Miksi jotkut 20+ vuotiaat naiset laittavat herutuskuvia itsestään nettiin?
Lähinnä instagramissa löytyy. Ihan perheellisetkin ja normaaleilta vaikuttavat. Mitäs heidän mieskin sanoo tuosta?
Kommentit (15)
En edes tiedä, mikä on herutuskuva.
Instahan on prostituotujen esittelypaikka. Se on sellainen julkinen salaisuus että naiset käyttää sitä lähinnä itsensä mainostamiseen. Halutaan löytää sugar daddyjä jotta olisi varaa käsilaukkuihin, etelän-matkoihin, autoon, eiran vuokrakämppään jne. Meno on mennyt sellaiseksi että tavalliset tytötkin tekevät nykyisin noita juttuja. Ei edes ole väliä jos on poikaystävä, aviomies tms. Netin kautta pystyy diskreetisti asiat hoitamaan ilman että kukaan saa selville.
Sitten jos vielä onnistuu saamaan tarpeeksi seuraajia niin saa sponssirahaa kun välillä vilauttaa ja kehuu tuotteita niissä kuvissa. Harva siinä kuitenkaan onnistuu.
Enemmän ihmettelen näitä 45+ herutuskuvien ottajia. Esim. Susanna Penttilä. Naurettavaa sanon minä.
Huh huh, susanna penttilän instassa on kyllä kaikki kliseet. Applen tuotteet, merkkilaukku, pariisin matka, etelänmatka, ferrari, kermaan tehdyt kuviot, koirakuono ja korvat lisäykset kasvoihin, punttisalikuvia ja mitähän nyt niitä muita on.
On kyllä akka jämähtänyt 20 veen tasolle.
Eikös noilla haeta kuolaavia kommentteja, joiden avulla voi sitten pönkittää omaa (heikkoa) itsetuntoa?
Heruttajanaiset ovat aivan parhaita! Arvostan ja tykkään, kun oma puolisonikin laittaa seksyjä belfiekuvia instaansa. Jos teitä ahdasmielisiä ahdistaa, niin miksi katsotte.Minua lähinnä oksettaa seksittömyys teidän kuvissanne, joten skippaan ne mielelläni.
Sitten kun noiden tyttöjen aivot kehittyy ja he lukevat itsensä 30 vuotiaina kauppatieteenmaistereiksi ja saavat työpaikan suuren kansainvälisen yhtiön johdosta niin KYLLÄ KETUTTAA kun piti kuvata ja olla niin munapää että laittoi itsensä nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Heruttajanaiset ovat aivan parhaita! Arvostan ja tykkään, kun oma puolisonikin laittaa seksyjä belfiekuvia instaansa. Jos teitä ahdasmielisiä ahdistaa, niin miksi katsotte.Minua lähinnä oksettaa seksittömyys teidän kuvissanne, joten skippaan ne mielelläni.
Hieno arvostuksen kohde tosiaan...not...Kertoo sinusta aika paljon miten naisista ajattelet. Mutta samalla tavalla tietty kaikki huomioh****t ajattelevat itsestään. Hyvä belfie ja tyhmä pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno arvostuksen kohde tosiaan...not...Kertoo sinusta aika paljon miten naisista ajattelet. Mutta samalla tavalla tietty kaikki huomioh****t ajattelevat itsestään. Hyvä belfie ja tyhmä pää.
Taidat olla ruma ja ennenkaikkea tylsä tapaus! Hyvä mennä haukkumaan tyhmäksi tuntematta ja jos ei sovi sinun ahtaaseen arvomaailmaan. Voitko olla yhtään juntimpi?😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla ruma ja ennenkaikkea tylsä tapaus! Hyvä mennä haukkumaan tyhmäksi tuntematta ja jos ei sovi sinun ahtaaseen arvomaailmaan. Voitko olla yhtään juntimpi?😀
Mun ei tarvitse kerätä huomiopointseja kuvien kera,saan niitä ihan muutenkin. Joten en kai sitten mikään rumilus ole:) Ja mulle ihan riittää sekin,että mun mies taputtelee mua pyllylle.Kyllä se kertoo joko itsetunnon puutteesta tai tyhmyydestä,et laittaa tissi-ja peppukuvia nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno arvostuksen kohde tosiaan...not...Kertoo sinusta aika paljon miten naisista ajattelet. Mutta samalla tavalla tietty kaikki huomioh****t ajattelevat itsestään. Hyvä belfie ja tyhmä pää.[/quote
Taidat olla ruma ja ennenkaikkea tylsä tapaus! Hyvä mennä haukkumaan tyhmäksi tuntematta ja jos ei sovi sinun ahtaaseen arvomaailmaan. Voitko olla yhtään juntimpi?😀Mun ei tarvitse kerätä huomiopointseja kuvien kera,saan niitä ihan muutenkin. Joten en kai sitten mikään rumilus ole:) Ja mulle ihan riittää sekin,että mun mies taputtelee mua pyllylle.Kyllä se kertoo joko itsetunnon puutteesta tai tyhmyydestä,et laittaa tissi-ja peppukuvia nettiin.
Et OIKEASTI voi olla noin yksinkertainen, no jatka elämää pikkuruisessa kuplassasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno arvostuksen kohde tosiaan...not...Kertoo sinusta aika paljon miten naisista ajattelet. Mutta samalla tavalla tietty kaikki huomioh****t ajattelevat itsestään. Hyvä belfie ja tyhmä pää.[/quote
Taidat olla ruma ja ennenkaikkea tylsä tapaus! Hyvä mennä haukkumaan tyhmäksi tuntematta ja jos ei sovi sinun ahtaaseen arvomaailmaan. Voitko olla yhtään juntimpi?😀Mun ei tarvitse kerätä huomiopointseja kuvien kera,saan niitä ihan muutenkin. Joten en kai sitten mikään rumilus ole:) Ja mulle ihan riittää sekin,että mun mies taputtelee mua pyllylle.Kyllä se kertoo joko itsetunnon puutteesta tai tyhmyydestä,et laittaa tissi-ja peppukuvia nettiin.
Et OIKEASTI voi olla noin yksinkertainen, no jatka elämää pikkuruisessa kuplassasi!
Sulla meni tunteisiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, susanna penttilän instassa on kyllä kaikki kliseet. Applen tuotteet, merkkilaukku, pariisin matka, etelänmatka, ferrari, kermaan tehdyt kuviot, koirakuono ja korvat lisäykset kasvoihin, punttisalikuvia ja mitähän nyt niitä muita on.
On kyllä akka jämähtänyt 20 veen tasolle.
Joo, en kyllä itsekään ymmärrä. Mutta toisaalta mitä se muille kuuluu, vaikka hän on jämähtänyt parikymppisen tasolle? Antaa ihmisten elää tyylillään, kun ei se ole muiltakaan mitenkään pois.
Syytä en tiedä, mutta kamala myötähäpeä
N19