Työpaikkailmoitus ja työhakemus
Laitoin eilen mielenkiintoisen hakemuksen menemään. Samassa kysyin lisätietoa yhdestä asiasta.
Lisätietokysymykseen ei vastattu mitään ja vastaus oli vain, että palataan mahdollisesti ensi viikolla asiaan.
Ilmeisesti ei ehkä kannata odottaa saavansa kutsua haastatteluun?
Kommentit (49)
Yleensä sovitaan melkein heti haastattelu
Työpaikkailmoituksessa annettiin ymmärtää, että asialla on kiire.
Voi olla, että hakijoita paljon , päteviäkin. Sitten ei vaivauduta vastaamaan lisätietoihin.
Olen miettinyt jos joutuu näitä hakemuksia paljonkin tehtailemaan, että laittaisi johonkin sellaisia ihan normista poikkeavia hakemuksia (ellei ole siis jokin tylsä nettilomake täytettäväksi kaikille sama). Kuva itsestä vapaa-aikana luonnonhelmassa tms. ja mahdollisimman lyhyt kirjallinen selvitys itsestä. Kuvaan voi viitata että näin saan vapaa-aikana energiaa ja jaksan sen takia töissä täysillä akuilla. Kuva kertoo paljon ja parempi jos se ei liity mitenkään tehtävään työhön.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt jos joutuu näitä hakemuksia paljonkin tehtailemaan, että laittaisi johonkin sellaisia ihan normista poikkeavia hakemuksia (ellei ole siis jokin tylsä nettilomake täytettäväksi kaikille sama). Kuva itsestä vapaa-aikana luonnonhelmassa tms. ja mahdollisimman lyhyt kirjallinen selvitys itsestä. Kuvaan voi viitata että näin saan vapaa-aikana energiaa ja jaksan sen takia töissä täysillä akuilla. Kuva kertoo paljon ja parempi jos se ei liity mitenkään tehtävään työhön.
Mä olen muokannut omasta hakemuksesta vähän erilaisen. Ei just mitään perinteistä tarinan kertomista. Silti ihmettelen, miksi ei vastattu edes lisätietoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen muokannut omasta hakemuksesta vähän erilaisen. Ei just mitään perinteistä tarinan kertomista. Silti ihmettelen, miksi ei vastattu edes lisätietoihin?
Luulisi työnantajan vastaavan lisätietoihin jos haluaa työntekijän
Olisin yllättynyt, jos kukaan on edes vielä hakemustasi edes lukenut.
Aika usein on miltei heti sovittu haastattelusta kun hakemuksen laittanut menemään.
Automaattikuittaus, että hakemus on tullut perille.
Kysymyksiä ei laiteta hakemukseen, ne kysytään erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo aiemmin kysynyt , mutta ei vastattu. Oli vielä esitetty ilmoituksessa mihin lisätiedot laitetaan
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut automaattikuittaus tämä
Jos ei vastata niin ei tule hyvä kuva työnantajasta. Ehkä sieltä ei ensi viikolla mitään kuulukaan.
Mulle tulisi tyly kuva jos en saisi vastausta kysymykseeni
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Jotkut saattaa tuijottaa enemmän CV
Aika usein itse olen jäänyt valitsematta. Ei ole ilmoitettu mitään välttämättä, joskus saatettu sanoa, että palaavat asiaan myöhemmin, ja silloin jo melkeen tiennyt, että en tule valituksi edes haastatteluun.
Hyvä kun edes vastas. Kaikki ei tee sitäkään vähää
Mun cv ssä ei ole kahteen vuoteen mitään. Kai se sitten häiritsee
Siis laitoin hakemuksen mielenkiintoiseen työpaikkaan piti lukea