Mikä on suurin auto (kooltaan) mitä olet koskaan ajanut?
Varmaan joku Bmw:n 5-sarjan farmari. Pitkä kuin mikä ja niin hankala parkkeerata.
Kommentit (39)
Kai se tuo oma E Mersu on, mutta ihan tavallinen farmarihan se on eli ei mitenkään vaikea missään asiassa, päinvastoin.
Toyota Hiace. Vuokrattiin muuttoon. Silloin oli vielä niin vähän kamaa, että mahtui pakettiautoon.
Chrysler Voyager. Pituutta on hiukan vajaa 5 metriä ja leveyttäkin liki pari metriä. Ihan sopivan kokoinen, ei liian hankala parkkeeratakaan ja niin korkea että näkee hyvin eteensä.
Autojen kuljetusrekka. Amerikkalainen seitkytäjotain renkainen. Texasin piitkkillä suorilla. Vaihtarina isäntäperheen isä antoi kokeilla. Kyydissä oli parikymmentä jeeppiä vietäväksi armeijan tukikohtiin Mississipissä ja Los Angelesissa.
BELAZ-75710 No dumpperihan se on mut kuitenkin.
Englannissa ajelin Peel p50 on se aika kirppu:D
Siskonpojan puinen leikkiauto, sellainen vaaksan mittainen.
12 metrinen Scania. Mukava peli pyöritellä Helsingin keskustassa.
Passat.Oli minulle liian iso,töissä ja kotona oli vaikea mahtua parkkiksella peruuttamaan.
Sisu SM300 + 4 akselinen täysperävaunu.
Nyt on käyttöautona citroen c5 joka on käytännössä vastaavan kokoinen kuin e-mersu tai 5-bemari tai skoda superb. Jotenkin ei vaan näyttänyt niin isolta, tajusin vasta kun ekaa kertaa väänsin johonkin parkkihalliin. Onneksi on pysäköintitutkat.
Kuorma-autoillakin olen ajanut, mutta kooltaan hankalin ajoneuvo on ollut New Holland TM-sarjan traktori jolla joutui ajamaan Turun keskustan läpi. Koko ajan pelkäsi että huomaamattaan liiskaa jonkun henkilöauton.
620r scania täysperävaunulla + muita yhdistelmiä.
Puoliperävaunullista yhdistelmää inssissä. Kuorma-autoa sitten vakkarina keskustassa.
Töissä olen ajanut pakettiautoja. Hiacea ja joku muu jota en muista. Yksi autoista oli parikymmentä senttiä normipakua pidempi joten se on sitten se isoin.
Kuorma-auto Scania 142 70-luvulla.
Mulla on vain b-kortti ja olen ajanut vain ajokorttiluokkani mukaisia autoja. Isoin on varmaan Fiat Ducaton pitkä malli, jollaista olen vuokrannut muuttoihin yms.
Matkailuauto.