Mies ei vastannut treffien jälkeen viestiin ja nyt laittoi viestiä
Olen ihan hiton ihastunut ja sattui tosi paljon tuollainen katoaminen. Nyt se sit laittoi viestiä että sillä meni puhelin rikki. Mitä tästä pitäs ajatella? En tosiaan usko että oli puhelin rikki. Näinhän kuitenkin koko ajan että oli paikalla facebookissa ja whatsappissa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle yks mies ei vastannut enää hetken kirjoittelun jälkeen, pari kk myöhemmin pisti viestiä että piti selvittää vähän asioita, sori siitä. Ts. Homma jonkun muun kanssa kusi. En ole mikään kakkos vaihtoehto, vastasin että ei kiitos enää.
En oikein ymmärrä tätä ajatustapaa. Olen ihmetellyt tätä ennemminkin. Jos viestittelet kahden yhtä mielenkiintoisen tyypin kanssa yhtä aikaa, mitä voit tehdä, ettet loukkaa ketään, mutta ettet menetä mahdollista tosi hyvää tyyppiä? Jos deittailet kahta yhtä aikaa, se on väärin, mutta valitset jommankumman ja tutustut vähän paremmin ja huomaat, että siitä ei tullutkaan mitään, et voi enää lähestyä millään tavalla sitä toista, johon et edes ehtinyt tutustua. En tajua, mitä väärää siinä on, että ensin katsoo toisen kortin ja vasta sitten toisen. Ketä se loukkaa, kun ei vielä kunnolla tunneta? Vähän sellainen "etsä tiedä kuka mä oon" -fiilis tulee näistä mielensäpahoittajista.
No vähän sama jos mies baarissa yrittää ensin kaikki ystäväsi läpi ja lopulta tyytyy sinuun kun kukaan muu ei lämpene. Sinä hymyssä suin lähdet miehen matkaan? :D no, meitä on kaikenlaisia.
Tuohan on ihan eri juttu. Siinä vaiheessa mies on todennäköisesti ignoorannut minut illan aikana monta kertaa enkä olisi ollut missään vaiheessa edes hänestä kiinnostunut, jos ystäviäni yrittää. Jos taas on yrittänyt jotakuta itselleni vierasta naista ennen kuin olemme kunnolla edes jutelleet, niin en näe mitään ongelmaa. Oletko tosiaan niin naiivi, että kukaan mies ei olisi koskaan toiminut näin? Tai et itse ole jutellut useamman miehen kanssa saman illan aikana?
Tottakai mies ensin yrittää sitä kiinnostavinta naista. Kun se homma ei toimi siirtyy siihen vähemmän kiinnostavaan, josko siitä sitten irtoaisi jotain.. Olen toki jutellut useamman miehen kanssa baarissa, kunnes on tullut vastaan se kenestä olen tosissani kiinnostunut, en sen jälkeen enää ole kalastellut mitään. Minulle se on turn off jos minuun tyydytään kun joku kiinnostavampi ei innostukkaan, jätän sellaiset miehet sinulle ;)
Eli sinä ja mies toimitte molemmat illan aikana ihan samalla tavalla, juttelette monen ihmisen kanssa ja sitten jatkatte pidempään sen viimeisen kanssa. Miehen toiminta on turn off ja törkeää, mutta sinä toimit mielestäsi juuri niin kuin kuuluukin. :D
Miksi miehen pitäisi tietää jo lähestyessään, kuka on kiinnostavin, mutta sinun päätös kiinnostavuudesta tulee vasta sen lähestymisen jälkeen?
Ihan vaan ohiksena, ottamatta kantaa muuhun, että sekä Facebookiin että WhatsAppiin pääsee muillakin laitteilla kuin puhelimella. Kyllä, itselläni toimii Facebookin lisäksi myös WhatsApp tässä koneellakin.
Vierailija kirjoitti:
Viikko tuossa kaikessa kesti. Ollaan kaks vuotta tunnettu ja oltu yhteyksissä ja tää on ollut tosi vaikeeta koko ajan. Ensin itse en uskaltanut exän takia näyttää että olen kiinnostunut. Voisko tää nyt taas johtua siitä exästä?
Kauan tämän miehen ja sen exän erosta on? Miksi se johtuisi hänen exästä? Ja oletko varma että mies on ollut nämä vuodet ihan sinkkuna edes?
Vierailija kirjoitti:
Viikko tuossa kaikessa kesti. Ollaan kaks vuotta tunnettu ja oltu yhteyksissä ja tää on ollut tosi vaikeeta koko ajan. Ensin itse en uskaltanut exän takia näyttää että olen kiinnostunut. Voisko tää nyt taas johtua siitä exästä?
Jos se on tosi vaikeeta kokoajan, niin anna ihmeessä olla! Ei sen suhteen pidä olla tosi vaikeeta kokoajan. Ei se ajan kanssa siitä helpoksi muutu, jos ihminen kerran on tosi vaikea!
Silloin kun on oikeasti kiinnostunut, yhteistä aikaa ja tekemistä löytyy, jollei löydy, kiinnostunut kyllä järjestää! Jos homma tuntuu joltain muulta, ei sitä kiinnostusta ole.
Jos on syytä epäillä että homma on pas*aa, koska se tuntuu pas*alle, sillon se on juurikin sitä eli pas*aa!
Olet kahden mielenkiintoisemman naisseikkailun välissä oleva pussientyhjennysetappi.
Lyhyemmin hätävara.