Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vastannut treffien jälkeen viestiin ja nyt laittoi viestiä

Vierailija
25.07.2017 |

Olen ihan hiton ihastunut ja sattui tosi paljon tuollainen katoaminen. Nyt se sit laittoi viestiä että sillä meni puhelin rikki. Mitä tästä pitäs ajatella? En tosiaan usko että oli puhelin rikki. Näinhän kuitenkin koko ajan että oli paikalla facebookissa ja whatsappissa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin että hänen muut naiskuvionsa meni mönkään ja sinä olet nyt se viimeinen vaihtoehto.

Vierailija
2/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mies haluaa että sinä uskot hänen valheensa, mutta haluatko sinä satuttaa itseäsi vielä lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina pelata jotain peliä?

Vierailija
4/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks mies ei vastannut enää hetken kirjoittelun jälkeen, pari kk myöhemmin pisti viestiä että piti selvittää vähän asioita, sori siitä. Ts. Homma jonkun muun kanssa kusi. En ole mikään kakkos vaihtoehto, vastasin että ei kiitos enää.

Vierailija
5/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjestas. Mitä väliä? Facebookiin pääsee läppärilläkin ja whatsapp ei välttämättä heti toimi ihan niin kuin pitäisi, vaikka sinne pääsisikin. Minä hankin uuden puhelimen pari kuukautta sitten ja kesti jonkin aikaa, että sain siirrettyä kaikki yhteystiedot. Ja ne edelliseen puhelimeen tulleet wa-viestit eivät enää näy. Ja edelliseen puhelimeen viestit saattoivat tulla monen tunnin viiveellä tai niistä ei tullut ilmoitusta, vaan ne näkyi vasta, kun avasi whatsappin. 

Mutta ihan miten vain, et usko kuitenkaan. 

Vierailija
6/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota liikoja. Tuskin se mies on sinuun korviaan myöten ihastunut, mutta ette ilmeisesti edes tunne kovin hyvin? Nyt sen miehen fiiliksistä kiinni haluaako edes tutustua ja antaa tilaisuuden teille.

Vierailija
7/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yks mies ei vastannut enää hetken kirjoittelun jälkeen, pari kk myöhemmin pisti viestiä että piti selvittää vähän asioita, sori siitä. Ts. Homma jonkun muun kanssa kusi. En ole mikään kakkos vaihtoehto, vastasin että ei kiitos enää.

En oikein ymmärrä tätä ajatustapaa. Olen ihmetellyt tätä ennemminkin. Jos viestittelet kahden yhtä mielenkiintoisen tyypin kanssa yhtä aikaa, mitä voit tehdä, ettet loukkaa ketään, mutta ettet menetä mahdollista tosi hyvää tyyppiä? Jos deittailet kahta yhtä aikaa, se on väärin, mutta valitset jommankumman ja tutustut vähän paremmin ja huomaat, että siitä ei tullutkaan mitään, et voi enää lähestyä millään tavalla sitä toista, johon et edes ehtinyt tutustua. En tajua, mitä väärää siinä on, että ensin katsoo toisen kortin ja vasta sitten toisen. Ketä se loukkaa, kun ei vielä kunnolla tunneta? Vähän sellainen "etsä tiedä kuka mä oon" -fiilis tulee näistä mielensäpahoittajista. 

Vierailija
8/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kauanko oli pitämättä yhteyttä. Jos puhelin menee rikki niin kai nyt nykyaikana ihmiset vie se korjattavaksi ja saavat tilalle lainapuhelimen tai hankkivat pikaisesti uuden eivätkä kauaa viihdy ilman puhelinta?

Vierailija
9/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi herranjestas. Mitä väliä? Facebookiin pääsee läppärilläkin ja whatsapp ei välttämättä heti toimi ihan niin kuin pitäisi, vaikka sinne pääsisikin. Minä hankin uuden puhelimen pari kuukautta sitten ja kesti jonkin aikaa, että sain siirrettyä kaikki yhteystiedot. Ja ne edelliseen puhelimeen tulleet wa-viestit eivät enää näy. Ja edelliseen puhelimeen viestit saattoivat tulla monen tunnin viiveellä tai niistä ei tullut ilmoitusta, vaan ne näkyi vasta, kun avasi whatsappin.

Mutta ihan miten vain, et usko kuitenkaan. 

Kai sitä olisi voinut ottaa yhteyttä Facebookin kautta jos sinne kerran pääsi?

Vierailija
10/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä ajatustapaa. Olen ihmetellyt tätä ennemminkin. Jos viestittelet kahden yhtä mielenkiintoisen tyypin kanssa yhtä aikaa, mitä voit tehdä, ettet loukkaa ketään, mutta ettet menetä mahdollista tosi hyvää tyyppiä? Jos deittailet kahta yhtä aikaa, se on väärin, mutta valitset jommankumman ja tutustut vähän paremmin ja huomaat, että siitä ei tullutkaan mitään, et voi enää lähestyä millään tavalla sitä toista, johon et edes ehtinyt tutustua. En tajua, mitä väärää siinä on, että ensin katsoo toisen kortin ja vasta sitten toisen. Ketä se loukkaa, kun ei vielä kunnolla tunneta? Vähän sellainen "etsä tiedä kuka mä oon" -fiilis tulee näistä mielensäpahoittajista. 

No vähän sama jos mies baarissa yrittää ensin kaikki ystäväsi läpi ja lopulta tyytyy sinuun kun kukaan muu ei lämpene. Sinä hymyssä suin lähdet miehen matkaan? :D no, meitä on kaikenlaisia.

Vierailija
11/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä tee mieli enää vastata :( Lopetan tähän kaiken ja tavallaan parempi näin että se oli se joka sen viimeisen viestin nyt laittoi.

Vierailija
12/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä "kakkosvaihtoehto" puheita. Ihastuksia tulee ja menee, kaikista ei tule suhdetta. Parempi että selvittää ensin päänsä esim. saavuttamattomasta kohteesta ja vasta sen unohdettuaan lähtee tutustumaan muihin. Ei siitä tutustumisesta mitään tule, jos joku toinen pyörii mielessä. Aika näyttää kenen kanssa rakennetaan pysyvä parisuhde.

Vierailija
13/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli silloin toinen, parempi nainen kierroksessa. Nyt on saanut siltä pakit, ja tutkinut"pientä mustaa kirjaansa" kaikista tuntemistaan naisista. Ehkä seuraavakin jonossa oli jo varattu tai matkoilla, nyt sinä vuorossa.

Anna sinäkin mennä ohi, sanoisin.

Vierailija
14/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako päivää hän oli vastaamatta sun viestiin? Ihmekkän vaikka ei ukkoa nykyään löydetä ku heti vedetään omat/palstalta revityt johtopäätökset asioista eikä halutakkaa selvittää mitä taustalla oikeasti on.

Vierailija
15/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän piti keksiä noin alkeellinen valhe. Olisi laittanut vaan "moi, mitäs sulle?". Tuommoisia viestejä itse saan ja silloin voi ehkä vielä jatkaa keskustelua ja tunnustella omia fiiliksiään.

Vierailija
16/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän sama jos mies baarissa yrittää ensin kaikki ystäväsi läpi ja lopulta tyytyy sinuun kun kukaan muu ei lämpene. Sinä hymyssä suin lähdet miehen matkaan? :D no, meitä on kaikenlaisia.

Tuohan on ihan eri juttu. Siinä vaiheessa mies on todennäköisesti ignoorannut minut illan aikana monta kertaa enkä olisi ollut missään vaiheessa edes hänestä kiinnostunut, jos ystäviäni yrittää. Jos taas on yrittänyt jotakuta itselleni vierasta naista ennen kuin olemme kunnolla edes jutelleet, niin en näe mitään ongelmaa. Oletko tosiaan niin naiivi, että kukaan mies ei olisi koskaan toiminut näin? Tai et itse ole jutellut useamman miehen kanssa saman illan aikana? 

Vierailija
17/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko tuossa kaikessa kesti. Ollaan kaks vuotta tunnettu ja oltu yhteyksissä ja tää on ollut tosi vaikeeta koko ajan. Ensin itse en uskaltanut exän takia näyttää että olen kiinnostunut. Voisko tää nyt taas johtua siitä exästä?

Vierailija
18/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ekana itselleki mieleen että kuinka helvetin tyhmänä se mua pitää?!? Kun tuollaisia valheita yrittää keksiä.

Vierailija
19/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan eri juttu. Siinä vaiheessa mies on todennäköisesti ignoorannut minut illan aikana monta kertaa enkä olisi ollut missään vaiheessa edes hänestä kiinnostunut, jos ystäviäni yrittää. Jos taas on yrittänyt jotakuta itselleni vierasta naista ennen kuin olemme kunnolla edes jutelleet, niin en näe mitään ongelmaa. Oletko tosiaan niin naiivi, että kukaan mies ei olisi koskaan toiminut näin? Tai et itse ole jutellut useamman miehen kanssa saman illan aikana? 

Tottakai mies ensin yrittää sitä kiinnostavinta naista. Kun se homma ei toimi siirtyy siihen vähemmän kiinnostavaan, josko siitä sitten irtoaisi jotain.. Olen toki jutellut useamman miehen kanssa baarissa, kunnes on tullut vastaan se kenestä olen tosissani kiinnostunut, en sen jälkeen enää ole kalastellut mitään. Minulle se on turn off jos minuun tyydytään kun joku kiinnostavampi ei innostukkaan, jätän sellaiset miehet sinulle ;)

Vierailija
20/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli välissä toinen nainen. Jos oikeasti on kiinnostunut, yksi hajonnut puhelin ei estä yhteyttä pitämästä.

Antaisin mennä ja unohtaisin koko hepun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä