Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko klamydian tartuttaminen olla pahoinpitely/vammantuottamus?

Vierailija
26.07.2017 |

Jos mies on tahallaan kertomatta muista kumppaneistaan, valehtelee kysyttäessä. Tiesi oireistani, joiden takia jouduin myös sairaalaan ja ei silti myöntänyt muita suhteitaan. Oli sovittu, olin sanonut,että minun on erittäin tärkeää tietää jos on muita kumppaneita ja hän myöntyi tähän. Myönsi myöhemmin valehdelleensa oman etunsa takia, nämä keskustelut on minulla tallennettuina. Vamman tuottaminen on mielestäni varmasti tahallista, mutta voinko laittaa häntä rikosoikeudelliseen vastuuseen, kun hän ei ns. tiennyt taudista (ei ollut käynyt testissä) vaikka tartunnan mahdollisuuden selvästi tiesi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet päättänyt harrastaa seksiä ilman kondomia. Oma vikasi.

Vierailija
2/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kondomin käyttö suojaa sukupuolitaudeilta. Itse olet tästä vastuussa nyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä aina yrittää.

Vierailija
4/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisellekin kuuluu sama vastuu sukupuolitautien ehkäisystä kuin miehillekin. Ensi kerralla valitset tarkemmin kumppanisi.

Vierailija
5/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Täytyy olla vakavampi tauti ennenkuin sen levittämisestä voi tulla tuomio, esim. HIV.

Vierailija
6/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä aina yrittää.

Ja kuormittaa ylityöllistettyä poliisia ja oikeuslaitosta entisestään oman tyhmyytensä takia? Not.

Vierailija
7/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä953 kirjoitti:

Ei voi. Täytyy olla vakavampi tauti ennenkuin sen levittämisestä voi tulla tuomio, esim. HIV.

Eikä siitäkään jos kantaja ei ole ollut siitä itse tietoinen.  Tahallisuus tulee osoittaa aukottomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi