Maku on mennyt totaalisesti Madventures-Rikuun ja -Tunnaan, antaisivat olla jo!
En voi käsittää, miksi ei voi jättää jo julkisuutta. Madventuresilla oli aikansa, olisivat jättäneet sen siihen. Itse kunnioittaisin heitä paljon enemmän, jos olisivat tajunneet lopettaa ajoissa.
MadCook on väkisinväännettyä tylsää huttua, joista paistaa yliyrittäminen ja näiden kahden sankarin suuret kuvitelmat omasta ihmeellisyydestään.
Money talks, bullshit walks?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin mennyt koko kaaranalaiva juttu ohi? Voisiko joku kertoa mistä kyse.
Hakukoneella löytyy, mistä on kyse. Taannoinen Ylen aamu-tv, jossa toimittajan ilme oli näkemisen arvoinen, kun Riku Rantala esitteli startup-yrityksiä käsittelevässä osiossa kaarnaveneprojektia.
http://areena.yle.fi/1-3856470
Epäilemättä suuri osa katsojistakin ihmetteli, vedätetäänkö tässä raskaasti. Tahatonta(?) viihdettä parhaimmillaan. Jäi mietityttämään, että Rantala on joko todella fiksu, tai todella typerä. Riippuu varmaan katsojan maailmankatsomuksestakin. Klassikko.
Ite oon tykännyt madventuresista ja en ota liian henk.kohtaisesti näiden juttuja. En myöskään katso politiikan lasien kautta tätä, joten mikään saarnaaminen ei häiritse. Huumorimielessä itse katselen ja sopii tämmöiseen kevyeen fiilistelyyn ihan hyvin.
Nyt kaikki 3 kautta katsottavissa ruudussa ilmaiseksi. Harmi vaan että pitää rekisteröityä ruutuun, mutta on nopea toimitus.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon tykännyt madventuresista ja en ota liian henk.kohtaisesti näiden juttuja. En myöskään katso politiikan lasien kautta tätä, joten mikään saarnaaminen ei häiritse. Huumorimielessä itse katselen ja sopii tämmöiseen kevyeen fiilistelyyn ihan hyvin.
Nyt kaikki 3 kautta katsottavissa ruudussa ilmaiseksi. Harmi vaan että pitää rekisteröityä ruutuun, mutta on nopea toimitus.
Moi Riku. Mites menee muuten? chillii chillii
Ensimmäinen kausi on paras ja muita ei kauaa jaksa katsoa. Ekassa kaudessa parhaat läpät ja viihde. Olisi vaan saanu olla pitempiä jaksot eli 45min tai tunti. Nykyään ei enää matkailuohjelmia suomalaisia näy. Olisi kysyntää kuitenkin, niin luulen.
He ovat skumppa-sosialisteja kaarnaveneineen !
He olivat reissuillansa vain maassa maan tavalla !
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kausi on paras ja muita ei kauaa jaksa katsoa. Ekassa kaudessa parhaat läpät ja viihde. Olisi vaan saanu olla pitempiä jaksot eli 45min tai tunti. Nykyään ei enää matkailuohjelmia suomalaisia näy. Olisi kysyntää kuitenkin, niin luulen.
https://mantelitumaketarinat.sarjakuvablogit.com/rokun-ja-tonnon-hullut…
Onhan ne ihan koomisia :D
Älkää kertoko, menee poistoon. Mies luki siitä uutisen ja tuhisi niin ettei meinannut saada kerrottua asiaa :´D