Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitää ponnistella ollakseni normaali ja kiva ihminen. :( Pystyn siihen, mutta se vie voimavarojani.

Vierailija
24.07.2017 |

Ja on ikävää kun ei voi olla täysin oma itsensä oikein missään seurassa. Koska käytöstavat. Ja eipä olisi ystäviäkään jos käyttäytyisin kuten mulle luontevaa on. :( Harmillista, koska teeskenteleminen ei ole antoisaa. Olisi ihanaa, jos luonnostani olisin ystävällinen, hauska, kiva, seurallinen.

Oikeasti olen jurottava mököttäjä, välillä tosi hiljainen, tykkään tuijottaa ihmisiä, en tykkäisi aina osallistua keskusteluihin vaan mielelläni vajoaisin omiin ajatuksiini. Tykkäisin myös huonoina päivinä piikitellä ihmisiä ilkeästi. Näin en toki voi käyttäytyä, joten on tsempattava.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pysty.

Ainut ystäväni on aviomieheni.

En myöskään pysty haaskaamaan voimavarojani muihin ihmisiin.

Eivät vain ole sen arvoisia, jokainen ystäväni on lyönyt puukon selkään, siksi en enää vaivaudu.

Vierailija
2/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet lievä asperger vai olisiko tourette

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko löytää kaltaisia? Siedätkö, jos joku seurassasi möllöttää hiljaa ja puuhailee omiaan tai tarjoaa turhan rehellisiä arvioita olemisistasi ja tekemisistäsi?

Vierailija
4/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa elämäsi köyhää. Mutta ihan rauhassa, en usko, että häiritset ketään ja yksikään sinua puolta minuuttia enempää miettii vaikka mitä tekisit ja sanoisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä