Antaisitko 20-vuotiaan juoda viinaa?
Kommentit (8)
20-vuotias voi Alkosta ostaa mitä vain. 18-19-vuotiaana mietoja. Vaan kyllähän sä tämän tiesit, kunhan esität tyhmää.
20v voi ostaa myös vahvaa viinaa alkosta, joten joo, kyllä sen perusteella voi sitä myös juoda.
Väkeville on ikäraja 20 vuotta, siinä ei paljon mun antamiseni merkitse. Tietty toivon, että nauttisi alkoholia hyvin maltillisesti eikä tosiaan humalahakuisesti.
Ja se saa myös seurustella sinulta lupaa kysymättä 34-vuotiaan kanssa sekä muuttaa omaan kotiin, tehdä lapsia ja niin edelleen sitä kaikkea, mitä sinun mielestäsi ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Ja se saa myös seurustella sinulta lupaa kysymättä 34-vuotiaan kanssa sekä muuttaa omaan kotiin, tehdä lapsia ja niin edelleen sitä kaikkea, mitä sinun mielestäsi ei saa.
Ai tää olikin Ikis.
Hitsi mä menin halpaan.
En antaisi tai tekisin ainakin perinnöttömäksi lahjoittamalla kaiken hyvissä ajoin jehoville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tää olikin Ikis.
Hitsi mä menin halpaan.
Miten sä VOIT mennä halpaan?! Ikis haisee kilometrin päähän. Ja se löyhkä on kuvottava. :D
Pönttö, 18-vuotias saa ostaa. Ei 20-vuotias tarvitse edes "naimalupaa".