Kävinpä leikkauttamassa pimpan uuteen kuosiin, suosittelen
muillekin synnytyksessä pimppansa räjäyttäneille! =)
Toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa ja kesti n. 20 minsaa kaiken kaikkiaan.
Nyt ei lärpäkkeet enää ole häiritsemässä.
Kommentit (22)
Joko olet toipunut leikkauksesta? Mitä tarkalleen ottaen tehtiin? Veikö leikkaus tuntoa joltakin alueelta? Paljonko maksoi?
Utelias
Ei ole tarvinnut särkylääkettä käyttää. Ihan pientä jomotusta tuntuu, mutta esim. seksin jälkeen se on ollut kipeämpi.
Tuntemuksista en osaa vielä sanoa kun ei olla testattu. :P
-ap
Ei ole tarvinnut särkylääkettä käyttää. Ihan pientä jomotusta tuntuu, mutta esim. seksin jälkeen se on ollut kipeämpi.
Tuntemuksista en osaa vielä sanoa kun ei olla testattu. :P
-ap
mutta ainakin minulla isot lärpäkkeet hankautuvat ja jäävät joskus väliin. VArsinkin jos pää on valmis ennemmin kuin kroppa ja pimppa ei ole kunnolla turvonnut ennen yhdyntää ;). Haittaavat myös esim hevosen selässä ja jopa pyöräillessä.
Paljonko tuo leikkausmaksoi???
Tehtiin ilm yksityisellä??
Saakohan kunnalliselta lähetettä.. Siis että leikkaus tehtäisi kunnallisessa.
Voi olla että "lärpäkkeet" saa roikkua jo maassa asti :D jotta kunnallisesta saa leikkauksen.
Kympistä eteenpäin onkin sitten vastaajien älyllinen kapasiteetti näköjään aika räjähtänyttä...
Oliko jotain arpikudosta tms, joka aiheutti kipua?
Mitä synnytyksessä oikein räjähtää??? Mulla ainakaan ei mitään... En ole ainakaan huomannut. Siis mitä????
jossa ihmettelin asiallisten vastausten suurta määrää, kunnes joku älykääpiö alkoi laukomaan typeriä naisen sukuelimen määritelmiään? KGP-sensuuriko tällä palstalla nykyään on?
jos sulla on paha olo. Ehkä me voidaan auttaa...Oletko tosi ruma, lihava, ei miestä, lapsia monen miehen kanssa? Vai mikä on?
onko paikalla joku jonka leikkauksesta olisi jo sen verran aikaa että viekö tuntoherkkyyttä tms? Pitkäaikaiset vaikutukset?
nro 21 vielä
ja kiinnostaa kovin kanssa mitä lärpäkkeitä sinne jää??
Voisiko joku ystävällisesti kertoa?
onko paikalla joku jonka leikkauksesta olisi jo sen verran aikaa että viekö tuntoherkkyyttä tms? Pitkäaikaiset vaikutukset?
nro 21 vielä
jos sulla on paha olo. Ehkä me voidaan auttaa...Oletko tosi ruma, lihava, ei miestä, lapsia monen miehen kanssa? Vai mikä on?
Oloni on mitä mainioin, kiitos huolenpidosta. Vain typeryyksiä keskustelun sekaan suoltavat turhailijat hieman ärsyttävät.
En ole ruma vaan kauniskasvoinen, pitkähiuksinen ja tyttömäinen nainen, painoindeksini on 20 eli eipä ole läskiäkään, mies on maailman ihanin ja hänen kanssaan minulla on yksi lapsi.
Tyydyttikö vastaus tarpeesi? Enää en itse suolla enempää off topicia tähän ketjuun. Hyvää päivän jatkoa.
Oliko kipeä jälkeenpäin? Julkisella vai yksityisellä, mitä maksoi?
Nimim. harkinnassa