Naiset kauhistelevat salakuvaamista, mutta Facebookin nörteille avataan ihan koko elämä
Missä logiikka? Salakatselija on usein yksin, mutta Facebookin työntekijät naureskelevat yhdessä teidän koko elämänne valokuville, videoille ja kirjoituksille!
Kommentit (12)
Ööh? Eikö sillä ole eroa, mitä itse päättää itsestään jakaa ja mitä muut päättää...?
Facebookiin laitetaan itse kuvat kun salakuvaajasta ei tiedä mihin ne päätyy.
Miten paljon siellä facebookissa on työntekijöitä, kun ehtivät naureskella jokaisen julkaisuille? Etenkin kiinnostaa se, miten siellä on niin paljon luppoaikaa, kun tuollaista ehtii tehdä? Ja sitten vielä väitetään, että yksityisellä puolella ollaan tehokkaita.
Et muka näe selkeää eroaa siinä, että itse valitsee mitä laittaa ja mihin tai joku toinen toinen laittaa salaa kuvattua materiaalia sinusta, etkä tiedä mihin?
Harva varsinkaan laittaa itsestään nettiin mitään arkaluontoista tunnistettavaa materiaalia, jota salakuvatut jutut ovat yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Käyppäs ihan huvikseksi Ylilaudan erotiikka-osiossa kattomassa, mihin ne itse otetut ja nettiin ladatut teinipeili/herutuskuvat oikein joutuvat. Ei tartte mitään "salakuvaajia" kun heidän puolestaan teinit hoitaa asian ihan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyppäs ihan huvikseksi Ylilaudan erotiikka-osiossa kattomassa, mihin ne itse otetut ja nettiin ladatut teinipeili/herutuskuvat oikein joutuvat. Ei tartte mitään "salakuvaajia" kun heidän puolestaan teinit hoitaa asian ihan itsekin.
Voin kuvitella. Sipulikanavalla on samanlaista matskua mutta niissä kuvissa ei pääsääntöisesti näy naamoja.
Ja pebaa esitellään makkarankuorimaisissa trikoissa.
Vierailija kirjoitti:
No, voivoi. Edelleen on itse valinnut herutuskuvansa levitykseen. Jos joku niistä runkkumatskua saa, niin olkoot hyvä.
Edelleen, suurin ongelma on ne tapaukset jossa sivullinen ottaa ja jakaa herutuskuvan kohteen tahdosta riippumatta.
Ketkä naiset? En ole koskaan kauhistellut, enkä kyllä myöskään "avaa ihan koko elämää" facebookissa...
Luulisin että heillä on vilpittömät tarkoitusperät, eli halutaan ilahduttaa niitä facebookin nörttejäkin.
Luulisi että salakatselu olisi jo sukupuuttoon kuollut homma kun kaikenmaailman lissut laittaa joka kulmasta kuvansa nettiin.