Pitää varmaan alkaa tupakoimaan että voisi tutustua naisiin
Näyttäisi olevan se tehokkain keino päästä naisen juttusille, melko surullista
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei älä tee sitä! Ei ole mitään niin ällöttävää kuin tupakointi.
N22
En teekkään, mutta ärsyttää tälläisenä mukavana ja hyvätapaisena miehenä, että tupakointi näyttäsi olevan todella hyvä tapa päästä juttelemaan tuntemattomille
No onhan se kätevä tapa jutella muille tupakoiville. Itse taas en tupakoi enkä halua tupakoivaa miestä, että joku muu tapa pitäisi keksiä.
Hanki koira ja tutustut ihmisiin helposti.
Niin et sitten saanut minkäänlaista seuraa eilenKÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22En teekkään, mutta ärsyttää tälläisenä mukavana ja hyvätapaisena miehenä, että tupakointi näyttäsi olevan todella hyvä tapa päästä juttelemaan tuntemattomille
Ymmärrän kyllä pointtisi. Itse olen niin ujo, että en uskalla edes vastaantulijoita silmiin katsoa, saati puhua tuntemattomille.
N22
No jos sä haluat tupakoivan naisen niin tuo on hyvä tapa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22En teekkään, mutta ärsyttää tälläisenä mukavana ja hyvätapaisena miehenä, että tupakointi näyttäsi olevan todella hyvä tapa päästä juttelemaan tuntemattomille
Ymmärrän kyllä pointtisi. Itse olen niin ujo, että en uskalla edes vastaantulijoita silmiin katsoa, saati puhua tuntemattomille.
N22
Haluatko tutustua paremmin? En itsekkään juuri tuijottele vastaantulijoita silmiin
M23/ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Haluatko tutustua paremmin? En itsekkään juuri tuijottele vastaantulijoita silmiin
M23/ap
Mikäs siinä. Kyllähän juttuseura aina kelpaa. :)
N22
Missä päin asut? Kerro vähän itsestäsi!
N25
Tuo on yksi.
Toinen on olla jossain muualla kuin vauva-palstalla la-iltaisin.
Mites harrastukset, kurssit, koulutukset? Niissä voi tutustua myös tupakoimattomiin.
Itsekin olen huomannut, että baareissa helpoin paikka jutella naisille olisi tupakkapaikka, joka on hiljainen ja siellä on luonteva mennä juttelemaan toiselle. En polta, enkä erityisemmin halua tupakoivaa naista, joten en näe kovin järkevänä mennä sinne.
Suosittelen. Sitä paitsi röökipaikoilla on yleensä just ne viileimmät ja villeimmät muidut.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen. Sitä paitsi röökipaikoilla on yleensä just ne viileimmät ja villeimmät muidut.
Helpoimmat, mutta ei parhaat.
Huomasin eilen kadulla kävellessä, että kaikki humalaiset miehet oli naisseurassa, niin pakko kai se on alkaa juoda.
N22