Missäpäin Suomea on nyt sitä kuumaa ja tukalaa hellettä? Helsingissä +14 ja sataa.
Voisin lähteä vaikka heti ajamaan sinnepäin Suomea, jossa se helle nyt sitten on.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohosessa ainakin säätiedotuksen mukaan. Eli about Oulusta pohjoiseen on aurinkoista ja ainakin +24 astetta, kaiketi jossain paikkakunnalla hellettäkin. Muualla ei.
No ei kyllä about ole, itse olen Oulun pohjoispuolella itärajan tuntumassa ja lämmintä on huimat 11 astetta. Just nyt ei sada, mutta oikeastaan koko päivän on satanut ja taivas on umpipilvessä.
Rovaniemellä ja sen yläpuolella on aika kovat helteet. Ei pysty menemään farkut jalassa ulos kun alkaa jalat palamaan. +24
Keski-Suomessa 12 astetta ja sataa.....tää on niin syvältä!
Oulussa on nyt 23°C, Ilmatieteen laitoksen mukaan huomenna 25°C, ylihuomenna 26°C, sitä seuraavat päivät 23°C. Ukkostakin varmaan tulossa, mutta ei haittaa, pääasia, että on lämmintä.
Tässä oli nyt muutaman viileämpi jakso. Juhannuksen jälkeen täällä Oulussa oli myös n. viikon mittainen aurinkojakso (21-25°C), se taisi olla tämän kesän paras viikko täällä. Nyt on toinen hyvä viikko alkamassa, ilolla odotan ja nautin :)
Oulussa +23 ja aika pilvistä. Tämmöstä ollut melkein koko kesä, lämpöä on kyllä 20 asteen paikkeilla mutta ikinä ei aurinko paista kunnolla että vaikka biitsille olis järkeä lähteä :D
Aha, Hamina says welcome! Kuuma on prkle.
Toivottavasti ei tule enää hellettä tänä kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, että pohjoisessa on lämmintä. Suodaan se heille, kesä on siellä niin kovin lyhyt! Täällä etelässä riittää hyviä kelejä vielä pitkään.
NO KUN EI OLE VIELÄ EDES OLLUT NIITÄ HYVIÄ KELEJÄ!
Helsingissä on ollut yksi hellepäivä, toukokuussa! 20.5. lämpötila nousi 26 asteeseen. Sen jälkeen ei ole helteitä näkynyt. Pääosin oltu alle 20 asteessa.
Hyvin kelpaa tämäkin minulle
Sitä minä vaan ihmettelen, että miksi nykyinen hallitus Supulöineen ja Orpoineen saa jatkaa, vaikka tämä kesän sää on ihan hanurista?
Vierailija kirjoitti:
Täällä Rovaniemellä on yli +25 ja minun mielestäni se on liian kuumaa. Yäk. Mutta porukka näyttää tykkäävän, joka puolella retkottaa arskanottajia ja vetelän näköisiä puolialastomia ihmisiä :)
Tärkeintä on että enemmistö tykkää. Sinä voit mennä jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Keski-Suomessa 12 astetta ja sataa.....tää on niin syvältä!
Voisinpa vaihtaa tämän +23 kelin.
Antaa sataa, tulostakaa iloinen juliste!
Huomisesta alkaen näyttäisi Helsingissä olevan aurinkoista ja +23! Kunhan aurinko paistaa ja kesävaatteissa pärjää, riittää minulle.
Kesäkuun vietin Saksassa +32 asteen helteissä, ne helteet riitti mulle. :D
Ihan hirveää:( Koko päivä stadissa: farkut, t-paita, neule ja trenssi eikä yhtään liikaa! Sitkeästi istuttiin sateessa terassilla kahvilla mutta vituttihan se.
Ainakin täällä oli jo nuo luvatut helteet hävinneet ennustuksistakin ja +27 oli vaihtunut pilviseen +21 asteeseen ja mahdolliseen vesisateeseen.