Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset!!! Kertokaa mikä miissä inttivaatteissa niin viehättää?

Vierailija
22.07.2017 |

Mä olen 22v varusmies ja saan inttivaatteiteni takia huomiota ja katseita naisilta, etenkin nuorilta naisilta lähes joka kerta kun pääsen lomille ja usein kun olen ollut esim kaupassa hakemassa ruokaa kotiin niin kassatytöt on flirttaillut ja hymyillyt mulle ja eräskin tyttö toivotti tsemppiä armeijaan  😉😃

Mä istuin tos yks päivä bussipysäkillä niin siinä pari tyttöä kyseli multa kovasti, et mitä kaikkee täs mun puvus on. Olen siis joo upseerikokelas ja mun lomapuvus on niitä suoritusmerkkejä 4kpl ja se RUK-risti. Ja kehu et oon kuulemma "miehekäs" "tyylikäs" jne.

Tätä ennen mulla ei ollut vientiä pahemmin, mut nyt jotenkin tuntuu että tää Suomen armeijan univormu toimii jonkilaisena naismagneettina emt. 😊
Tinderissäkin tulee matchejä aika helposti kun olen laittanut pari inttikuvaa itestäni 😄😄😄

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omissa pojissa huomasin, että inttivaatteet päällä heillä oli parempi ryhti ja olemus muutenkin jämäkämpi kuin aiemmin. Ihan samalla tavalla sinäkin katsoisit nuoria naisia, jos heillä olisi työvaatteet päällä ulkona, vaikka nyt sairaanhoitajia.

Eikä tuo ole tavatonta, myös raksavaatteissa olevat miehet hivelevät silmää.

Vierailija
2/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Uuno Kailas runoili,

"Raja railona aukeaa

Edessä Aasia, Itä.

Takana Länttä ja Eurooppaa;

Varjelen, vartija sitä..."

On se komeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset pitävät uniformuista. Antaa kuvan aikaansaavasta miehestä.

Vierailija
4/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttiläinen herättää äidillistä hellyyttä jopa minussa (olen 28), mutta vanhemmat ammattisotilaat... mmmm...

Vierailija
5/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä miehiä, jotka vastaa kymmentä

Vierailija
6/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet koko tähänastisen ikäsi käyttänyt roikkuvia huonosti-istuvia vaatteita, etkä välitä parturikäynneistä.

Siksi yllätyt, miten siisti ja huoliteltu ulkoasu vaikuttaa.

Sotilaspuku on varmaan ensimmäinen pukusi?

Vierailija
7/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään kyllä viehätä, mutta onhan ne pikkupojat jotenkin hellyyttäviä niin vakavina vaatteissaan :)

Vierailija
8/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset pitävät uniformuista. Antaa kuvan aikaansaavasta miehestä.

Aha. Itselläni univormu aiheuttaa mielikuvan lammasmaisesta lauman mukana menijästä, ilman yksilöllisyyden häivääkään.

Vierailija
9/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omissa pojissa huomasin, että inttivaatteet päällä heillä oli parempi ryhti ja olemus muutenkin jämäkämpi kuin aiemmin. Ihan samalla tavalla sinäkin katsoisit nuoria naisia, jos heillä olisi työvaatteet päällä ulkona, vaikka nyt sairaanhoitajia.

Eikä tuo ole tavatonta, myös raksavaatteissa olevat miehet hivelevät silmää.

Mulle kans on sanottu just tosta ryhdistä, et kuulemma näyttää "itsevarmalta" 😉

ap

Vierailija
10/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, olisiko vaan helpompi avata keskustelu. Ei se maastopuku mikään upea univormu ole.

Vierailija
11/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa yksiköissä suorastaan kielletään suoritusmerkkien kiinnittäminen koska ne ovat "turhia pillumagneetteja", vaikka olisikin ns kultainen rivi. Meillä ei edes jaettu niitä...

Vierailija
12/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisissa yksiköissä suorastaan kielletään suoritusmerkkien kiinnittäminen koska ne ovat "turhia pillumagneetteja", vaikka olisikin ns kultainen rivi. Meillä ei edes jaettu niitä...

Riippuu ihan yksiköstä ja varuskunnasta, esim meillä niitä saa laittaa vaan jos ne on hopeisia tai kultaisia. Itsellä on 1 hopeinen ja 3 kultaista kiinitettynä puvussani. Pronssisia sen sijaan ei suositella laitettavaks koska ne on niin helppo saada ja ei ole niin isoja saavutuksia. Meillä esim mortteja ei suositella pitämään suoritusmerkkejä, meillä niitä pitää lähinnä jotkut vanhat mortit ja varusmiesjohtajat, mut ei kaikki.

ap

Vierailija
13/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inttiläinen herättää äidillistä hellyyttä jopa minussa (olen 28), mutta vanhemmat ammattisotilaat... mmmm...

Mitä tarkoitat  mmmm... :llä?

Vierailija
14/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut paljon kaatoja tinderissä?

Vierailija
15/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat  mmmm... :llä?

Yleensä noin laitetaan, jos tykkää niin paljon ettei sanotuksi saa.

Vierailija
16/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet koko tähänastisen ikäsi käyttänyt roikkuvia huonosti-istuvia vaatteita, etkä välitä parturikäynneistä.

Siksi yllätyt, miten siisti ja huoliteltu ulkoasu vaikuttaa.

Sotilaspuku on varmaan ensimmäinen pukusi?

No ei nyt ihan noin :DDD

ap

Vierailija
17/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää seistä suorassa aina, ja olettavat että olet hyvässä kunnossa kun intissäkin jaksat juosta. Sitten puutteessa olevaa miestä voi kiusata miten lystää..

Vierailija
18/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää seistä suorassa aina, ja olettavat että olet hyvässä kunnossa kun intissäkin jaksat juosta. Sitten puutteessa olevaa miestä voi kiusata miten lystää..

Niinpä ja kannattaa varmistaa jos varusmies on ollut gines :D

ap

Vierailija
19/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sellaisen kuvan, että mies vaikka nuorena vähän koheltaisikin, niin on perusluonteeltaan todennäköisesti luotettavampi, kuin armeijaa käymättömät keskimäärin. Eli potentiaalinen hyvä aviomies ja isä.

Huolehtii maastaan, huolehtii perheestään.

Vierailija
20/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, olisiko vaan helpompi avata keskustelu. Ei se maastopuku mikään upea univormu ole.

On se ihan hieno se M05 mun mielestä, mut kyllä se harmaa puku mikä oli toisen maailmansodan aikoihin käytössä oli paljon hienompi, toisaalta sit viimeisenä päivänä mun pitäis laittaa se harmaa asepuku päälle sitä ns "vänrikkikuvaa" varten.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän