Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kosi joten antakaa hyviä vinkkejä hääyötä varten. Meidän odotus päättyy silloin.

Vierailija
24.07.2017 |

3 vuotta ollaan oltu yhdessä ja odotin kosintaa pitkään ja hartaasti. Kuitenkin joku kysyy, niin kerron, että mies on 33 ja minä olen pian 28. Olemme luvanneet odottaa hääyöhön, mutta nyt minusta tuntuu etten pysty koska ajatus seksistä pelottaa. Olen kuitenkin löytänyt hyvän miehen, jonka kanssa haluan olla yhdessä. Eka kerta pelottaa ja minulla ei ole haluja. En ole ikinä nähnyt miestä alasti, vain kerran ilman paitaa. Mies on antanut lupauksen olla harrastamatta esiaviollista seksiä ja minut on kasvatettu ankarasti, joten olen pidättäytynyt. Olen kertonut miehelle peloistani ja miehen mielestä se on normaalia, sillä hän taas pelkää ettei ota eteen jännityksen takia. Olen miettinyt erilaisia vaihtoehtoja, mm. alkoholia mutta en halua olla humalassa hääyönä. Pelkään, että miehellä ei seiso ja minuun sattuu, joten en halua avioliiton pilaantuvan huonon hääyön takia mutta en halua ladata meille liikaa paineita. Olemme kuitenkin molemmat kokemattomia näissä asioissa. Mikä neuvoksi?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh no. Mutta onhan näitä vaikka provo olisikin.

Vierailija
62/68 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aseksuaali?

Mitä todennäköisemmin olemme sekä minä että mies, koska kolme vuotta olemme nukkuneet vierekkäin tekemättä mitään ja pidättäytyminen on ollut helppoa. Rakkautta meillä on paljon ja jaamme samat arvot, mutta käsitykseni mukaan ns. 'normaalit' pariskunnat olisivat harrastaneet seksiä jo useita kertoja.

TODELLAKAAN ei uskovaiset asu yhdessä ennen avioliittoa. Ihan naurettava provo koko kirjoitus. Ap ei ole uskovaista nähnytkään. Ja vielä muka samassa sängyssä! Teidät olisi jo ajat sitten erotettu seurakunnasta jos teillä olisi sama osoite!

hahahah!

Hahaha itsellesi! Olen eronnut lahkosta mutta silti uskossa omalla tavalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kaikkia viestejä, joten tämä on ehkä jo mainittu, mutta sanonpa kuitenkin. Kun tunnutte olevan noin epävarmoja siitä, miten rakastelu sujuu ja onnistuu kahdelta tottumattomalta, niin olisiko mahdollista varata aika keskustelua ja opastusta varten seksuaaliterapeutilta tai -neuvojalta. Voisitte ensin käydä molemmat erikseen ja sitten lopuksi vielä yhdessä. Voisitte myös etsiä käsiinne jonkun hyvän seksioppaan, jota voisitte lueskella ja katsella.

Tosin: kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajaa. Sinä pelkäät mm. sitä, että jos et halua. Miehen tehtävä on saada sinut haluamaan, joten siksikin neuvot ovat paikallaan. Kun osaatte molemmat lämmitellä toisianne riittävästi, niin kyllä sinulla halu herää ja miehellä ottaa eteen. Kokemattomalla miehellä se vaan voi olla ohikin aika nopeasti, hyvä jos sisään ehtii. Mutta harjoitus tekee mestarin. Vielä yksi, ehkä hiukan kyseenalainen neuvo: ei olisi pahitteeksi, jos mies pääsisi ennen hääyötä muutaman kerran kokeneen naisen oppiin.

Vierailija
64/68 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tarina, eikun hillitöntä naima-onnea sitten vaan.

Vierailija
65/68 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuuden nimissä molemmat ennen hääyötä kokeneen ihmisen oppiin.

Vierailija
66/68 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut kaikkia viestejä, joten tämä on ehkä jo mainittu, mutta sanonpa kuitenkin. Kun tunnutte olevan noin epävarmoja siitä, miten rakastelu sujuu ja onnistuu kahdelta tottumattomalta, niin olisiko mahdollista varata aika keskustelua ja opastusta varten seksuaaliterapeutilta tai -neuvojalta. Voisitte ensin käydä molemmat erikseen ja sitten lopuksi vielä yhdessä. Voisitte myös etsiä käsiinne jonkun hyvän seksioppaan, jota voisitte lueskella ja katsella.

Tosin: kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajaa. Sinä pelkäät mm. sitä, että jos et halua. Miehen tehtävä on saada sinut haluamaan, joten siksikin neuvot ovat paikallaan. Kun osaatte molemmat lämmitellä toisianne riittävästi, niin kyllä sinulla halu herää ja miehellä ottaa eteen. Kokemattomalla miehellä se vaan voi olla ohikin aika nopeasti, hyvä jos sisään ehtii. Mutta harjoitus tekee mestarin. Vielä yksi, ehkä hiukan kyseenalainen neuvo: ei olisi pahitteeksi, jos mies pääsisi ennen hääyötä muutaman kerran kokeneen naisen oppiin.

Hohhoijaa. Ei todellakaan tarvita mitään seksuaaliterapeutin opastusta tai vieraita naisia. Seksiä ei tartte suorittaa vaan ihan voi rennosti ottaa ja nauttia toisesta. Seksi onnistuu kaikilta, ei se ole mitään rakettitiedettä. Mitään seksioppaita ei myöskään tarvita. Rento fiilis ja halu asiaan riittää.

Hyvää avioliiton alkua ap:lle! :)

Vierailija
67/68 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nnnnnnnnnm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se avioliitto pilaudu vaikka hääyö meniskin vähän sohlatessa. Mutta etpä sinä tosissasi ollutkaan.

Tiedän, että ensimmäinen kerta voi olla sähellystä eikä meistä kumpikaan painosta tekemään mitään mitä toinen ei halua. Jännittää vain kamalasti ja miksi en olisi tosissani?

Hitsi. Se vasta olisi ollut käänne tähän tarinaan, jos sinä haluttomana yhtäkkiä painostaisitkin jännityksestä tärisevän ukkokultasi johonkin mitä hän ei halua. Ja siksi, että et vain onnistu kuulostamaan uskottavalta. Odottaminen avioliittoon on ihan mahdollista, mutta ei ikikuunapäivänä noin kauan tuon ikäisenä. Vai... Palasiko miehesi juuri kolmen vuoden komennukselta Huippuvuorilta?

voi kuule. Oon uskovainen ja meitä ikineitsyt sinkkunaisia on TODELLA paljon. Se on harva se joka uskovan miehen löytää, siksi koska naisuskovaisia on enemmän kuin miesuskovaisia. Todella moni elää selibaatissa vielä keski-ikäisenä, 30 v. naimisiin pääsijänainen on luultavasti ihan keskiverto. Itse olen "uus-neitsyt", eläny vuosikausia selibaatissa koska ei ole miehiä tarpeesi meille naisille.

Mikä hemmetti on uus-neitsyt?! :D Näinkö te uskovaiset annatte itsellenne syntinne anteeksi; kutsumalla itseänne "uus-neitsyiksi", kun ette pystyneet vastustamaan lihanhimoanne? :) Joo, kuulostaahan se toki paremmalta olla "uus-neitsyt", kuin pantu.

Itse tykkään ajatella itseäni uus-hiv-negatiivisena.

Vierailija
68/68 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se sattuu mutta lämmitelkää hyvin, käyttäkää pienempää ennen munaa kuten sormia ja liukastetta niin kyllä se siitä. Ota ennemmin lihasrelaxanttia mutta ei niin paljoa että pissat levahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä