Näin serkkuni miehen vieraan naisen seurassa: (
Olimme illalla syömässä parin kaverin kanssa. Ravintolasta lähtiessämme kävelimme samassa yhteydessä olevan kahvilan ohi. Siellä näin serkkuni miehen läheisissä tunnelmissa jonkun vieraan naisen kanssa (pitivät käsistä silleen pöydän yli).
Mies ei nähnyt kai minua. Olen serkkuni kanssa hyvä kaveri ja olen heidän lastensa kummi. Pitääkö olla puuttumatta asiaan vai mitä tekisin. Tiedän että heillä on ollut vaikeaa kuten monilla pikkulasten vanhemmilla :( Toivoisin että olisin erehtynyt henkilöstä mutta olen sataprosenttisen varma.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tapaatte seuraavan kerran niin että serkkusi on siinä myös, sano, että hei mä näin sut Make ravintola Kuherruksessa viime perjantaina, näitkö mut? Sori kun en ehtinyt tulla moikkaamaan...oli kiire kun kaverit odotti kun oltiin menossa muualle sieltä.
Ja minkä takia näin pitäisi sanoa? Kyttäätkö muiden ihmisten tekoja ja elämää? Ajattelitko olla joku moraalipoliisi?
No en. En saisi ikimaailmassa sanottua tällaista.
Oikeasti en puuttuisi asiaan. Oli se sitten oikea tai väärä tapa :/
Oikeastaan tämmöisestä ilmoittajalla on aina motiivina ilkeys, koska mitään muuta syytä ei ole puuttua tilanteeseen ulkopuolelta.
Tästä varmaan johtuu se että "viestintuoja ammutaan".
Sanot sen sille serkulles päin naamaa, ei viestillä. Voi suuttua, mutta tuskin lopullisesti menee välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti sun pitää tehdä jotain. Vaikket ole tekemisissä serkun miehen kanssa, laitat hänelle viestin. Kirjoitat, että serkun mukaan olet ollut raksalla, mutta sinä näit hänet kahvilassa pitämässä toista naista kädestä. Että mitä aikoo tehdä asialle.
Niin ja tämä mieluummin näin, koska viestinviejä ammutaan aina ja serkkusi ehkä tarvitsisi tukeasi, ei ole kiva jos teidän välit menisi.
Arveletko etteivät ne tuosta mene?
Meinaat, että serkun mies sanoo serkulle, että mä en olis halunnut kertoa, että petän, mutta Maikki pakotti? Että suututaan sille yhdessä.
Serkun mies voi kertoa ihan mitä vain, eikä välttämättä sitä mitä Maikki tarkkoitti. Serkku sitten valitsee uskoako miestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaikea ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa koska hänen kanssaan en ole niin läheinen. Meillä on asialliset välit mutta mitään syvällisempää ei ole koskaan juteltu vaikka kohta kymmenen vuotta tunnettu.
Vaikea olisi sanoa serkullekaan mitään. Sen verran kyselin että äsken laitoin whatsappia ja kysyin mitä ovat puuhailleet. Mies on kuulemma ollut kaverinsa raksalla koko päivän eikä vieläkään kotiutunut. Alibi siis kunnossa:(
ApToin viestittelyn jälkeen olisin kyllä laittanut serkulle viestin että ai mä luulin että näin x:n ravintolassa y ja hänen seurassaan oli joku nainen, olivat kahdestaan.
Ahaa, ajattelit että olisi niinku päivän hyvä työ.
Jos näen jonkun raflassa miksi minun pitäisi olla siitä kertomatta. Minun tehtäväni ei ole arvioida pitikö hänen olla siellä ja miksi hänen seurassaan on joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti sun pitää tehdä jotain. Vaikket ole tekemisissä serkun miehen kanssa, laitat hänelle viestin. Kirjoitat, että serkun mukaan olet ollut raksalla, mutta sinä näit hänet kahvilassa pitämässä toista naista kädestä. Että mitä aikoo tehdä asialle.
Niin ja tämä mieluummin näin, koska viestinviejä ammutaan aina ja serkkusi ehkä tarvitsisi tukeasi, ei ole kiva jos teidän välit menisi.
Arveletko etteivät ne tuosta mene?
Meinaat, että serkun mies sanoo serkulle, että mä en olis halunnut kertoa, että petän, mutta Maikki pakotti? Että suututaan sille yhdessä.
Serkun mies voi kertoa ihan mitä vain, eikä välttämättä sitä mitä Maikki tarkkoitti. Serkku sitten valitsee uskoako miestään.
Minusta suhde jossa luotetaan siihen mitä toinen kertoo mieluummin kuin epämääräisiin huhuihon vaikuttaa ihan hyvältä suhteelta.
Jos minä olisin tämä serkku, haluaisin ehdottomasti tietää, koska en halua elää valheessa. Jos toinen pettää tai valehtelee menemisistään, niin haluan tasan tarkasti ITSE päättää jatkanko yhteiseloa miehen kanssa vai en. Ei niin että selän takana touhutaan ja koko kylä tietää paitsi minä. Pettäminen ei automaattisesti tarkoita eroa, joissain tapauksissa on vaan hyvä herätyskello parisuhteen tilasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin tämä serkku, haluaisin ehdottomasti tietää, koska en halua elää valheessa. Jos toinen pettää tai valehtelee menemisistään, niin haluan tasan tarkasti ITSE päättää jatkanko yhteiseloa miehen kanssa vai en. Ei niin että selän takana touhutaan ja koko kylä tietää paitsi minä. Pettäminen ei automaattisesti tarkoita eroa, joissain tapauksissa on vaan hyvä herätyskello parisuhteen tilasta.
En ole vielä tehnyt asian suhteen mitään. Tämä kommentti (ja moni muukin) sai kyllä kallistumaan kertomisen kannalle mutta en tiedä kumman kanssa asiasta puhuisin.
Joku epäili että ilkeyttäni haluaisin juoruta mutta kyse ei ole siitä vaan välitän serkustani todella. On ollut tukena mulle usein.
Ap
Miksi petturit uskallatte tutuissa kotimaisemissa tapailla julkisesti salarakkaitanne. Niin kuin tuo mieskin :O
Make sanoo että erehdyit varmasti henkilöstä koska hän oli raksalla sinä iltana eikä käynyt missään ravintolassa.