Minkä verikokeen ottaisit jos saisit tutkimuksen ilmaiseksi?
Minkä verikokeen valitsisit otettavaksi jos saisit ilmaiseksi tutkitumuksen?
Kommentit (21)
Vastahan noita otettiin, eikä maksanut mitään. Tuloksia puolikas A4 sivu. Ei nyt tarvi mitään ottaa.
Ferritiini. Sitä multa ei ole koskaan otettu.
Mies olen, mulla Hb oli alarajalla, Ferritiini, Transferritiini ja Albumiini normaalit (tai rajoissa).
Hb ei ole koskaan ollut niin alhaalla, penskana joskus oli, söin rautaa tablettina.
Mutta: miehenä: Testos-taso, D-vit. taso (nuo jäi ottamatta, muut ok.).
Näkeekö verestä reumajuttuja, jos näkee niin sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Pupa-koe.
Tarkoitit varmaan puppa ja vasu koe?
Ferritiini, olen luovuttanut verta 20 vuotta, hb aina 150-168, ferritiinistä ei tietoa, hiukset irtoilee nykyään tukkoina ja olen jatkuvasti väsynyt. En ole uskaltanut enää luovuttaa, nyt täytyy ajatella itseäkin.
Vierailija kirjoitti:
B1-vitamiini t.alkoholisti
Jumaliste että on kallista. Mistä tiesit tuon?
Gfr. Montako prosenttia munuaisten toiminnasta on vielä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Gfr. Montako prosenttia munuaisten toiminnasta on vielä jäljellä.
Juu, tällaisia saa ihan basic tutkimuksissa missä tahansa. Ahdistaa tämä ketju.
Elääkö joku jonkin labratutkimuksen toiveissa sen maksullisuuden vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Kalleimman tietysti
Mikä on kallein?
Haluaisin farmakogeneettisen tutkimuksen.
Panostan terveyteen sen verran että käyn verikokeissa, vaikka ei olisi ilmaista, tällä hetkellä ei ole terveydellisiä huolia.
Vierailija kirjoitti:
Ferritiini, olen luovuttanut verta 20 vuotta, hb aina 150-168, ferritiinistä ei tietoa, hiukset irtoilee nykyään tukkoina ja olen jatkuvasti väsynyt. En ole uskaltanut enää luovuttaa, nyt täytyy ajatella itseäkin.
Nykyään tähän saa apteekista pikatestin. Todella väärin että täällä ihmiset luovuttaa verta ilman että ferritiini arvoja on tutkittu!
Vierailija kirjoitti:
Mies olen, mulla Hb oli alarajalla, Ferritiini, Transferritiini ja Albumiini normaalit (tai rajoissa).
Hb ei ole koskaan ollut niin alhaalla, penskana joskus oli, söin rautaa tablettina.
Mutta: miehenä: Testos-taso, D-vit. taso (nuo jäi ottamatta, muut ok.).
Entä naisena tai sukupuolettomana?
Haluaisin että mitataan istukkahormoni, koska nykypäivän trendien mukaan päätin että olen raskaana 🤰🏼
Sen jälkeen haluan testattavan raskausaikaisen masennuksen
M42
B1-vitamiini t.alkoholisti