Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla antaa lastani katolisen papin huomaan ilman valvontaa

Vierailija
26.07.2017 |

Olen matkustamassa perheeni kanssa katoliseen maahan tuttavaperheen luo. Tarkoitus on asua siellä monta kuukautta. He ovat ehdottaneet hoitopaikkaa lapsille, jossa osan ajasta lasten kanssa on vain pappi. Pedofiilikohun takia yms. haluan lapseni muuhun hoitopaikkaan. Voinkohan kertoa heille oikean syyn vai pitääkö kaunistella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi oman vaistosi mukaan.

Vierailija
2/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että en halua uskonnollista hoitopaikkaa lapselle. Eli kaunistelisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustamassa perheeni kanssa katoliseen maahan tuttavaperheen luo. Tarkoitus on asua siellä monta kuukautta. He ovat ehdottaneet hoitopaikkaa lapsille, jossa osan ajasta lasten kanssa on vain pappi. Pedofiilikohun takia yms. haluan lapseni muuhun hoitopaikkaan. Voinkohan kertoa heille oikean syyn vai pitääkö kaunistella?

__No ehdota sinä jotain muuta.

Oletko muuten itse katolinen, vai mistä tuossa oikein on kysymys ?

Onhan esim. Espanjassakin (vaikka niin katolinen maa onkin ) ihan normaaleja lastentarhoja ym. lasten päivähoitopaikkoja ja kotiapulaisia.

Vierailija
4/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan esim. Espanjassakin (vaikka niin katolinen maa onkin ) ihan normaaleja lastentarhoja ym. lasten päivähoitopaikkoja ja kotiapulaisia.

Tottakai voin ehdottaa jotain muuta paikkaa, mutta pohdin vain ymmärtääkö tuttavaperhe jos sanon oikean syyn. Vai onkohan aihe heidän maassaan tabu. He eivät tunne hoitopaikan ihmisiä kylläkään henkilökohtaisesti. Tuttavaperhe on katolinen.

ap.

Vierailija
5/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voin ehdottaa jotain muuta paikkaa, mutta pohdin vain ymmärtääkö tuttavaperhe jos sanon oikean syyn. Vai onkohan aihe heidän maassaan tabu. He eivät tunne hoitopaikan ihmisiä kylläkään henkilökohtaisesti. Tuttavaperhe on katolinen.

ap.

Emme itse ole katolisia.

ap.

Vierailija
6/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai onkohan aihe heidän maassaan tabu."

Anteeksi, mutta mikä aihe?

Vierailija
7/7 |