Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin serkkuni miehen vieraan naisen seurassa: (

Vierailija
22.07.2017 |

Olimme illalla syömässä parin kaverin kanssa. Ravintolasta lähtiessämme kävelimme samassa yhteydessä olevan kahvilan ohi. Siellä näin serkkuni miehen läheisissä tunnelmissa jonkun vieraan naisen kanssa (pitivät käsistä silleen pöydän yli).

Mies ei nähnyt kai minua. Olen serkkuni kanssa hyvä kaveri ja olen heidän lastensa kummi. Pitääkö olla puuttumatta asiaan vai mitä tekisin. Tiedän että heillä on ollut vaikeaa kuten monilla pikkulasten vanhemmilla :( Toivoisin että olisin erehtynyt henkilöstä mutta olen sataprosenttisen varma.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä, minä ainakin haluaisin tällaiset jutut mielellään kuulla.

Vierailija
2/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro serkulle, niin saavat sopia asiansa reilusti.

Ei perheenisällä ole oikeutta pettää vaimoaan ja lastaan roikkumalla salaa muiden naisten kimpussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit napannut kuvan.

Vierailija
4/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys serkkuusi että joko hän kertoo tai sinä kerrot.

Vierailija
5/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme illalla syömässä parin kaverin kanssa. Ravintolasta lähtiessämme kävelimme samassa yhteydessä olevan kahvilan ohi. Siellä näin serkkuni miehen läheisissä tunnelmissa jonkun vieraan naisen kanssa (pitivät käsistä silleen pöydän yli).

Mies ei nähnyt kai minua. Olen serkkuni kanssa hyvä kaveri ja olen heidän lastensa kummi. Pitääkö olla puuttumatta asiaan vai mitä tekisin. Tiedän että heillä on ollut vaikeaa kuten monilla pikkulasten vanhemmilla :( Toivoisin että olisin erehtynyt henkilöstä mutta olen sataprosenttisen varma.

No kysyt äijältä että näkikö sut raflassa kun sä näit hänet ja kukas olikaan seuralainen. Annat äijälle mahdollisuuden kertoa itse.

Vierailija
6/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa koska hänen kanssaan en ole niin läheinen. Meillä on asialliset välit mutta mitään syvällisempää ei ole koskaan juteltu vaikka kohta kymmenen vuotta tunnettu.

Vaikea olisi sanoa serkullekaan mitään. Sen verran kyselin että äsken laitoin whatsappia ja kysyin mitä ovat puuhailleet. Mies on kuulemma ollut kaverinsa raksalla koko päivän eikä vieläkään kotiutunut. Alibi siis kunnossa:(

Ap

Vierailija
7/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit napannut kuvan.

Oli niin nopea tilanne ja ohi vain kävelimme joten ei olisi onnistunut. Ei kyllä tullut mieleenkään.

Ap

8/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna laittaisin petturimiehelle viestin, että yllätit hänet rysän päältä. Annat vaihtoehdot: kertoo itse vaimolleen tai muuttaa tapansa ja menee parisuhdeterapiaan. Jos ei näitä noudata, kerrot serkulle 1 kk päästä itse. Jos serkkusi jo miettii eroa/ei halua terapiaan, kertoisin itse samantien.

Vierailija
9/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sun pitää tehdä jotain. Vaikket ole tekemisissä serkun miehen kanssa, laitat hänelle viestin. Kirjoitat, että serkun mukaan olet ollut raksalla, mutta sinä näit hänet kahvilassa pitämässä toista naista kädestä. Että mitä aikoo tehdä asialle.

Vierailija
10/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti sun pitää tehdä jotain. Vaikket ole tekemisissä serkun miehen kanssa, laitat hänelle viestin. Kirjoitat, että serkun mukaan olet ollut raksalla, mutta sinä näit hänet kahvilassa pitämässä toista naista kädestä. Että mitä aikoo tehdä asialle.

Niin ja tämä mieluummin näin, koska viestinviejä ammutaan aina ja serkkusi ehkä tarvitsisi tukeasi, ei ole kiva jos teidän välit menisi.

Vierailija
11/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys serkkuusi että joko hän kertoo tai sinä kerrot.

Mitä tämän serkun pitäisi sitten mielestäsi kertoa?

Vierailija
12/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tämä mieluummin näin, koska viestinviejä ammutaan aina ja serkkusi ehkä tarvitsisi tukeasi, ei ole kiva jos teidän välit menisi.

Arveletko etteivät ne tuosta mene?

Vierailija
13/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan kertoisin jotenkin ohimennen kaverille, että näit hänen miehensä pivänä x paikassa x ja kuka se toinen nainen oli joka istui paikassa x tunnetteko?  tai jotain vastaavaa. Sanot myös että olit kiireinen niin et kerennyt oikein juttelemaan. Vaikka moni kertoo että sanoa miehelle siitä, itse vähän veikkaisin että mies ei itse tule katsomaan sitä mitenkään suopeasti. Jos kerta olet toisen kanssa läheisiä niin kertoisin sille.

Vierailija
14/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle, et kerro kenellekään ja jos kysytään niin kiellät huomanneesi mitään. Tieto lisää tuskaa mutta sinä unohdat tietämäsi etkä levitä mitään eteenpäin.

Vierailija
15/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arveletko etteivät ne tuosta mene?

Meinaat, että serkun mies sanoo serkulle, että mä en olis halunnut kertoa, että petän, mutta Maikki pakotti? Että suututaan sille yhdessä.

Vierailija
16/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikea ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa koska hänen kanssaan en ole niin läheinen. Meillä on asialliset välit mutta mitään syvällisempää ei ole koskaan juteltu vaikka kohta kymmenen vuotta tunnettu.

Vaikea olisi sanoa serkullekaan mitään. Sen verran kyselin että äsken laitoin whatsappia ja kysyin mitä ovat puuhailleet. Mies on kuulemma ollut kaverinsa raksalla koko päivän eikä vieläkään kotiutunut. Alibi siis kunnossa:(

Ap

Toin viestittelyn jälkeen olisin kyllä laittanut serkulle viestin että ai mä luulin että näin x:n ravintolassa y ja hänen seurassaan oli joku nainen, olivat kahdestaan.

Vierailija
17/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapaatte seuraavan kerran niin että serkkusi on siinä myös, sano, että hei mä näin sut Make ravintola Kuherruksessa viime perjantaina, näitkö mut? Sori kun en ehtinyt tulla moikkaamaan...oli kiire kun kaverit odotti kun oltiin menossa muualle sieltä.

Vierailija
18/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan elämääsi. Siinä on kaikille kylliksi puuhasteltavaa.

Vierailija
19/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tapaatte seuraavan kerran niin että serkkusi on siinä myös, sano, että hei mä näin sut Make ravintola Kuherruksessa viime perjantaina, näitkö mut? Sori kun en ehtinyt tulla moikkaamaan...oli kiire kun kaverit odotti kun oltiin menossa muualle sieltä.

Ja minkä takia näin pitäisi sanoa? Kyttäätkö muiden ihmisten tekoja ja elämää? Ajattelitko olla joku moraalipoliisi?

Vierailija
20/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toin viestittelyn jälkeen olisin kyllä laittanut serkulle viestin että ai mä luulin että näin x:n ravintolassa y ja hänen seurassaan oli joku nainen, olivat kahdestaan.

Ahaa, ajattelit että olisi niinku päivän hyvä työ.