Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###Syyskeijujen viikonloppupino###

01.04.2006 |

Ajattelin nyt lauantaiks ja sunnuntaiks aloittaa uuden pinon.

Öttis

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä kun suunnittelin että oltais koko perhe lähdetty ulos kävelylle. Kävin koiran kanssa äsken ulkona ja ei siellä viitti yhtään ylimmääräistä olla. Taidetaan vaan kaupoissa lähteä käymään. Vois mennä ton uuden anttilan kodin 1 katsastamaan.

Liikeistä: nyt tunnen joka päivä liikeitä useaan otteeseen. Esikoisen kanssa aloin liikkeitä tuntemaan vasta rv22+ ja poitsu oli aina tosi rauhallinen masussa, ei kovin paljoa potkinut. Tää masuasukki vaikuttais olevan ihan eri maata.

Pahoinnvoinnit on taas helpottamaan päin. Jospa ne nyt vaikka pysyis kokonaan poissa.

Kovasti odotan torstain rakenneultraa. Kumpa kertoisivat vauva sukupuolen. Päätin että jos saadaan tietää että tulokas on tyttö niin ei oteta äp. Se on kyllä sen verran poikamainen ja kun meillä on 04 pakkaus jossa haalari on myös vaaleansininen.

Haluaisin sen 05 pakkauksessa olleen makuupussin, se on aivan ihana.

Jaahaas vaavilla alkoi jumppatuokio masussa.

Nyt meen suihkuun jotta päästään liikenteeseen.

Öttis, poitsu 1v6kk & masutoukka rv 18+3

Vierailija
2/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 18. viikko on ollut kyllä siitä kiva, että liikkeet on tuntuneet joka päivä. Viime viikolla mulla ei liikkeitä vielä tuntunut oikeastaan ollenkaan, mutta heti kun alkoi tää viikko, niin päivittäin on tuntuneet. Ei pääse paniikki iskemään :-). Eilen illalla kun rupesin nukkumaan, niin masussa oli oikein kunnon möyrintä. Nytkin tuntuu aivan selvät liikkeet. Ei näistä voi olla kuin onnellinen. Toivottavasti tätä onnea nyt sitten kestäisikin vielä ainakin se 20 viikkoa.

Joku kysyi aiemmin, että tuntuuko muista, että äh, taas näitä samoja raskausvaivoja jne. Itse asiassa ei ole yhtään tuntunut siltä, vaikka viidettä odotan. Noitten neljän km:n jälkeen olen aivan kuin saanut esikoisen odotuksen uudestaan takaisin. No, eihän tämä nyt tietenkään aivan sama asia ole, mutta sinne päin kuitenkin ;-).

Hauskaa viikonloppua kaikille! Pakko alkaa touhuta, että sais jotain tänäkin päivänä aikaan.

neronja rv17+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä masusta joku mukellus tänä aamuna tuntui :)

Onneksi. Jotenkin hassuinta on, etten ollenkaan muista miten aiemmissa raskauksissa on mennyt ja siksi olen aina ihan varma että nyt on joku vinossa. No, toivottavasti tilanne mullakin tästä vaan paranee ja liikkeitä tuntis jo joka päivä eikä vaan joka toinen.

Kamala ilma ulkona, koko aamun satoi ihan aitoa vettä, nyt ulkona on niin turkasen märkää, ettei hirveesti tee mieli nenäänsä ulos laittaa.

Minjuska

Vierailija
4/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kyllä tunsin yhtäkkiä jonkun pienen oudon " muljahduksen" , jollaista en kyllä ole koskaan ennen tuntenut. Olisiko se nyt niitä liikkeitä? Miltä ne liikkeet sitten tuntuu?

On tää jännää kun kaikki on niin uutta, esikoinen siis tulossa ja viikolla 18 ollaan menossa..

Meillä on rakenneultra viikon päästä, me päätettiin että ei selvitetä vauvan sukupuolta, se saa olla sitte yllätys! Kyllä välillä tekis mieli ottaa selville, mutta mies on asiassa aika ehdoton..

Eipä tuo ilma tosiaan hirveän mukavalta näytä, taitaa jäädä ulkoilut kauppareissuun. Hauskaa viikonlopun jatkoa kuitenkin!

terv. kerion

Vierailija
5/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Inkuli taisi eilen kysellä kesälomamatkasuunnitelmista. Olen lähdössä vielä kesäkuussa kahdeksi viikoksi Keski-Eurooppaan, jos ei mitään ongelmia tule siihen mennessä. Lennot olen jo varannut. Lento on onneksi lyhyt, alle kolme tuntia. Mies on ulkomaankomennuksella Keski-Euroopassa, joten matkustelemme säännöllisin väliajoin vuorotellen Suomen ja komennusmaan väliä.

(.): Maha on jo nyt sen verran pullahtanut, että ihmiset ihmettelevät, minkä kokoiseksi ehdin vielä paisua syyskuuhun mennessä... Olen tuntenut hyvin hentoisia liikkeitä jo jonkin aikaa, mutta eilen ne voimistuivat selvästi ja tuntui siltä kuin sammakko hyppisi sisuksissa. Masussa tuntui olevan kovin aktiivinen päivä menossa. Tänään on ollut taas rauhallisempaa.

Hauskaa viikonlopun jatkoa!

terveisin

Toukka06 rv 17+1

Vierailija
6/11 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans ollu silmä ja korva tarkkana että mitä masus tapahtuu, pieniä muljahduksia tuntuu aina välillä mutta olisko ne sitten pipanan liikkeitä?! Tiistaina neuvola niin täytyy taas vaivata tätiä tyhmillä kysymyksillä! Kyllä se aika vaan kuluu nopeesti, pian jo saa täytellä kelan lappuja, osaako joku kertoa kuinka kauan menee kun on laput lähetetty että saa äitiyspakkauksen?

