäivästä ihan kohtuullisesti enkä vaipunut mihinkään masennukseen tai epätoivoon koko päivänä! Saatan selvitä koko tästä työjaksosta ilman suuria kolhuja.
Kevät oli yhtä tuskaa kun tunnelmat töissä oli niin, että minä teen kaiken väärin js/tai en tee yhtään mitään.
Nyt kun onkin kesäsesonki ja -apulaiset paikalla, niin ne on unohtaneet min huonouden.
Otin juuri vain puolikkaan imovanen, saattaa olla että saan nukuttua.
Huomenna jos hyvin menee, menen salille. Siitä tulee hyvä olo.
Sain olla töissä, kolmen ja puolen vuoden työttömyyden jälkeen. Kiitollinen joka tunnista jonka saan tehdä.
Mies haki colaa mulle kun oli kankkunen. Äsken lämmitti pihasaunan josta just tultiin. On se ihana mies vieläkin!
Kun yksi ihminen kohteli minua tänään niinkuin ihmistä kohdellaan. Yleensä saan osakseni alentuvaa kohtelua tai minua kohdellaan kuin ilmaa. Mt-ongelmainen olen.
Sain tänään purettua viimeiset tavarat viisi vuotta sitten tapahtuneen muuton ja avioeron jälkeen. Ne ovat lojuneet tuolla varastossa ja olleet kuin piikki lihassani. Suurin osa meni roskiin, mutta läpihän ne oli kuitenkin käytävä.
Sain hyvää palvelua ravintolassa ja keliakiani otettiin tarkasti huomioon. Häpeän ruokarajoitteitani, joten tulen aina tosi iloiseksi kun saan sen osalta ystävällistä palvelua.
Mies alkoi tekemään meille paellaa, kaatoi lasit täyteen viiniä ja sanoi että ihana viettää sun kanssa lomaa :)
Se että saan elää ja olla terve!
Ja tietenkin kaikki rakkaat ihmiset ympärillä <3
Iltapäivällä paistoi aurinko ja oli miellyttävän lämmintä, joten pääsin pyöräilemään töistä kotiin ilman, että kastuin tai, että oli kylmä.
Ihana kesäpäivä: aurinkoa ja hyvää lomamieltä :)
Oon jännittäny tänään ihan hirmuisesti tulevaa kreetan matkaa ja puhuttii kolmannesta tulevasta lapsesta :)<33
Korkkasin kaljan. Päivän ainut positiivinen asia.
Eilen poikani kertoi työpäivästään.
Tänään vaan se onni että saan olla poikani kanssa ja tehdä ruokaa.
Näin Hänet työpaikan ruokalassa <3
Oksensin junassa, mutta kerkesin vessaan onneksi