17-vuotias suomityttö ottanut persetäytteet
Näittekö Seiskassa? Mitä mieltä olette? Kuin on saanut vanhemmiltaan luvan moiseen? Nyt on sitten hikinen perse loppuiäks. Ymmärtääkseni tota on mahdotonta enää pienentää jos on ruisketäytteillä laitettu, eivätkä ole erilliset implantit.
Kommentit (204)
Olisi ollut tuo luonnollinen pylly ihan hyvä, en tajua tätä.
Voin vaan kuvitella miten hämmentyneenä ja järkyttyneenä ihmiset on katsonu ku tää vetää pers* paljaana läpi lentokenttää - osa on varmaan nauranu ihan kippurassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko mun silmissä vikaa vai kuinka voi tytöllä olla omakuva ihan pihalla? Katoin instaa ja voi ei....nuo huulet
Sillä Au Pairien Susalla on ihan samalaiset huulet
Vierailija kirjoitti:
Harvoin jaksan kommentoida nykyään näitä ketjuja, joissa "haukutaan" muita.... mutta nyt pitää sanoa, että järkytyin tästä.
En edes otsikosta huolimatta odottanut mitään näin överiä, mutta kun menin katsomaan ig niin herranjumala! En voi uskoa, että tuo on edes todellinen.... Kyliessä ja Kimissä sun muissa on edes sentäs jotakin tyyliä jäljellä.
No ei niissä tyyliä ole ollut koskaan mutta niillä on sentään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
http://img.5-tv.ru/shared/files/201704/1_480998.jpg
Tässä on ton tytön tulevaisuus. Ihan käsistä lähteny laardiläjä.
Tuo on kyllä ihan riipivän ruma mummopylly..
Toi video missä se pyllistelee herättää suurta myötähäpeää - miettikää ku se pyytää kaveria kuvamaan pyllistellyään JULKISELLA PAIKALLA :D Mihin tää maailma on menossa....
Veikkaan, että paljon on tuokin tyttö kokenut jo makkarin puolella. Vaikuttaa melko anteliaalta.
Noista huulista tulee ihan peräaukko mieleen. En ymmärrä miten niin monet haluaa ylipumpatut huulet ja siihen vielä päälle mattahuulipunat.
http://omnibeaute.com/wp-content/uploads/2017/01/FullSizeRender-4.jpg
Skumppaa, botoxii, persimplantteja, muotivaatteita, etelänmatkoja, vähä enempi perimplantteja, lentokenttiä ja v*ttu high life. Ihan sama kuhan joku muu maksaa. En ymmärrä mitä ton vanhempien päässä liikkuu. Eiiiih v*ttuu, et mä niin vihaan tätä ihmiskuntaa välillä. Toivotaan, että löytää jonkun elättäjän, töihin tosta ei ikinä ole.
Tuommonen kelpaa vanhempana kyllä k*llinlutkutukseen ja muuhun likaiseen, mutta ei tuosta tyttöystävää tai vaimoa saa.
Mulla tulee rehellisesti sen tytön uudesta pyllystä vähän Paavo Pesusieni mieleen..
https://blogbook.fi/cristajaatinen/wp-content/uploads/sites/174/2017/07…
http://cdn.smosh.com/sites/default/files/2015/04/spongebob-butt-batman…
Erotatko kumpi on kumpi? :D Aika sääli, ennen-kuvissahan tolla on tosi nätti peppu.
Ei herrajumala :D NUO HUULET!!!!! Perse nyt näyttää vielä hyvältä verrattuna noihin huuliin!!!!! Järkyttävät!
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän palstan kirjoittajat ovat nämä 2 valkoista teinityttöä ;)
No, tuon videon tanssityttöjen takamukset on tosi siistejä ja ei mitään övereitä. Toista nykyaikana. Mutta en kyllä ihan uskonut, että pieniä peppuja ihailevassa Suomessa alettaisiin seurata tätä trendiä. Merkillistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee rehellisesti sen tytön uudesta pyllystä vähän Paavo Pesusieni mieleen..
https://blogbook.fi/cristajaatinen/wp-content/uploads/sites/174/2017/07… .
