Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tuttaa olla exän armoilla eron jälkeen

Vierailija
26.07.2017 |

Itselläni on kesäloma, mutta exä kieltää ulkomaanmatkat sekä kontrolloi muutenkin menemisiä. Itse hän sai 3- ja 4-vuotiaat kuukaudeksi kanssaan lempipaikkaansa eli lapsuudenkotiinsa vanhempiensa luokse.

Nyt olisi oma kahden viikon lomani, niin en saa muuta kuin hengailla kotona ja exä soittelee monta kertaa päivässä ja kontrolloi kaikkea syömisistä alkaen. Aluksi se taas inhotti, mutta kävimme eilen ostoksilla yhdessä (ja sain kuunnella exän haukkumista taas) ja tänään olisi ollut tarkoitus mennä uudelleen ostoksille autolla yhdessä. Nyt oltiin odoteltu jo kolme tuntia hänen soittoaan ja soitin siis takaisin, niin hän tekikin oharit, siellä ei raaski mennä autolla tänään kauppaan (olisimme itse maksaneet ostokset; hän olisi kustantanut bensiinit, sillä hän ajelee muutenkin huvikseen).

Alan taas kihistä raivosta, sillä en pääse minnekään ilman hänen armopalojaan. Suutuin hänelle puhelimessa ja nyt hän ei enää vastaa lainkaan puhelimeen. Peruin omat suunnitelmani hänen vuokseen ja nyt hän peruikin taas lupauksensa ja kohta päivä on ohitse. Lisäksi mulla on todella vähän lomaa, joten jokainen päivä on kallisarvoinen. Mikä tässä mättää ja mitä mun pitäisi tehdä?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän yksinkertainen? Miten annat sen kontrolloida sinua?

Tää on tää patjallanukkuja jolle on selitetty asiat jo sataan kertaan ja se ottaa exältä pataan edelleen kun selkäranka puuttuu. Eli todella yksinkertainen tapaus.

Ap sä itse annat sen exän  astella omien ihmisoikeuksiesi yli.Kyllä 18 vuotta täyttänyt sinkku saa ihan itse päättää lähteekö  lomalle ulkomaille vai ei.

Tais tulla yllätyksenä???Montako vuotta sä annat exän määräillä sua?Nautitko sä siitä?

Vierailija
22/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Surullista tässä on se, että tunnen erään miehen joka oli vastaavassa tilanteessa. Kaksi pientä lasta ja exä kiristi kaikella elämässä, kerran myös puukotti miestä. Mies täysin tossukka. Lopulta exä päätti, että haluaa vielä yhden lapsen ja joka on biologisesti täysiverinen sisarus aikaisemmille lapsille ja teki tämän miehen kanssa vielä yhden lapsen.

Kuitenkin mies tapasi toisen, vahvan naisen joka laittoi alusta asti exälle luun kurkkuun. Ovat nyt naimisissa ja heillä on 4 lasta, eli tällä miehellä on 7 lasta.. todellinen siemenlinko. Mutta siis siihen uuteen, tiukkasanaiseen puolisoon loppui exän kiristämiset ja raivokohtaukset.

Kieltämättä tarvitsisin juuri samantyyppisen puolison (siis sellaisen, joka pitäisi puoliani exääni vastaan). Kuvailemasi tilanne on siitäkin samanlainen kuin omamme, että exäni olisi halunnut eromme jälkeen vielä kolmannen lapsen kanssani. Olen vain siis itse nainen toisin kuin esimerkkisi henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa olemasta exän armoilla. Ei siinä sen kummempaa. Teet niinkuin tahdot, milloin tahdot, exällä ei ole mitään sanomista siihen. 

No exäni on siis uhkaillut mut säikyksi aiemmin. Eilenkin meinasin saada nyrkistä autossa häneltä, kun vitsailin liian kevyesti. Mulle on täysin mahdotonta enää löytää ketään uutta kumppania niin kauan kuin lapset ovat pieniä. Kun siis exäni aikoo riitauttaa meidän huoltajuusjärjestelyt, jos mulla olisi joku toinen puoliso. Hän ei halua, että lapsilla olisi joku uusi kumppanini elämässään. En kestä mitään oikeusjuttuja jne.

Ankeaa olla yli viisikymppiseksi sinkkuna ja selibaatissa osin senkin takia, kun exä ei anna lupaa tavata uusia ihmisiä. En voi kavereitakaan tai sukulaisia tavata ilman hänen lupaansa edelleenkään.

Nyt lopetat tuollaisen heti! Ihan liian kauan on saanut hallita sinua. Olette ERONNEET ja exällä ei ole sinun yksityiselämääsi mitään asiaa, oli lapset kanssasi tai eivät. Kerro lastenvalvojalle, kerro poliisille jos uhkailee. Kerro kaikille jotka tunnet. Ja välit poikki, tapaamisten vaihdot joko viranomaisen tai tuttavan välityksellä. Tuohan on NAURETTAVAA!

Vierailija
24/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa olemasta exän armoilla. Ei siinä sen kummempaa. Teet niinkuin tahdot, milloin tahdot, exällä ei ole mitään sanomista siihen. 

No exäni on siis uhkaillut mut säikyksi aiemmin. Eilenkin meinasin saada nyrkistä autossa häneltä, kun vitsailin liian kevyesti. Mulle on täysin mahdotonta enää löytää ketään uutta kumppania niin kauan kuin lapset ovat pieniä. Kun siis exäni aikoo riitauttaa meidän huoltajuusjärjestelyt, jos mulla olisi joku toinen puoliso. Hän ei halua, että lapsilla olisi joku uusi kumppanini elämässään. En kestä mitään oikeusjuttuja jne.

Ankeaa olla yli viisikymppiseksi sinkkuna ja selibaatissa osin senkin takia, kun exä ei anna lupaa tavata uusia ihmisiä. En voi kavereitakaan tai sukulaisia tavata ilman hänen lupaansa edelleenkään.

Nyt lopetat tuollaisen heti! Ihan liian kauan on saanut hallita sinua. Olette ERONNEET ja exällä ei ole sinun yksityiselämääsi mitään asiaa, oli lapset kanssasi tai eivät. Kerro lastenvalvojalle, kerro poliisille jos uhkailee. Kerro kaikille jotka tunnet. Ja välit poikki, tapaamisten vaihdot joko viranomaisen tai tuttavan välityksellä. Tuohan on NAURETTAVAA!

Niin ja vielä, jos tosiaan VALITSET sallia tuollaisen kohtelun, ÄLÄ VALITA!!

Vierailija
25/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Surullista tässä on se, että tunnen erään miehen joka oli vastaavassa tilanteessa. Kaksi pientä lasta ja exä kiristi kaikella elämässä, kerran myös puukotti miestä. Mies täysin tossukka. Lopulta exä päätti, että haluaa vielä yhden lapsen ja joka on biologisesti täysiverinen sisarus aikaisemmille lapsille ja teki tämän miehen kanssa vielä yhden lapsen.

Kuitenkin mies tapasi toisen, vahvan naisen joka laittoi alusta asti exälle luun kurkkuun. Ovat nyt naimisissa ja heillä on 4 lasta, eli tällä miehellä on 7 lasta.. todellinen siemenlinko. Mutta siis siihen uuteen, tiukkasanaiseen puolisoon loppui exän kiristämiset ja raivokohtaukset.

Kieltämättä tarvitsisin juuri samantyyppisen puolison (siis sellaisen, joka pitäisi puoliani exääni vastaan). Kuvailemasi tilanne on siitäkin samanlainen kuin omamme, että exäni olisi halunnut eromme jälkeen vielä kolmannen lapsen kanssani. Olen vain siis itse nainen toisin kuin esimerkkisi henkilö.

Sehän oliskin kätevää kun joku toinen hoitaisi sinun hommasi.

Vierailija
26/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tää patjallanukkuja jolle on selitetty asiat jo sataan kertaan ja se ottaa exältä pataan edelleen kun selkäranka puuttuu. Eli todella yksinkertainen tapaus.

Ap sä itse annat sen exän  astella omien ihmisoikeuksiesi yli.Kyllä 18 vuotta täyttänyt sinkku saa ihan itse päättää lähteekö  lomalle ulkomaille vai ei.

Tais tulla yllätyksenä???Montako vuotta sä annat exän määräillä sua?Nautitko sä siitä?

Noh, ikävää kuulla, että olen yksinkertainen. Olen siis akateemisesti koulutettu ja ihan vastuullisissa töissä sekä ns. testiälykäs ollut ainakin testien perusteella. Tosin tunne-elämältäni olen pahasti rikki lapsuudenkokemusteni ja epäonnisten seurustelusuhteitteni vuoksi (olen kärsinyt liian paljon todella nöyryyttäviä asioita exieni taholta). Itsetuntoni hipoo nollaa ja mulla on joku kehonkuvan häiriö tms. En tiedä, miksi olen antanut vallan exälleni ja miksi hän käyttää sitä niin julmasti hyväkseen. Mutta en ole muuten yksinkertainen tietääkseni. :(

Vierailija
27/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma auto pitäisi ihmisellä olla. Sitten pitää sopia pelisäännöt, eli toinen ei voi häiriköidä miten sattuu.

Vierailija
28/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sallit sen itse ja nautit siitä että saat täällä valittaa kuitenkaan tekemättä asialle mitään joten sovitaanko ettet enää tee ainuttakaan ketjua tästä aiheesta koska olet itse vakaasti päättänyt ettei sulla ole muuta elämä kuin se k-päinen exä.

Minä olen uskaltanut hakea lähestymiskieltoa sekä vaatinut rangaistusta väkivallasta  tuollaiselle miehelle ja olen tässä edelleen hengissä ja matkailen missä minua huvittaa. Tietoni on salattu enkä  ole häneen yhteydessä, eivät myöskään lapset.

Muut naiset ovat tuon ylläolevan veemäisen exän pelosta huolimatta, sinä vaan alistut ja valitat täällä tekemättä mitään konkreettista vaikka sinulla olisi siihen mahdollisuus.

Pilaat lastesi  lapsuuden altistamalla heidät hirviölle ja aikuisina he tulevat kohtelemaan sinua  kuten exäsi tekee.

Vierailija
29/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, ikävää kuulla, että olen yksinkertainen. Olen siis akateemisesti koulutettu ja ihan vastuullisissa töissä sekä ns. testiälykäs ollut ainakin testien perusteella. Tosin tunne-elämältäni olen pahasti rikki lapsuudenkokemusteni ja epäonnisten seurustelusuhteitteni vuoksi (olen kärsinyt liian paljon todella nöyryyttäviä asioita exieni taholta). Itsetuntoni hipoo nollaa ja mulla on joku kehonkuvan häiriö tms. En tiedä, miksi olen antanut vallan exälleni ja miksi hän käyttää sitä niin julmasti hyväkseen. Mutta en ole muuten yksinkertainen tietääkseni. :(

Olet, jos et kykene ottamaan onkeesi ohjeista mitä näissä lukuisissa ketjuissa on neuvottu, vaan märiset samaa asiaa yhä uudelleen ei ole muuta mahdollisuutta kuin että ole tavattoman yksinkertainen ja selkärangaton tyyppi. Fiksu olisi osannut poimia ne asiat ja TOTEUTTAA ne, ei ole mitään rakettitiedettä. Ongelmanratkaisukykysikin on jopa simpanssia, mustekalaa ja varislintuja matalampi. He sentään oppivat ratkaisemaan jopa uusia pulmia. Sinä et edes vanhoihin pulmiin osaa soveltaa annettuja ratkaisuja.

Vierailija
30/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatteko te seksiä vielä?

Vierailija
31/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et mitään oikeusjuttuja kestä niin sitten olet ja elät kuten exä sanelee. Mikäs siinä, mutta turha aikuisen ihmisen ruikuttaa että exä kyykyttää jos annat kyykyttää. Joku ulkomaanmatka lasten kanssa on murheistasi pienin mutta takerru sitten vaikka siihen ja sen matkan epäonnistumiseen. Meillä loppui molemminpuolinen räpättäminen jo eron harkinta-aikana, kummallakaan ei ollut mitään sanomista toisen menemisistä ja tulemisista.

Vierailija
32/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sinä olet yksinkertainen. Sen huomaa siitä ettet mene eteenpäin. Fiksu ihminen ois jo  tehnyt rikosilmoituksen lähisuhdeväkivallasta, saanut yksinhuoltajuuden maksimielatuksin ilman tapaamisia, lähestymiskiellon, käynyt terapiassa ja hoitanut kuuppaansa kuntoon jne.

Toisaalta fiksu ihminen ois paennut vaikka  lapsi kainalossa sen ekan attakin jälkeen turvakotiin eikä  jäänyt miehen armoille ja nukkumaan vuosiksi patjalla.

Eli -  kovin fiksu sinä et ole. Sä et vaan tajua että sulla on mahis ja valta irrottautua tuosta ja vaatia omia oikeuksia ja pitää huolta myös lasten oikeudesta elatukseen. Fiksu ihminen puolustaa lapsiaan, yksinkertainen ei.MOT: sinä et ole viisas.Sinä olet tyhmä. Sori. Akateemisuus ei  älyä takaa, kuten tässäkin huomataan. Hoida ne tunnelukkosi ja pelasta lapsesi.

Vierailija
33/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin, voiko olla tottakaan. No, mä voin olla sun selkärankasi.

Vinkki nro 1. jos ex soittaa et vastaa puhelimeen, etkä päästä sisään jos on ovella

2. ex hakee lapset silloin kun sovittu on, muuten ei kontaktia, luovuttaja voi olla joku muu kuin sinä

3. jos uhkailee, hakkaa, tms soitto poliisille ja hommaat aina jonkun kaveriksi todistamaan

4. soitto lastenvalvojalle aina, kun ei noudata sopimuksia

Et lähde exsän kanssa kauppaan, lomalle, syömään aamupalaa etkä ainakaan ulkomaille. Sinne menet silloin kun lapset on exällä. Ex-mummoihin ja muihin ei tarvitse pitää yhteyksiä, jos ovat mulkkuja.

Tänne sitten kuitti, kun asiat on hoidettu näin. Tsemppiä, pystyt kyllä.

Vierailija
34/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki hyvä ihminen apua häiriöihisi, äläkä käytä niitä oman ja lastesi elämän pilaamisen tekosyinä. Ala toimia äläkä makaa tulessa kuin joku stanan lapamato. Ihan vtuttaa lukea tuollaista yhä uudestaan, kun on itse taistellut itsensä tuollaisen k-pään peukalon alta pois. Hanki selkäranka, ihan itse!

Vierailija
35/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sinä olet yksinkertainen. Sen huomaa siitä ettet mene eteenpäin. Fiksu ihminen ois jo  tehnyt rikosilmoituksen lähisuhdeväkivallasta, saanut yksinhuoltajuuden maksimielatuksin ilman tapaamisia, lähestymiskiellon, käynyt terapiassa ja hoitanut kuuppaansa kuntoon jne.

Toisaalta fiksu ihminen ois paennut vaikka  lapsi kainalossa sen ekan attakin jälkeen turvakotiin eikä  jäänyt miehen armoille ja nukkumaan vuosiksi patjalla.

Eli -  kovin fiksu sinä et ole. Sä et vaan tajua että sulla on mahis ja valta irrottautua tuosta ja vaatia omia oikeuksia ja pitää huolta myös lasten oikeudesta elatukseen. Fiksu ihminen puolustaa lapsiaan, yksinkertainen ei.MOT: sinä et ole viisas.Sinä olet tyhmä. Sori. Akateemisuus ei  älyä takaa, kuten tässäkin huomataan. Hoida ne tunnelukkosi ja pelasta lapsesi.

Tämä niin tuhannesti!!

Vierailija
36/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voisit riitauttaa huoltajuusasiat. Hae yksinhuoltajuutta tai edes uhkaa sillä. Ihan hyvä syy on ettet voi viedä lapsia edes lomalle lisänä väkivalta-/tai sen uhka. Ette kykene hoitamaan lasten asioita asiallisesti keskenään, siinä on jo riittävästi syytä tukemaan yksinhuoltajiuttasi. Otapa itseäsi niskasta kiinni ja toimi äläkä vaan marise.

Vierailija
37/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet akateemisesti koulutettu ja vastuullisissa työtehtävissä, niin sinulla on varmaan varaa hankkia joku halpa, käytetty auto? Tai kulkea ostosmatkat taksilla, ettet ole exästäsi riippuvainen?

Vierailija
38/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap tee mitään kuitenkaan,koska se tarvii autoa ( joka on exällä) ja ulkomaanmatkan ( jonka ex maksaisi). Itsehän hän ei aio mitään hommata,että voisi roikkua edelleen exässään.

Vierailija
39/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapset reagoivat ja miten he voi at tässä teidän täysin vääristyneesä "perhe"- kuviossa??

Lapset reagoivat ja havainnoivat erittäin herkästi miehesi käytökseen sinua kohtaan ja sinun alistuneeseen suhteeseen miestä kohtaan.

Teet niin todella väärin lapsillesi suostuessasi miehen muelivaltaan!

Lapset ovat jo nyt tunne-elämältään häiriintyneitä koska eivät ole koskaan nähneet elämässään isän ja äidin tervettä suhdetta. Ja sinä sallit tämän yhä jatkua!? Järkyttävää.

Luulisi että jos on testien mukaan fiksu ja iha akateeminen, niin suojelisi lapsiaan ja yrittäisi saada heistä edes jotenkuten tasapainoisia. Mutta ei näköjään sitten.

Vierailija
40/112 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuntua siltä, että lasten olisi parempi asua isällään, sen verta epävakaan kuvan ap antaa itsestään. Tietentahtoen roikkuu kaikinpuolin sairaassa suhteessa exäänsä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi