Kertokaa 14v pojalle mitä tulisi tietää ennen kuin aloittaa seurustelun
Olen 14v poika.mitä mun tulisi tietää enne kun alan vakituisen seurustelun?
Kommentit (48)
Älä maksa tytön ruokia hesessä jollet ole varma että irtoaa.
On myös hyvä idea varmistaa tytöltä ettei hänellä ole aiempia suhteita painolastina.
Älä tuhlaa aikaasi pihtareihin, joudut kyllä sitten vanhempana elämään puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Se kannattaa muistaa että seksiä ei kannata harrastaa ennen täysi-ikäisyyttä. En nyt avaa enempää mutta näin se vaan on.
Olet väärässä. En nyt avaa enempää, mutta näin se vain on.
Ehkäisypillerit tai mikä tahansa ehkäisy voi pettää. Joten valmistaudu tulemaan isäksi, jollet käytä kondomia joka kerralla tai itse jotenkin huolehdi ehkäisystä. Joskus voi yksi pilleri unohtua ja se on siinä. Jos tyttöystävä tulee raskaaksi, älä pakota aborttiin! Sillä pilaat tytön elämän hyvin todennäköisesti hänen loppuelämäkseen. Ole oma itsesi ja pidä mielipiteesi, omat ystväsi ovat myös tärkeitä mutta ei stressiä. Elä muutenkin stressittömästi ja tee kuten sydän sanoo :)
Pelkästään suostu laittamaan suuhun tai suoleen. Muuten on liian iso riski vahinkolapsista vaikka olisi kumi. Lapsi ei ole lapselle sopiva vanhempi.
Älä koskaan IKINÄ luota naisen sanaan. Huolehdi AINA itse ehkäisystä, liittyy ensimmäiseen lauseeseen voimakkaasti. Naiset ovat myös tuuliviirejä, sanovat yhtä, ja tekevät toista.
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele mitään mitä nämä misogynistiset, katkerat nelikymppiset ikineitsyet sanoo, jollet itsekin halua päätyä samaan jengiin.
Selvitä ensin, että kummin päin spinneri pyörii. Seuraavaksi kysyt tytöltä mihin suuntaan lippiksen lippa pitää olla. Ja muista kysyä tytöltä, että onko tämän kivekset laskeutuneet, että olette samanmunaisia - silloin luonteennekin sopivat yhteen.
Ole hellä ja osoita että välität tytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele mitään mitä nämä misogynistiset, katkerat nelikymppiset ikineitsyet sanoo, jollet itsekin halua päätyä samaan jengiin.
Onko nälkä ?
Älä kohtele tyttöjä idioottimaisesti, äläkä anna itseäsikään kohdeltavan niin.
Älä painosta tyttöä mihinkään.
Älä levittele tytöstä mitään juttuja kellekään.
Älä rehvastele kavereillesi tyttöön liittyvillä jutuilla, äläkä anna heidän ymmärtää rivien välistä mitään (että olisitte vaikka olleet sängyssä; olitte olleet tai ette; ei edes mistään "herrasmies vaikenee" -juttuja ja virnuiluja päälle). Tällaiset voi loukata tyttöä pahasti.
Hyvin harva sinun ikäisesi tai vanhempikaan on oikeasti harrastanut seksiä tai edes pussannut. Niillä jutuilla ei ole mikään kiire. Moni on neitsyt vielä 20-30-vuotiaanakin. Siinä ei ole mitään noloa. Aika moni kaveri tod.näk. valehtelee ja antaa ymmärtää olevansa kokeneempi kuin on...
Älä ala itsekään mihinkään, mihin et ole oikeasti valmis. Jos tuntuu pahalta joku, voit lopettaa. Älä anna painostaa itseäsikään mihinkään.
Älä seurustele vain siksi "kun muutkin seurustelee". Seurustele vain, jos oikeasti tykkäät tytöstä ja hän sinusta.
Jos tyttö ei tunnu oikeasti välittävän sinusta, älä jää roikkumaan. Anna mennä, löydät kyllä joskus "sen oikean".
Unohda nämä av:n kakkos-, anaali- ja suolijutut. Ne on törkyä, josta sinun ei vielä tarvitse tietää mitään. Ei tytöt niistä oikeasti tykkää, eikä läheskään kaikki aikuiset naisetkaan.
Av:n hullut törkymielet vain yrittää huijata ja vedättää sinua.
Jos olet minun veljenpoika 14-vee, niin nyt loppuu sometus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kannattaa muistaa että seksiä ei kannata harrastaa ennen täysi-ikäisyyttä. En nyt avaa enempää mutta näin se vaan on.
Olet väärässä. En nyt avaa enempää, mutta näin se vain on.
Yhdenkään 14-vuotiaan ei tule harrastaa seksiä. Muuten tulee av-mammoja.
Muista että tyttö saattaa koska vaan ilmoittaa että on tapaillut jotain toista tyyppiä. Koet elämäsi pettymyksen ja muutut katkeraksi naistenvihaajaksi.
Jos et saa seksiä ensimmäisillä treffeillä tyttö on estynyt ja kannattaa unohtaa hänet.
Pysyä kaukana tuollaisesta touhusta.
Varaudu siihen, että suhde voi kariutua siihen, että kasvaa erilleen. Se ei ole maailmanloppu. Älkääkä kiirehtikö kihloihin/naimisiin tai hommatko niitä lapsia liian nuorina.
Ja kukkia vanhemmille kun käy näyttäytymässä, tykkää taatusti. (mun äiti oli ihan myyty, kun tuore poikaystävä toi kukkia ekalla tapaamisella)
Älä ole väkivaltainen, äläkä siedä yhtään väkivaltaa. Jos tyttö lyö kerrankin, niin suhde oli siinä (ja sama toisin päin).
Älä ole, tai siedä mustasukkaisuutta. Suhteet perustuu luottamukseen. Mikäli sitä ei ole, niin suhde on tuhoon tuomittu.