Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tätä naisvihaa

Vierailija
24.07.2017 |

Olen tällainen tavismies, duunari. Ihmettelen tätä hirveää naisvihaa ja katkeruutta tällä palstalla, ja joka paikassa missä netissä vaan kommentointi on mahdollista.

Ymmärrän täysin, ettei maailma ole reilu ja olen erittäin hyvin tietoinen siitä faktasta, että tämä maa on täynnä yksinäisiä miehiä. Naisiin pettyneitä, omassa itsesäälissään vellovia, pohjimmiltaan hyviä ihmisiä.

Haluaisin huomauttaa kuitenkin, ettei naisten vihaaminen paranna teidän tilannettanne millään tavalla. Syy sille, että ette ole löytäneet kumppania tai olette pettyneet rakkauteen, löytyy aina (myös) peilistä.

Tänään, taas kun yksinäisenä, rakkauteen ja naisiin pettyneenä ja heitä vihaavana aloittelet kirjoittelemaan vihaisia viestejäsi itsellesi jotenkin myyneenä sen ajatuksen, että se parantaa oloasi...

Minulla on ehdotus.

Tänään, mies, katso sinne peiliin, mitä sieltä katsoo. Kysy, mitä sinä voisit tehdä toisin? Voisitko käyttää tuon kaiken energian vaikka johonkin, johonkin joka parantaisi sinun viehättävyyttäsi naisten silmissä? Olisikohan siihen jokin syy miksi sinä et viehätä naisia? Mitä voisit tehdä asialle?

Ugh, olen puhunut.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha tulee siitä että naiseen ei suhtauduta tämän itsensä takia merkityksellisenä ihmisolentona vaan arvioidaan häntä lähtökohtaisesti ainoastaan mahdollisena seksuaalisten tarpeiden täyttäjänä.

Hyvä, jos näin on, niin nainenhan on itse syyllinen siihen, koska ei pysty tarjoamaan miehille muuta kuin seksuaalisuuteen salasana eikä älyllisyyttä.

Eli se siitä.

Vierailija
122/128 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vihaan auttaa, kun kohtaa aidosti toisia ihmisiä, auttaisi noita naisvihaajia kun ryömisivät kellarista ulos edes kerran vuodessa. Tällä foorumilla myös trollataan aika paljon, joten ota nyt sitten selvää onko joku edes tosissaan. 

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin voimme huomata, ihan sekaisin tuo porukka on jotka jauhaa naisista täälläkin.  

Vierailija
124/128 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitti, ap. Olet vain joku yh-mamma joka yrittää provota ja keksit esittää "duunarimiestä" oman turhautumisesi vuoksi.

Koeta nyt vaan hyväksyä se, että olet idiootti. Ämmä. Lehmä. Vitunkantoteline. Ynnä muuta, mitä oletkin jo kuullut useaan kertaan surkean elämäsi aikana.

Montako kertaa sinäkin olet täällä märissyt olevasi liian hyvä ja kiltti tähän maailmaan? Lue kerrankin tuo tekstisi ulkopuolisen silmin.

Vierailija
125/128 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ɐɐʇʇǝןnɹ ɐıɹıdɯǝ kirjoitti:

˙ʇı ɥʇıʍ ןɐǝp ˙uǝǝsıɯnsnɐן uǝpnnʇoʇ uɐɐʌ 'uɐɐɥıʌsıɐu uǝǝsıʇdʎɹʞ uääʞuıɥıɯ ʎʇsıןןʎʎs uǝ 'äıɥǝıɯäuuäɾ ıoɹǝɟǝɹd ɐɾ ɐɾǝʞuɐʌ äsuǝıʇʇǝıʌ uo ɐʇsısıɐu ɐso uıɹnns äʇʇǝ uɐǝʇoʇ unʞ ˙ıʇuıoɹǝɟǝɹd uǝʇsǝıɯäuuäɾ ɐdɐʞʞıɐʌ ʇʎu äuıʞʞɹǝɯısǝ ˙ɐısʞnɐdɯǝʇ ɐʇıɐdɐʌʎןä uısʎäʇ snʞsoɾ uǝʇsıɐu ıosıʇıɹʞ ıʇsɐɯoʇʇoʞɥııʞ äʇʇǝ ɐɐɥıʌsıɐu ǝןo ıǝ ǝs uääʞuǝǝןןǝpǝ

Olet toki trolli, mutta ilmeisesti noin ajattelevia on olemassa.. Vai onko? Ovatko he kaikki trolleja? Alkaa tuntua siltä. Vastaan silti, koska se huvittaa minua.