Ei, tuolla paljaalla pyrstölläkö sitten ajatteli istua lentokoneen penkkiin? Onko edes hygienistä, jos hikoilee ja kangas ei peitä... Nyt ei viihdy järki ja hiukset samassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei herrajumala :D NUO HUULET!!!!! Perse nyt näyttää vielä hyvältä verrattuna noihin huuliin!!!!! Järkyttävät!
Suosittelee vielä huulityyppiinsä et todella osaava :D Juuh.. En ite perusta huuli jne. täytteistä lainkaan mutta oon kyllä nähnyt myös isoja suht nättejä huulia, toi ankkaefekti on ilmeisesti ihan vältettävissä osaavan tyypin käsissä..
Ja oon ite varmaan aika basic bitch tähän tyttöön verrattuna, mutta ei kyllä haittaa yhtään.
No toi peppu vielä menettelee, jossain kuvissa näyttää ihan kivalta mutta jossain niin feikiltä. Mut enemmän mua järkyttää noi huulet, siis en tiiä oonko ikinä nähny kamalampia :D oon ite vuoden nuorempi kun hän ja tässä mietin oikeesti, että miten vanhempansa ovat antaneet. Jos mä tulisin kotiin tommosilla, ni kyllä saisin päin naamaa.
Katsoin huvikseen tuon yrityksen hintoja, niin löysin
Brazilian" buttock enhancement 2000-2500 €
Buttock correction with implants (price incl. implants) 3300-3600 €
Kaipa se operaatio jompikumpi noista on. Hyvä, että teki tuon sentään muualla kuin Suomessa. Suomessa olisi ollut kymppitonnin keissi.
Vierailija kirjoitti:
Skumppaa, botoxii, persimplantteja, muotivaatteita, etelänmatkoja, vähä enempi perimplantteja, lentokenttiä ja v*ttu high life. Ihan sama kuhan joku muu maksaa. En ymmärrä mitä ton vanhempien päässä liikkuu. Eiiiih v*ttuu, et mä niin vihaan tätä ihmiskuntaa välillä. Toivotaan, että löytää jonkun elättäjän, töihin tosta ei ikinä ole.
Niin. Nyt kyllä aidosti toivon, ettei ylellisen elämän haaveilussaan ajaudu johonkin glamour-paritusrinkiin. Sitäkin tapahtuu. Mutta miten hankala voi olla tehdä mitään järkevää, kun tuo mahtava peräsin pitää ottaa nyt kaikkialle mukaan tästä lähtien. Millainen havuhattu pitää oikein olla?
Apua, nuorten vanhemmat, ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin jaksan kommentoida nykyään näitä ketjuja, joissa "haukutaan" muita.... mutta nyt pitää sanoa, että järkytyin tästä.
En edes otsikosta huolimatta odottanut mitään näin överiä, mutta kun menin katsomaan ig niin herranjumala! En voi uskoa, että tuo on edes todellinen.... Kyliessä ja Kimissä sun muissa on edes sentäs jotakin tyyliä jäljellä.
Kyliessa ja Kimissä on jotain tyyliä? Ootko nähny Kylien uudet silikonit? Ne on aivan järkyttävät. Siitä on sopusuhtaisuus ja tyyli kaukana.
Kimin perää en edes viitsi kommentoida, kuvat puhuu puolesta.
En oo nähnyt Kylien silareita, mutta voin sano etten tarkottanut nyt niitä tai Kimin peppua kuitenkaan.
Meinasin siis ylipäätään kasvoja, meikkejä, huulia ja kuvia... Mun mielestä heillä ei ihan noin rivoja kuvia ole, mitä tällä. Yleistä vaikutelmaa ja ulkoasua tuolla "jotain tyyliä jäljellä".
Onko mun silmissä vikaa vai kuinka voi tytöllä olla omakuva ihan pihalla? Katoin instaa ja voi ei....nuo huulet