Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kiitos sinulle joka käänsit väärään osoitteeseen tulleen postin!
26.07.2017 |
Aivan paska olo ollut viime aikoina, mutta tämä pelasti päivän! Minulle osoitettu kirje oli siis mennyt väärään osoitteeseen, mutta joku oli siihen kirjoittanut väärä osoite ja vielä vienyt uudestaan jakoon. Posteja on kadonnutkin, joten tämä oli suoranainen ihme. Kiitos.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jaah, no se taitaa olla ihme. Eikös ne yleensä mene uudestaan samaan osoitteeseen.