Onko joku muu joka ei vielä ole saanut kerrottua sukulaisille? Mä en oo saanu suutani auki enkä taidakkaan saada! En vaan uskalla mennä sanomaan kun kuitenki saan kauheen itkukohtauksen! Toissapäivänä itkin 2 tuntia putkeen, älkää kysykö miks! Onko muilla ollu samaa?

Vierailija
7/11 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa84 & Pipana, Rv 16+3

Vierailija
8/11 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitanpa muutaman rivin kun on keijurintamalla ollut hiljaisempi viikonloppu.

ODOTUSAJAN VAIVAT: Tämän kolmannen raskauden myötä tuntuu että erilaiset liitoskivut ja kolotukset ovat olmaantuneet aiemmin kuin esim. toisessa raskaudessa. Viimeksi muistelen että esim. kenkien jalkaan laitto, niin että paino oli toisella jalalla alkoi ttuntua ilkeältä n. rv 30->. Pientä kuvotusta on myös minulla esiintynyt ohimennen, hampaiden pesu saattaa edelleen saada yökkäämään jne. Kahvi ei edelleen maistu, miten teillä muilla?

VAUVAN LIIKKEET: Pieniä töytäisyjä tuntuu silloin tällöin mutta pian toivottavasti säännöllisesti ja päivittäin. Pari kertaa on liikkeet tuntunut vatsan päältä kädellä koittaessa :-)

KESÄLOMASUUNNITELMAT: Kesä vietetään varmaan kin lyhyitä sukulaisveirailuja lukuunottamatta kotipuolessa ja mökillä. Pieni irtiotto arjesta tehdään, kun lähdetään pitkäksi viikonlopuksi Roomaan miehen kanssa kahdestaan :-) Tuolloin minulla on n. rv 21, joten eiköhän sitä pienin tauoin jaksa pari päivää kävellä kaupungilla ja katsella nähtävyyksiä.

OPISKELU: Inkuli taisi viime viikolla kirjoittaa ja mainita että opiskelee ilpapuolella amk:ssa. Itselläni on sama tilanne, päivisin hoidan poikia kotona ja iltaisin yritän jaksaa käydä opiskelemassa. Tähän aikaan keväästä meinaa vaan motivaatio olla vähän hukassa...

OMA NAPA: Edellisestä neuvolakäynnistä on jo 3 viikkoa ja vasta atulevan viikon perjantaina pääsen pitkästä aikaa kuuntelemaan sydänääniä jne. Tuntuu että painoa on tullut salakavalasti lisää, joten hyvä saada tilannetietoja. Miten teillä muilla kolmannen tai useamman lapsen odottajilla, tuntuuko että painoa tulee tässä odotuksessa herkemmin?

Eipä muuta kuin mukavaa sunnuntain jatkoa ja hyvää alkavaa viikkoa!

moisku rv 17+6

Vierailija
9/11 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa taisi kysellä, että joko sukulaisille on kerrottu tulevasta vauvasta.

Luulen että tulevat isovanhemmat ovat kiitettävästi hoitaneet tuon tiedottamisen :-) Enemmän itseäni jännittää ilmoittaa työpaikkaan että jään kolamanen kerran äitiyslomalle, toisin sanoen hoitovapaa jatkuu äitiyslomana :-o. Pieni juttuhan tuo pitäisi olla, mutta olen rakentanut siitä itselleni ison kynnyksen, kun tunnen esimieheni...

Vierailija
10/11 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppua täältäkin!

Esikoinen meni just päikkäreille ja kuopus on isänsä kanssa makkarissa touhuamassa, joten ehdin hieman tulla tännekin rustailemaan.

Moisku kyseli, että onko raskaudessa nyt enemmän vaivoja

kun ei odota enää esikoistaan. Mulla on hassua kyllä, just päinvastoin kuin Moiskulla. Eli vaivoja ei ole nimeksikään, tuntuu välillä ettei olis edes raskaana, ellei toi vatsakumpu paljastaisi sitä. Lisäksi painoakin on tullut vähemmän kuin viimeksi. Täytynee vaan olla onnellinen tästä olotilasta ja pitää peukut pystyssä, että se jatkuisi mahdollisimman kauan!

Nyt tuli kuopus " sähläilemään" tänne koneelle, eli pakko lopetella...Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Mäkimeirami rv 17+2 ja pojat 02 sekä 05

Vierailija
11/11 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausvaivoista, Mäkimeiramin tavoin minullakin tämä kolmas odotus on aijempiin verrattuna ollut (tähän saakka) vaivattomampi ja menee selvästi " siinä sivussa" . Tosin onhan raskaus vielä sen verran alkuvaiheessa että voin pian olla ihan kamalan vaivainen ;-)

Kävin eilen Jumbossa etsimässä odotusajan vaatteita, mutta aika laihoin tuloksin. Yhden paidan ostin, mammahousut oli kaikki ihan kamalia minun päälläni. Bebesin sivuilta löytyi kivat farkut, mutten millään raaskisi investoida 80 euroa housuihin, joiden käyttöikä on vain puoli vuotta! Täytyy pärjätä toistaiseksi noilla aijemmilla, vaikken yhtään tykkää niistä *plääh*

Mukaan tarttui ensimmäiset vauvanvaatteet (ekat siis tälle pikkuiselle) ja äsken huusin huuto.netistä lisää :)

Miisa, minäkään en ole kauheasti vielä sukulaisille (tai ystäville) raskaudesta kertonut, vanhemmilleni+sisarille kyllä ja yksi tädeistäni arvasi raskauden, joten en kieltänytkään. Varmaan enemmän vasta sitten kun vatsa alkaa todella näkyä.

Mayella 14+4