Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset!!! Kertokaa mikä miissä inttivaatteissa niin viehättää?

Vierailija
22.07.2017 |

Mä olen 22v varusmies ja saan inttivaatteiteni takia huomiota ja katseita naisilta, etenkin nuorilta naisilta lähes joka kerta kun pääsen lomille ja usein kun olen ollut esim kaupassa hakemassa ruokaa kotiin niin kassatytöt on flirttaillut ja hymyillyt mulle ja eräskin tyttö toivotti tsemppiä armeijaan  😉😃

Mä istuin tos yks päivä bussipysäkillä niin siinä pari tyttöä kyseli multa kovasti, et mitä kaikkee täs mun puvus on. Olen siis joo upseerikokelas ja mun lomapuvus on niitä suoritusmerkkejä 4kpl ja se RUK-risti. Ja kehu et oon kuulemma "miehekäs" "tyylikäs" jne.

Tätä ennen mulla ei ollut vientiä pahemmin, mut nyt jotenkin tuntuu että tää Suomen armeijan univormu toimii jonkilaisena naismagneettina emt. 😊
Tinderissäkin tulee matchejä aika helposti kun olen laittanut pari inttikuvaa itestäni 😄😄😄

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitte vaan, mitä kaikkea nuo "sexyt" palveluspuvut joutuu käymään intin aikana läpi... Omanikin oli palveluksen päätyttyä niin oksettavan hajuinen, että. (Vaatteiden turha pesettäminen oli ainakin omassa yksikössäni kiellettyä.)

Lomapuku on tietysti siistimpi, mutta kesäisin niin järkyttävän kuuma, että mukava hien aromi siihenkin tarttuu.

Vierailija
22/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisissa yksiköissä suorastaan kielletään suoritusmerkkien kiinnittäminen koska ne ovat "turhia pillumagneetteja", vaikka olisikin ns kultainen rivi. Meillä ei edes jaettu niitä...

Mun yhdellä kaverilla oli sen varuskunnas sillai, et ne ei saanu käyttää alokasaikana ollenkaan niitä suoritusmerkkejä, perusteella "sotilas ei ole joulukuusi". Mutta nyt kun noi edellisen saapumiserän taistelijat kotiutui niin sen jälkeen ketään ei ole kiinnostanut enää, käyttääkö joku niitä vai ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut paljon kaatoja tinderissä?

On tullut muutama joista viimeisen kanssa on synkannut nyt niin hyvin, että taitaa muodostua parisuhde 😍😉 Niin hyvää seksiä ja ihanan tiukka pillu tällä neidolla 😍 Mä olin ollut 2 viikkoa gines ja tulin aika äkkiä kun tän tytön kanssa tuli naitua. ;)

ap

Yyyh, murenipa nopsaan mielikuva mukavasta nuoresta miehestä. Toivottavasti tyttöystäväsi ei lue palstaa, tulisi muuten sanomista.

Vierailija
24/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut paljon kaatoja tinderissä?

On tullut muutama joista viimeisen kanssa on synkannut nyt niin hyvin, että taitaa muodostua parisuhde 😍😉 Niin hyvää seksiä ja ihanan tiukka pillu tällä neidolla 😍 Mä olin ollut 2 viikkoa gines ja tulin aika äkkiä kun tän tytön kanssa tuli naitua. ;)

ap

Yyyh, murenipa nopsaan mielikuva mukavasta nuoresta miehestä. Toivottavasti tyttöystäväsi ei lue palstaa, tulisi muuten sanomista.

Oli vähän tyhmä kommentti =( Mut mä kehuin sitä naista, mut vähä huonoin sanoin vaan

ap

Vierailija
25/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inttiläinen herättää äidillistä hellyyttä jopa minussa (olen 28), mutta vanhemmat ammattisotilaat... mmmm...

On se kumma kun muut naiset kokee tuollaista mystistä hoivaviettiä jopa aikuisia miehiä kohtaan (kyllä, +20v. mies on aikuinen). Itse (n34) voisin "hoivata" komeaa inttipoikaa makkarissani.

Toiset tykkää tuoreesta lihasta ja ja toiset näköjään vain vintage nahasta..

Vierailija
26/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niitä noliksia jotka lähtee yöhön inttipuku päällä?

Olet muuten aika vanha inttiläinen, miksi näin?

Vierailija
27/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko niitä noliksia jotka lähtee yöhön inttipuku päällä?

Olet muuten aika vanha inttiläinen, miksi näin?

Oon mä silloin kun olin vielä mortti, mut opinpaha et ei ole järkevää. Joo ja oon 22v koska mul on opiskelut kesken ja sain muutamalla vuodella lykkäystä.

ap

Vierailija
28/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitte vaan, mitä kaikkea nuo "sexyt" palveluspuvut joutuu käymään intin aikana läpi... Omanikin oli palveluksen päätyttyä niin oksettavan hajuinen, että. (Vaatteiden turha pesettäminen oli ainakin omassa yksikössäni kiellettyä.)

Lomapuku on tietysti siistimpi, mutta kesäisin niin järkyttävän kuuma, että mukava hien aromi siihenkin tarttuu.

Niinpä, meillä aina noi palveluspuvut käydään vaihtamassa varusvarastolla jos ollaan metsäkeikalta tultu takaisin. Kesällä kyllä tulee kuuma intin vaatteissa ja itse ainakin usen käytän sitä intin t-paitaa tai kauluspaitaa. Jos oot nähny sen laivaston lomapuvun niin siinä tulee taas vielä kuumempi ku se musta väri imee sitä kuumuutta sisään, näin ainaki frendi kerto.

ap

Vierailija
29/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inttiläinen herättää äidillistä hellyyttä jopa minussa (olen 28), mutta vanhemmat ammattisotilaat... mmmm...

On se kumma kun muut naiset kokee tuollaista mystistä hoivaviettiä jopa aikuisia miehiä kohtaan (kyllä, +20v. mies on aikuinen). Itse (n34) voisin "hoivata" komeaa inttipoikaa makkarissani.

Toiset tykkää tuoreesta lihasta ja ja toiset näköjään vain vintage nahasta..

Uuuh, ajatus yli 30v naisen kanssa kuulostaa tosi kiihottavalta :) paitsi ikävä kyllä olen varattu, ku mul synkkaa niin hyvin yhden tytön kanssa.

Muutaman kerran on tullut vähän vanhempi 30v rouva iskemään ja sanonut että olen "söpö poika" :)

ap

Vierailija
30/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras iskulause jonka olet saanut joltain naiselta?

Vierailija
31/34 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paras iskulause jonka olet saanut joltain naiselta?

"Haluutko näyttää mulle sulkeisia tuolla makkarin puolella?" On sanonut eräs hoito joskus aikanaan.

ap

Vierailija
32/34 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, se on vaan niin hot! Panisin. Kertakaikkiaan, upea salskea Suomen mies isänmaan puolustaja. Miehekäs. Ehkä mä oon heikkona uniformuihin sitten, mutta pelkkä ajatus taitavasta metsäsissistä tai jääkäristä saa pöksyt kostumaan. Jatkakaa pojat samaan malliin. *kuolausta* (jos tämä onesineellistämistä niin anteeksi)

Vierailija
33/34 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä inttiaikoinani yhtään pitänyt niistä. Mahdollisimman pian ne vaatteet pois päältä ja johonkin nurkkaan lomien ajaksi. Sit omat lökäpöksyt jalkaan.

Vierailija
34/34 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota yhtään. Suurin osa niiden alla on niitä samoja nuuskahuulisia, kaljaakittaavia autonrassaajia kuin siviilissäkin. Ei se univormu niitä muuta. Myös ne hiukset on ällöt ja moni näyttää lähinnä joltain keskitysleiriläiseltä. n29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi