Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinkkejä keskelle ei mitään!

Vierailija
26.07.2017 |

No ok, on tuossa valtatie mutta lähimpään kaupunkiin on matkaa. Saatan jossain vaiheessa ajaa tietysti sinnekin, mutta yritän säästää bensakuluja. Saan majapaikan vasta illalla käyttööni, ja lähden ajamaan sinne sitten myöhemmin. Eli mitä tekemistä tässä keksisi? Olen kävellyt, selaillut kännykkää autossa. Huoltoasemia löytyy, mutta ei sielläkään jaksa koko iltaa istua. Onko ideoita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin rauhaisaan paikkaa istumaan järven rannalle ja vain olet katsellen laineiden liplatusta. Sellaisesta minä olen haaveillut koko talvikauden mutta en ole vielä päässyt toteuttamaan haavettani.

Vierailija
2/4 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita satuja, tarinoita, runoja. Aloita romaanin tai oman elämänkerran kirjoittaminen. Kuvaile näkemääsi.

Kirjoita kirje 10-vuotiaalle itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Vierailija
4/4 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene johonkin rauhaisaan paikkaa istumaan järven rannalle ja vain olet katsellen laineiden liplatusta. Sellaisesta minä olen haaveillut koko talvikauden mutta en ole vielä päässyt toteuttamaan haavettani.

Muuten tosi hyvä, mutta nykyään tuollaista luullaan huumeveikoksi jos istuu paikallaan tekemättä mitään ja vielä katse jotenkin tietyllä tavalla yhdessä asiassa kiinni. Älybapaata, mitta jäi senon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi