Mies kosi joten antakaa hyviä vinkkejä hääyötä varten. Meidän odotus päättyy silloin.
3 vuotta ollaan oltu yhdessä ja odotin kosintaa pitkään ja hartaasti. Kuitenkin joku kysyy, niin kerron, että mies on 33 ja minä olen pian 28. Olemme luvanneet odottaa hääyöhön, mutta nyt minusta tuntuu etten pysty koska ajatus seksistä pelottaa. Olen kuitenkin löytänyt hyvän miehen, jonka kanssa haluan olla yhdessä. Eka kerta pelottaa ja minulla ei ole haluja. En ole ikinä nähnyt miestä alasti, vain kerran ilman paitaa. Mies on antanut lupauksen olla harrastamatta esiaviollista seksiä ja minut on kasvatettu ankarasti, joten olen pidättäytynyt. Olen kertonut miehelle peloistani ja miehen mielestä se on normaalia, sillä hän taas pelkää ettei ota eteen jännityksen takia. Olen miettinyt erilaisia vaihtoehtoja, mm. alkoholia mutta en halua olla humalassa hääyönä. Pelkään, että miehellä ei seiso ja minuun sattuu, joten en halua avioliiton pilaantuvan huonon hääyön takia mutta en halua ladata meille liikaa paineita. Olemme kuitenkin molemmat kokemattomia näissä asioissa. Mikä neuvoksi?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
jos mies on kokematon, niin koko homma on ohi 10 sekunnissa, varaudu siihen. Et se siitä. hahahaa, ei ole mitään odotettavaa.
No mitä sitten vaikka kävisikin noin? Mikäli mies on noin kiihottunut, on hän todennäköisesti pian valmis uusintaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali?
Mitä todennäköisemmin olemme sekä minä että mies, koska kolme vuotta olemme nukkuneet vierekkäin tekemättä mitään ja pidättäytyminen on ollut helppoa. Rakkautta meillä on paljon ja jaamme samat arvot, mutta käsitykseni mukaan ns. 'normaalit' pariskunnat olisivat harrastaneet seksiä jo useita kertoja.
Malliesimerkki, ettei pidättyvyys tarkoita keskustulua ka turvallisuutta. Näin impo ja frigidikin pääsee avikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali?
Mitä todennäköisemmin olemme sekä minä että mies, koska kolme vuotta olemme nukkuneet vierekkäin tekemättä mitään ja pidättäytyminen on ollut helppoa. Rakkautta meillä on paljon ja jaamme samat arvot, mutta käsitykseni mukaan ns. 'normaalit' pariskunnat olisivat harrastaneet seksiä jo useita kertoja.
Kyllä se Longyearbyen olisi ollut uskottavampi.
Vierailija kirjoitti:
Olisko tää provo. Onko mieskin kokematon? En uskaltaisi mennä naimisiin ilman testausta. Mutta sehän on jokaisen oma asia.
Mies on myös kokematon. Olen miehen ensimmäinen nainen ja hän on minulle myös ensimmäinen. Samoissa piireissä on muitakin pareja, jotka eivät ole harrastaneet seksiä kuin vasta hääyönä. Miksi provoilisin oikealla asialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko tää provo. Onko mieskin kokematon? En uskaltaisi mennä naimisiin ilman testausta. Mutta sehän on jokaisen oma asia.
Mies on myös kokematon. Olen miehen ensimmäinen nainen ja hän on minulle myös ensimmäinen. Samoissa piireissä on muitakin pareja, jotka eivät ole harrastaneet seksiä kuin vasta hääyönä. Miksi provoilisin oikealla asialla?
Ja muutkin parit ovat nukkuneet kolme vuotta 90 cm:n patjalla kädet peiton päällä.
Vierailija kirjoitti:
Siltä varalta että olet tosissasi... Älkää ladatko liikaa odotuksia yhteen yöhön. Edetkää rauhassa, seksi on muutakin kuin yhdyntä. Katselkaa ja kosketelkaa toisianne, tutustukaa rauhassa toistenne kehoihin, tehkää niin kuin tuntuu hyvältä. Ei se pelkkä mekaaninen sisään-ulos -liike ole kuin yksi osa seksielämää, eikä kukaan tiedä eikä avioliittonne menetä merkitystään, vaikka ette siihen asti heti pääsisikään.
Kiitos tuesta. Olen tosissani ja olen keskustellut asiasta tulevan mieheni kanssa siinä toivossa että turha jännitys poistuisi ja olemme miettineet hääyötä paljon. Oli jännitystä sitten kuinka paljon tai vähän tahansa niin eiköhän se hyvin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se avioliitto pilaudu vaikka hääyö meniskin vähän sohlatessa. Mutta etpä sinä tosissasi ollutkaan.
Tiedän, että ensimmäinen kerta voi olla sähellystä eikä meistä kumpikaan painosta tekemään mitään mitä toinen ei halua. Jännittää vain kamalasti ja miksi en olisi tosissani?
Hitsi. Se vasta olisi ollut käänne tähän tarinaan, jos sinä haluttomana yhtäkkiä painostaisitkin jännityksestä tärisevän ukkokultasi johonkin mitä hän ei halua. Ja siksi, että et vain onnistu kuulostamaan uskottavalta. Odottaminen avioliittoon on ihan mahdollista, mutta ei ikikuunapäivänä noin kauan tuon ikäisenä. Vai... Palasiko miehesi juuri kolmen vuoden komennukselta Huippuvuorilta?
voi kuule. Oon uskovainen ja meitä ikineitsyt sinkkunaisia on TODELLA paljon. Se on harva se joka uskovan miehen löytää, siksi koska naisuskovaisia on enemmän kuin miesuskovaisia. Todella moni elää selibaatissa vielä keski-ikäisenä, 30 v. naimisiin pääsijänainen on luultavasti ihan keskiverto. Itse olen "uus-neitsyt", eläny vuosikausia selibaatissa koska ei ole miehiä tarpeesi meille naisille.
Mikä hemmetti on uus-neitsyt?! :D Näinkö te uskovaiset annatte itsellenne syntinne anteeksi; kutsumalla itseänne "uus-neitsyiksi", kun ette pystyneet vastustamaan lihanhimoanne? :) Joo, kuulostaahan se toki paremmalta olla "uus-neitsyt", kuin pantu.
Näytät, että olet reipas tyttö ja otat heti peräaukkoon. Miehet tykkää reippaista tytöistä.
Olen huomannut et jotku käyttävät emojietä tekstin lisänä. Tarviko olla erillinen ohjelma ja miten saa .?
Mun kännykästä ei voi laittaa emojeita keskustelupalstalle. Joskus haluais.
Tekstarit kyl onnistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali?
Mitä todennäköisemmin olemme sekä minä että mies, koska kolme vuotta olemme nukkuneet vierekkäin tekemättä mitään ja pidättäytyminen on ollut helppoa. .
Veikkaan, että pidättäytyminen tulee olemaan teille helppoa jatkossakin. Ei ole helppoa hypätä vuosia kestäneestä seksuaalisesta pidättäytymisestä aktiiviseen seksielämään, ikäänkuin kaikki muuttuisi naimisiinmenon myötä.
Tiedän yhden tapauksen, jossa luterilainen "tosiuskovainen" nainen vaati pidättäytymistä ja hääyönä miehelle selvisi, että nainen on ns. löysävärkki.
No mies masentui. En tiedä ovatko enää yhdessä.
Minäkin odotin ihan muuta mutta se oli äkkiä ohi joten ei siinä oikeastaan tajunnut mitään. Minä ja mies oltiin molemmat neitsyitä kun alettiin seurustelemaan, seksiä oli aika pian siitä. Muutama sekunti siinä kesti ja kyllä se vähän sattui mutta hyvä kokemus jäi, nykyään seksi sujuu ilman ongelmaa. Eka kerta ei koskaan ole täydellinen vaikka sitä voisi kuvitella kuin jossain elokuvassa mutta niin se ei mene.
Häh, outo provo. Oikein että nukutaankin kädet peiton päällä ja aikuiset ihmiset raportoivat ystäväjengissään tämän muille? Tsiisus. Ihan riittäisi sekin, että ei olla harrastettu sitä tason tieto... Jos siis pidättäytyminen puheenaiheena.
Naimisiin mennessämme mekin olimme molemmat kokemattomia, ikää 33 v. Olimme seurustelleet alle vuoden. Vuokrasimme viikoksi mökin korvesta, jotta voisimme varmasti olla kaksin näkemättä muita. Siellä aloimme vähitellen tutustumaan toisiimme, vasta kolmantena päivänä rakastelimme. Olihan se vähän sähläämistä, mutta valtavan hauskaa meillä oli, eikä meistä kumpikaan jännittänyt. Miksi olisi pitänyt, oma ukkohan se siinä vain oli.
Sus siunakkoon,oletko tosiaan nähnyt miehen joskus ilman paitaa?
Minulle pisti silmään aloituksessa se, että alkoholi voisi auttaa, mutta ei halua olla humalassa.
Miksi ihmeessä aina ajatellaan, että alkoholi = känni???
Kyllä minä ap:na ostaisin pullon shampanjaa. Se on kiva esileikki maata ja katsella ja siemailla juomaa. Ja jos humalaa pelkää, niin juomisen voi jättää lasilliseen.
Kolmen vuoden seurustelu on todella pitkä aika. En minäkään usko, että seksielämänne tulee koskaan olemaan mitenkään huippuaktiivista. Korkeamman lipidon omaavat ihmiset eivät olisi jaksaneet odottaa kolmea vuotta. No, pääasia, että molemmat ovat samoilla linjoilla!
N48
Tosi rakkaus odottaa. Hyvä, kun olette jaksaneet odottaa :)
Rauhassa tutustutte toisiinne. Mitään kiirettä teillä ei ole.
Tsemppiä ja onnea yhteiselämäänne 💞
Sanoisinpa tuohon että olkoon seksikkään hääyönne jälkeenkin kodissanne ilo, onni, rauha, suola, leipä ja kauha. Paljon onnea yhteiselle taipaleelle ja paljon iloa ja kaikkea hyvää elämäänne!
Siltä varalta että olet tosissasi... Älkää ladatko liikaa odotuksia yhteen yöhön. Edetkää rauhassa, seksi on muutakin kuin yhdyntä. Katselkaa ja kosketelkaa toisianne, tutustukaa rauhassa toistenne kehoihin, tehkää niin kuin tuntuu hyvältä. Ei se pelkkä mekaaninen sisään-ulos -liike ole kuin yksi osa seksielämää, eikä kukaan tiedä eikä avioliittonne menetä merkitystään, vaikka ette siihen asti heti pääsisikään.