Hyvin harva aikuinen nainen preferoi jännämiehiä. Tietenkin jos etsit naisseuraa alaikäisistä tai muuten hyvin nuorista naisista, joille ei ole vielä muodostunut omaa miesmakua, niin onhan se mahdollista. Siinä olen saamaa mieltä, että on olemassa sinisilmäisiä naisia, joihin lipevä puhe vetoaa ja jotka lankeavat kaikenlaisten hyväksikäyttäjien ansaan. Tunnen sellaisia itsekin. Suurin osa naisista on kuitenkin kimpassa ihan normaalin miehen kanssa. Baareissa nuo lirkutteluja kuuntelevat sinisilmät ovat toki yliedustettuja ja ehkä tapaat lähinnä heitä. Osa ei myöskään ole niin typeriä kuin sinä luulet. He tietävät kyllä olevansa tekemisissä jännämiehen kanssa. Se ei kuitenkaan haittaa heitä, sillä ovat seksiä etsiviä jännänaisia eivätkä sinisilmiä ollenkaan. Häiritseekö heidän hauskanpitonsa sinua? Jos mies puhuukin jälkikäteen heistä jakorasioina niin voin vakuuttaa, että tämä naisryhmä ei piittaa pätkääkään. He pitävät hauskaa täysin riippumatta muiden ajatuksista ja nauravat vanhanaikaiselle madonna-huora -jaottelulle. Syövät luultavasti sinunlaisiasi miehiä aamupalaksi.

Jos väität, että suuri osa naisista tekee tietynlaisia valintoja siksi, että ovat naisia, niin kuulostaa kyllä erehdyttävästi naisvihalta. Suurin osa tekee nimittäin hyviä valintoja elämässään. Oli kyseessä sitten nainen tai mies.

Rautalangasta vääntäen... Voit kritisoida yksittäisen naisen huonoja valintoja ilman, että kirjoitus on naisvihaa. Siltikin on typerää aatella, että sinun valintasi on oikea ja hänen väärä. Jokainen kun on vapaa valitsemaan, miten elää elämäänsä ihan kysymättä lupaa sinulta. Ärsyttääkö tämä kontrollin menettäminen naisiin sinua? Ärsyttääkö elää miehenä sellaisena aikana, jona naisetkin ovat yksilöitä eivätkä objekteja. Taitaa ärsyttää. Ja siitä tässä on lopulta kyse.

Vierailija
126/128 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä foorumilla vihaisimpia,kateellisimpia,vahingoniloisimpia ja katkerimpia ovat naiset ellei sitten täällä ole lauma äijiä , jotka esiintyvät todella vakuuttavasti sellaisina.

Olen huomannut saman. Aika huvittavaa ja vahvistaa vanhan sanonnan, että nainen on naiselle susi.

Vierailija
127/128 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisviha tulee siitä että naiseen ei suhtauduta tämän itsensä takia merkityksellisenä ihmisolentona vaan arvioidaan häntä lähtökohtaisesti ainoastaan mahdollisena seksuaalisten tarpeiden täyttäjänä.

Hyvä, jos näin on, niin nainenhan on itse syyllinen siihen, koska ei pysty tarjoamaan miehille muuta kuin seksuaalisuuteen salasana eikä älyllisyyttä.

Eli se siitä.

Jos ei ole tarjota kuin limainen (ja väljä) reikä niin on turha odottaa arvostusta.

Vierailija
128/128 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia kyllä noi "MÄÄRITELKÄÄ NAISVIHA!!!!" -kommentit. Satunnainen palstalainen ei ole äitisi tai isäsi, jonka pitää sinulle kädestä pitäen kertoa mikä on oikein tai väärin. Itse en esim. jaksa määritellä naisvihaa jankkaajalle, koska perusteellinen minkä tahansa asian määrittely olisi sitä, että etsitään netistä wikipedia -artikkelia tai vielä ennemmin tutkimuksia, joiden "naisviha" -sanan määritelmää tulkitaan palstan kirjoittelujen kontekstista.

Ei kukaan jaksa nähdä sellaista vaivaa, koska jankkaajia miellyttävää lopputulosta sillä tuskin olisi. Vähän sama kun käskettäisiin vaikka määritellä jonottaminen. Jokainen käsitteen tietää, ja ymmärtää, että aihe voi olla tulkinnanvarainen. Normaalit ihmiset eivät vaadi asian määrittelyä, koska osataan itsekin ottaa selvää jos ei jo tiedetty mitä jonottamisella tarkoitetaan. Lisäksi asia on lähes kaikille itsestäänselvyys, joten sitä ei jakseta edes sen kummemmin miettiä.

Voit miettiä, että jos et ymmärrä termiä naisviha, silti keskustelet aiheeseen liittyvässä keskustelussa, saat ehkä 5 tykkäystä ja 50-100 alapeukkua.... Niin oletkohan sinä väärässä vai ne sata muuta? Tottakai myös marginaalissa voi olla oikeassa, mutta silloin se marginaalissa oleva on kyllä se joka on vastuussa väittämiensä todistamisesta, etenkin kun puhutaan näin itsestäänselvästä asiasta.

Jos et tiedä mitä on naisviha, Googleta, lue artikkeleita, tutustu aiheeseen, älä kysy satunnaisilta vauvapalstalaisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi